Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2080
View
123
Reply

[Dunia] Indon terlepas hukuman lebih berat akibat penonton yg bersopan santun di stadium

[Copy link]

Author: Modngengade       Show all posts   Read mode

Post time 9-10-2019 10:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 9-10-2019 10:22 AM
Meols tengah kumpul Duit nak pergi Jepun...Negara idaman meols....huhuhu....kalau boleh nak merasa ...

aku dah pergi jepun 2x. plan tahun depan nak gi lg. mmg jatuh centa sangat
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
minguk replied at 9-10-2019 10:18 AM
madura kan claim diorang bangsa yang garang dan ganas.

kakak keje kedai makan kat kedai makcik ...

ptui!! dasar anjir!!! berambuslah pi madura sana
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Malaysia.Doom at 9-10-2019 10:31 AM
Peterpan17 replied at 9-10-2019 10:28 AM
aku dah pergi jepun 2x. plan tahun depan nak gi lg. mmg jatuh centa sangat


Jepun suka dtg Malaysia ....Malaysia suka dtg Jepun.

Org Jepun NI sangat hormat org...x kasar....kalau Korea racist..meols x minat Korea.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:32 AM | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 9-10-2019 10:24 AM
Kannnn sama la dengan Madura YG aku jumpa dulu....

bangga sangat jadi madura kenapa tah..

kalau kat kelantan ada air gas tempatan nama madura.. manissss. hahahaha


Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:33 AM | Show all posts
Banyak makan jamu utk menguatkan kontol je. Lain kali makan minyak ikan lebih skit
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:33 AM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 10:29 AM
ptui!! dasar anjir!!! berambuslah pi madura sana

bitter betul bang peter dengan indogsial eah hehehe

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:39 AM | Show all posts
dia nk kene ada yg terbunuh, ramai mati kt stadium tu, barula FIFA banned
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:40 AM | Show all posts
Modngengade replied at 9-10-2019 09:37 AM
yg bener?  kakak ingat yg nonton bola tempohari orang utan

Orangutan ialah haiwan yang yang paling lemah lembut, sopan dan berhemah. Indon tak layak disamakan dgn orangutan haiwan favaourite aku. Indon hanya layak disamakan dgn chimpanzie.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 10:43 AM | Show all posts
Fieza-mira replied at 9-10-2019 10:40 AM
Orangutan ialah haiwan yang yang paling lemah lembut, sopan dan berhemah. Indon tak layak disamaka ...

wahhh giteww.....

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
minguk replied at 9-10-2019 10:32 AM
bangga sangat jadi madura kenapa tah..

kalau kat kelantan ada air gas tempatan nama madura.. m ...

Elok pun kena bunuh dengan Dayak Sampit tu kannn
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:51 AM | Show all posts
org utan lebih bertamadun drp indun.
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Hukuman ni umpama slap on the wrist je la eh
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:09 AM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 09:43 AM
emosi tak bertempat. nasionalisme yg tak bertempat juga. klu semangat tu derang guna utk bangunkan ...

ntahnyaaa...benci betol aku bila tengok semua page bola kita dia ada..betol lah rakyat depa nih takdak kerja. yg bekerja semua dah masuk merempat ke malaysia.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 9-10-2019 11:26 AM | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 9-10-2019 10:44 AM
Elok pun kena bunuh dengan Dayak Sampit tu kannn

leluhur kaw jugak sister

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:26 AM From the mobile phone | Show all posts
minguk replied at 9-10-2019 10:33 AM
bitter betul bang peter dengan indogsial eah hehehe

indogsial mmg bangsat. klu perlu di tenggelamkan negara dlm dunia ni, ada 2. China & Indon. baru aman bumi
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 9-10-2019 10:29 AM
Jepun suka dtg Malaysia ....Malaysia suka dtg Jepun.

Org Jepun NI sangat hormat org...x kasar ...

yup!! setuju. korean racist dgn brown skin people. tp klu dgn omputeh kemain lg gedik gedik
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:28 AM From the mobile phone | Show all posts
watie79 replied at 9-10-2019 11:09 AM
ntahnyaaa...benci betol aku bila tengok semua page bola kita dia ada..betol lah rakyat depa nih ta ...

indon ni aku ibaratkan nafsu besar tp mati pucuk. gitulah kesahnya
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:29 AM | Show all posts
Peterpan17 replied at 9-10-2019 11:26 AM
indogsial mmg bangsat. klu perlu di tenggelamkan negara dlm dunia ni, ada 2. China & Indon. baru a ...

ambon jangan lupa. ex indog hahaha

Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:30 AM From the mobile phone | Show all posts
minguk replied at 9-10-2019 10:18 AM
madura kan claim diorang bangsa yang garang dan ganas.

kakak keje kedai makan kat kedai makcik ...

Hahaha lawak betul berlagak tak bertempat. Dasar indon betul
Reply

Use magic Report

Post time 9-10-2019 11:33 AM | Show all posts
minguk replied at 9-10-2019 09:49 AM
tak minat la bang peter walaupun cakap bandung syurga kain murah? jakel pun ada.. kos nak kesana t ...

jgn benci sgt nanti jodoh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.073665s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list