Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2091
View
123
Reply

[Dunia] Indon terlepas hukuman lebih berat akibat penonton yg bersopan santun di stadium

[Copy link]

Author: Modngengade    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 05:17 PM | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 05:14 PM
negare tak de budaye mrepek sungguh kalau jauh meninggalkan mestunye dah buat budaye unik sendiri  ...

ya pak. aku tau kalian lapar, tidur dgn perut kosong. so klu meratib budaya maling tu, mengenyangkan. Silakan meratib terus menerus sementara jiran tetangga korang semua dah kedepan. korang msh lg dok ditempat yg sama. Dahlah miskin, bodoh pula tu. Aku suruh cari sejarah nusantara pun tak reti. pastu meratib budaya maling. Terserlah kebabunan dan betapa bebalnya indon.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 05:17 PM
ya pak. aku tau kalian lapar, tidur dgn perut kosong. so klu meratib budaya maling tu, mengenyangk ...

sudah dicari dan sampai sekarang mmg malon bodoh tak punye budaye unik sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:22 PM | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 05:20 PM
sudah dicari dan sampai sekarang mmg malon bodoh tak punye budaye unik sendiri

Nah!! aku bagi ko link brief introduction tentang Nusantara. Dlm bahasa ko juga. Klu bagi bahasa english mana ko faham. kekekek!!

tengok tu, Nusantara tu dimana. Tp indon bodoh sombong, mana nak mengaku yg Msia dulu part of Nusantara

https://id.wikipedia.org/wiki/Sejarah_Nusantara
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 05:22 PM
Nah!! aku bagi ko link brief introduction tentang Nusantara. Dlm bahasa ko juga. Klu bagi bahasa e ...

nusantara itu dari bahasa jawa maknanya penyatuan dibawah kuasa jawa , malon tongong kantoi lagi
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:33 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 05:29 PM
nusantara itu dari bahasa jawa maknanya penyatuan dibawah kuasa jawa , malon tongong kantoi lagi ; ...

yg tongong tu ko. Muahahah!! kesian betul Indon. Hidup dlm penafian. Bahasa jawa ke, Bahasa indon ke, yg penting sejarah tak pernah salah yg Msia sebahagian dr nusantara. jd bila indon tuduh Msia maling budaya, maka terserlahlah kebabunan korang. klu ko nak debat budaya maling, ko pergilah debat dgn ahli sejarah di Indonesia sendiri yg pernah msk tv. nanti kemaluan ko mesti terserlah.

ko meratiblah sorang sorang ye. aku busy nak driving. nak pi tengok indon kuli buat kerja ke tidak
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 05:33 PM
yg tongong tu ko. Muahahah!! kesian betul Indon. Hidup dlm penafian. Bahasa jawa ke, Bahasa indon  ...

meroyan nye nampak sangat tak punye budaye sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:23 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 09:43 AM
meroyan nye nampak sangat tak punye budaye sendiri

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 09:29 AM
nusantara itu dari bahasa jawa maknanya penyatuan dibawah kuasa jawa , malon tongong kantoi lagi ; ...

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 09:20 AM
sudah dicari dan sampai sekarang mmg malon bodoh tak punye budaye unik sendiri

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 09:14 AM
negare tak de budaye mrepek sungguh kalau jauh meninggalkan mestunye dah buat budaye unik sendiri  ...

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:58 AM
tengoklah ko sudah kene maki oleh sesame malon sendiri

tau tak pe sejarah korang sampai seka ...

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:43 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 05:43 PM
meroyan nye nampak sangat tak punye budaye sendiri

Indog sial
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon cerca kutuk dan laknati hendhon celaka @haitu
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 8-10-2019 06:29 PM
depa mmg jaki sgt dgn msia sebab bg derang mcm mana blh kalah dgn negara yg sama level dgn derang. ...

Mmg hendon laknatulloh mmg takde life. Bangsa yang menyebelllkannn. Bangsa cengengggg mngada2 siyaaaal
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 8-10-2019 08:41 PM
Sejek bila kami maling? baboon yg msk Msia kerjanya jadi maling. Mmg dasar bangsa gagal total. Ind ...

Hendhon kerjamya maling tong gas egara orang. Kerjanya tembak muka perempuan nan lemah sampai pecah mcm tembikai. Celaka terkutuklahhhh hendhonnn laknatulllohhhh
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:31 PM | Show all posts
Bedah.Cun replied at 9-10-2019 06:48 PM
Hendhon kerjamya maling tong gas egara orang. Kerjanya tembak muka perempuan nan lemah sampai peca ...

Indon ni setaraf babi tarafnya. Bukan setaraf anjing. Anjing lg mulia dari indon.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:35 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 07:31 PM
Indon ni setaraf babi tarafnya. Bukan setaraf anjing. Anjing lg mulia dari indon.

babi lagi mulia dari malon yang tak punye budaye sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:45 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 07:35 PM
babi lagi mulia dari malon yang tak punye budaye sendiri

korang hina Malaysia tapi terhegeh hegeh masuk Malaysia. Tak dapat cara legal masuk cara haram. Memalukan. Konon negara banyak tamadun tapi jadi bangsa babu perempat. Boooo!! Inilah yang di panggil bodoh sombong. Egois
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:47 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 07:45 PM
korang hina Malaysia tapi terhegeh hegeh masuk Malaysia. Tak dapat cara legal masuk cara haram. Me ...

tak pe terhegeh janji jangan maling budaye macam malon je, sekurang kurangnye terhegeh yang dekat dengan negare sendiri je malon terhegeh jauh kat british dan ausssie jauh nye malon terhegeh
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 07:47 PM
tak pe terhegeh janji jangan maling budaye macam malon je, sekurang kurangnye terhegeh yang dekat  ...


Bodohnya jawaban ko Indog. Dasar bangsa bodoh sombong mcm baboon. Kesian betul. Begitulah bangsa babu perempat.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.097660s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list