Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2109
View
123
Reply

[Dunia] Indon terlepas hukuman lebih berat akibat penonton yg bersopan santun di stadium

[Copy link]

Author: Modngengade    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 02:29 PM From the mobile phone | Show all posts
nononcrux replied at 9-10-2019 02:18 PM
tapi sampai sekarang aku nak tahu, kenapa indon kalau dgn malaysia jaki gile tapi dgn singapork si ...

depa mmg jaki sgt dgn msia sebab bg derang mcm mana blh kalah dgn negara yg sama level dgn derang. lg kita negara kecik. sebab derang busuk hati. maka jd sore loser terus menerus
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
nononcrux replied at 9-10-2019 02:20 PM
budak korea ni hauk dah la tak pandai ckp english, pastu nak memilih plak.. pastu aku tak paham ke ...

yg anak2 muda korea skrg ramai dah blh ckp english. Aku suka layan drama korea je terutams klu drama yg zaman dulu dgn costume. klu yg drama cintan cintun tak minat. budak2 muda suka korea sebab imaginasi nak dpt suami mcm oppa. sweet sweet gitu. tau tau kahwin dgn bewak hidup mkn hasil duit bini keja gomen
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Indon serba salah lah tu, terbelah antara dua nak ban penyokong tapi jualan tiket takut merosot atau nak biar ja janji tiket laku tapi nama kotor lah kena denda apa semua,

Kalau ku pilih disini, apa kata disana, kalau kupilih disana, disini akan terluka
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
maleysie butthurt la tu indon tak jadi kena banned
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 02:37 PM
maleysie butthurt la tu indon tak jadi kena banned

kena denda pun msh tak insaf. inilah bangsa keturunan baboon. Elok korang dok dlm hutan sajalah
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:42 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 02:31 PM
yg anak2 muda korea skrg ramai dah blh ckp english. Aku suka layan drama korea je terutams klu dra ...

serius ke pandai ckp, korean sekolah aku ni nak ckp mcm ayam dgn itik tau.. hadoi susah nak communicate.. yang mak bapak diaorang langsung tak paham bahasa. Nasib baik ade teacher korean sini . Bukan sorang 2 tau, mostly 80% student tak reti ckp BI
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:46 PM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 02:28 PM
simpan duit byk byk. New Zealand aku dah pergi 3x. serious mmg sgt cantik, aman damai & pendudukny ...

kannnn...best oiii kat queenstown
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:49 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 06:37 AM
maleysie butthurt la tu indon tak jadi kena banned

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
nononcrux replied at 9-10-2019 02:42 PM
serius ke pandai ckp, korean sekolah aku ni nak ckp mcm ayam dgn itik tau.. hadoi susah nak commun ...

ko mengajar kat korea ke? aku jumpa ramai budak budak korea blh ckp BI masa holiday gi korea dgn adik beradik. rasanya derang student & beriya nak praktis english dgn tourist
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 02:41 PM
kena denda pun msh tak insaf. inilah bangsa keturunan baboon. Elok korang dok dlm hutan sajalah

baboon pon masih korang malimg budayenye
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Itu je denda dia? Murah sangat. Lepas ni dia kejadian ni mesti berulang. Tiap kali malaysia datang nak sediakan kereta kebal.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:22 AM
baboon pon masih korang malimg budayenye

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 04:22 PM
baboon pon masih korang malimg budayenye

Sejek bila kami maling? baboon yg msk Msia kerjanya jadi maling. Mmg dasar bangsa gagal total. Indon terliur liur nak jd warga Msia sebab byk untung dr jd warga Indon. Kuat pendengki penuh hasad
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 04:41 PM
Sejek bila kami maling? baboon yg msk Msia kerjanya jadi maling. Mmg dasar bangsa gagal total. Ind ...

sejak tak punye budaye sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 08:47 AM
sejak tak punye budaye sendiri

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah tolol goblok keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 08:41 AM
Sejek bila kami maling? baboon yg msk Msia kerjanya jadi maling. Mmg dasar bangsa gagal total. Ind ...

PancaSIAL indogneSIAL garuduburku...

Indon jongos sampah sial lahanat bangsat keparat tolol goblok anjing kurap ummah gagal total keturunan babu pelacur henjutan Belanda...

Kehkehkeh...
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 04:47 PM
sejak tak punye budaye sendiri

Indon jongos bodoh takde pendidkan mmg asyik dok maling sana maling sini. klu indon bijak, dah tentu tau sejarah nusantara. Booo!! dasar bangsa gagal
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 04:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 04:57 PM
Indon jongos bodoh takde pendidkan mmg asyik dok maling sana maling sini. klu indon bijak, dah ten ...

tengoklah ko sudah kene maki oleh sesame malon sendiri

tau tak pe sejarah korang sampai sekarang tak de budaye unik sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:13 PM | Show all posts
haitu replied at 9-10-2019 04:58 PM
tengoklah ko sudah kene maki oleh sesame malon sendiri

tau tak pe sejarah korang sampai seka ...

posting ko menampakkan betapa bodohnya indon. muahahah!!! EJALTI tu bukan tujukan post maki utk aku. Tp utk ko. Dia tersalah ketik reply.

Agaknya indon kenyang perut klu hari hari meratib meraung Msia maling budaya Indon. Klu tak tidur perut kosong lapar. Kesian. Kami dah jauh meninggalkan Indon. Indon dok meratib budaya maling budaya maling. Tapi klu itu yg buat korang kenyang perut. Ya, silakan saja.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 05:13 PM
posting ko menampakkan betapa bodohnya indon. muahahah!!! EJALTI tu bukan tujukan post maki utk ak ...

negare tak de budaye mrepek sungguh kalau jauh meninggalkan mestunye dah buat budaye unik sendiri tak ciplak lagi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.106473s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list