Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5151
View
85
Reply

Rihana Oksana Dedah Terpaksa Jual Cincin Kahwin Untuk Bayar Bil Perubatan

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-10-2019 05:52 PM | Show all posts |Read mode
Bekas ratu cantik Rusia, Rihana Oksana Gorbatenko yang berkahwin dengan Sultan Kelantan, Sultan Muhammad V tahun lalu mendakwa dipaksa menjual cincin kahwinnya.




Kredit foto: IG




Daily Mail melaporkan, cincin bernilai 203,000 Pound (kira-kira RM1.05 juta) itu terpaksa dijualnya selepas ditinggalkan baginda ketika hamil.


Rihana, 27, turut menuduh Sultan Muhammad mengabaikan tanggungjawabnya sebagai bapa hingga memaksa dia menjual barang kemas berkenaan jauh lebih murah dari nilainya untuk menanggung bil perubatan ketika melahirkan Tengku Ismail Leon Petra.

"Saya tidak mahu menyebut berapa harganya, tapi ia (cincin) dijual tiga kali lebih rendah daripada nilainya," katanya.




Kredit foto: Mail Online




Dakwaannya itu dibuat susulan menerima kecaman dan kritikan yang melabel dirinya sebagai seorang pisau cukur selepas menuntut rumah agam di London bernilai 8 juta Pound (lebih RM41 juta) dan nafkah bulanan berjumlah 24,000 Pound (RM123,225). - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Wahh so drama ya oks

Menyesal xsudahla smv kahwin dgn minah ni.

Habis serata dunia dilondehkan perangai smv yg selama ni tersorok tersimpan rapat je.

Lepas ni apa plak kisahnya.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka dia mcm anne hathaway ..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Udah2 le mokcik oi.....

Mengemis ehsan netizen ke?
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Lepas ni nak jual apa lg oks....
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:15 PM From the mobile phone | Show all posts
cikja replied at 8-10-2019 06:07 PM
Lepas ni nak jual apa lg oks....


pukki lah kot
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Mahal nye cincin kawen sultan nan zuhud ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
monsterwife replied at 8-10-2019 06:15 PM
pukki lah kot

gelak skjp i baca ni
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahha. Dh agak dh. Bukak Lagy oks. {:good
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
engko hanto bersalin mano sampei kena jual cincin? dah mmg diamond kalau jual rendah dari harga sebenar
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Apaknya ada medical center ok . Miskin sgt
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:33 PM | Show all posts
kuss semangat...zuhudnye harge cincin itu
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Kereta Cayanne xnk jual ke oks?
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Zuhudnya
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:44 PM | Show all posts
Justsha replied at 8-10-2019 06:28 PM
engko hanto bersalin mano sampei kena jual cincin? dah mmg diamond kalau jual rendah dari harga sebe ...

dia kan perasan Queen, pilih beranak wad diraja, royal suite agaknye..layanan 1st class
tu yg bergolok bergadai
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Gahaha... Drama queen.. Selayaknya.. Pop corn kosong plsss.. I on diet now..
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasyatnya harga cincin.. apalah yg merasuk otak sultan ni masa dia nk kawin oks eh..tergoda sbb body dn layanan seks mngkin hingga angau ni.smpai masa tu dia Agong okey..dan boleh sampai xrasional mcm tu sekali.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Uuuuu... ada lagi citer pasal dia... park  dulu nnti aku baca
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Uuuuu... ada lagi citer pasal dia... park  dulu nnti aku baca
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2019 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Miskin nye model3pis ni.... Tp lagi hanat abegong tinggalkan camtu ja... Giler ape
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.127022s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list