Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2107
View
123
Reply

[Dunia] Indon terlepas hukuman lebih berat akibat penonton yg bersopan santun di stadium

[Copy link]

Author: Modngengade    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 07:50 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 07:49 PM
Bodohnya jawaban ko Indog. Dasar bangsa bodoh sombong mcm baboon. Kesian betul. Begitulah bangsa ...

kalau malon pintar tak payah jiplak budaye lagi dasar bangse copycat
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:52 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 07:50 PM
kalau malon pintar tak payah jiplak budaye lagi dasar bangse copycat

dasar bangsa bodoh baboon. selayaknya korang jd bangsa babu smp bila bila. Mentality taraf babi
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:55 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 07:52 PM
dasar bangsa bodoh baboon. selayaknya korang jd bangsa babu smp bila bila. Mentality taraf babi

kalau babu jangan lagi ciplak budaye kami
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 07:55 PM
kalau babu jangan lagi ciplak budaye kami

Sila panggil pemerintah korang kutip babu babu indon keluar dari Malaysia. Tak malu ke merempat kat negara yg kalian hina? berambus sana balik ke Indon negara babu
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:01 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 07:58 PM
Sila panggil pemerintah korang kutip babu babu indon keluar dari Malaysia. Tak malu ke merempat ka ...

panggil bile malon berhenti maling budaye indon lagi
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:01 PM
panggil bile malon berhenti maling budaye indon lagi

korang hina Malaysia, maka berambus dengan segera keluar dari Malaysia. Dasar tak tau malu babu perempat
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:03 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:02 PM
korang hina Malaysia, maka berambus dengan segera keluar dari Malaysia. Dasar tak tau malu babu pe ...

berambus bile malon dah punye budaye sendiri dulu

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:05 PM | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:03 PM
berambus bile malon dah punye budaye sendiri dulu

Dasar bangsa babu gagal total. Merempat kat negara yang diri sendiri hina. Berambuslah korang semua Indog indog babu perempat.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:06 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:05 PM
Dasar bangsa babu gagal total. Merempat kat negara yang diri sendiri hina. Berambuslah korang semu ...

berambus tunggu malon berenti maling budaye lagi

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:08 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:06 PM
berambus tunggu malon berenti maling budaye lagi

yang si maling itu adalah Indog. Merempat kat negara orang kerjanya jadi maling. Pergi ke Mekah pun sanggup jadi maling duit jemaah umrah. Dasar bangsa gagal total.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:11 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:08 PM
yang si maling itu adalah Indog. Merempat kat negara orang kerjanya jadi maling. Pergi ke Mekah pu ...

tak ape bukan satu negare yang maling pun macam malon, seribu cume satu
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:11 PM
tak ape bukan satu negare yang maling pun macam malon, seribu cume satu

dasar bangsa bangsat. Jadi maling kat Mekah pun bangga. Indog adalah maling yang sebenar tapi panggil negara lain maling. Booooo!!!
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:13 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:12 PM
dasar bangsa bangsat. Jadi maling kat Mekah pun bangga. Indog adalah maling yang sebenar tapi pang ...

sebenar mende indon ade budaye yang lain dari yang lain malon bodoh je yang maling
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:16 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:13 PM
sebenar mende indon ade budaye yang lain dari yang lain malon bodoh je yang maling

Tak malu punya Indon.  Bangga jadi maling di Mekah. Inilah dia bangsa maling yg tak tau malu. Patutlah negara ko di bagi bala. Di Mekah pun sanggup jadi maling
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:19 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:16 PM
Tak malu punya Indon.  Bangga jadi maling di Mekah. Inilah dia bangsa maling yg tak tau malu. Patu ...

bangse maling ape die seribu satu pun, tak macam malon seluruh negarenye adalah maling sume
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:20 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:19 PM
bangse maling ape die seribu satu pun, tak macam malon seluruh negarenye adalah maling sume

Indon bangsa maling yg panggil orang lain maling. merempat ke merata dunia rupanya jadi maling. muahahahah!!
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:21 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:20 PM
Indon bangsa maling yg panggil orang lain maling. merempat ke merata dunia rupanya jadi maling. mu ...

tak de maling pun macam malon maling budaye
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:25 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:21 PM
tak de maling pun macam malon maling budaye

tengok jawaban ko semua merapu takde point. wakakakak!!! aku rasa ko pun tak faham aku punya post. Itulah dia bangsa babu goblok. Bodoh sombong yg egois. Negara gagal total. Siang malam merapu Malaysia maling tapi sendiri rupanya jadi maling.

Kesiannya ko Indog. Aku layan saja post ko sebab nak tengok apa yang ko merapu. Ternyata memang benar. Post ko merapu ntah apa apa sebab ko tak faham pun apa yg kami tulis. Balik sekolah dulu supaya jangan jadi bangsa bodoh sombong egois tak bertempat
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:26 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:25 PM
tengok jawaban ko semua merapu takde point. wakakakak!!! aku rasa ko pun tak faham aku punya post. ...

merapu mende memang malon maling budaye  budak tadika pun tau
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:26 PM
merapu mende memang malon maling budaye  budak tadika pun tau

salah. budak tadika lebih pintar dari Indog bangsa babu perempat. wakakakak!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.079349s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list