Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
1234Next
Return to list New
2664
View
62
Reply

Penceramah Mulut Puaka Malukan Murid, Panggil Tahi Lalat 'Najis' Di Wajah

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-10-2019 06:39 PM | Show all posts |Read mode
Seorang pengguna Twitter berkongsi satu pengalaman mengejutkan yang melibatkan murid di sekolah apabila dia dimalukan oleh seorang penceramah di hadapan rakan sebaya.


Menurut Arisha Rozaidee, seorang penceramah di sekolah telah memalukan adiknya yang memiliki tahi lalat di wajah dengan memanggil ia sebagai 'najis'.


Ia menyebabkan murid itu ditertawakan oleh rakan sebaya sehingga menangis.


Kredit foto:





Sekolah adik saya ada ceramah dan penceramah tu pula kata tahi lalat antara dua matanya adalah najis, depan rakan sebaya dan semua orang ketawa.

Dia menangis tentang insiden itu hari ini dan saya hanya mahu katakan, adik saya cantik, katanya menerusi hantaran Twitter itu.


Wanita ini turut memuat naik gambar adiknya dan menyifatkan adiknya seorang yang cantik.





Warganet yang mengikuti hantaran tersebut berasa marah dengan tindakan penceramah tersebut.


Mereka turut mendoakan dan memberi kata-kata semangat buat murid yang menjadi mangsa mulut berbisa si penceramah. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa kah mulut najis kimmug kaninamacibai tu?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
its ok dik.. jgn sdih2.. akak pun ada dik.. bolayan saja kata2 nista..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 07:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Dgn budak2 pun mulut puaka.. Sepak sahaja penceramah hamjad ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 07:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Comel je budak ni. Vodoh nya penceramah tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 08:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kdg2terfikir gak.. Apsal la orang2 dulu gelar tahi lalat? Lalat punya taik mmg warna hitam n ada mcm2saiz ke? Bg la nama lain.. Contoh titik manis ke.. Dotdot ke..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 08:28 PM From the mobile phone | Show all posts
penceramah hansuang mana tu? Ada fb dia x? Meh aku basuh dia smpi nanges. X sangka ada penceramah bodoh mcm ni. Mest kawan baik guru besar ni. Ke guru besar ada portion ni. Itu lah penceramah tu da bnyk sgt mkn duit haram agaknya sbb tu perangai pun cam haram.



Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
masa aku kecik2 dulu, bila main tepuk amai2 ke pegang tgn masa pj utk buat bulatan ke.. kawan2 taknak pegang sebab ada tahi lalat kt tapak tangan.. hahahah
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 08:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Bongok punya penceramah..comel kut adik ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 08:35 PM | Show all posts
dik ko tuk jauh lagi cantik dari akak dik. Pada si kakak kes camne jgn sekadar pungpang kat socmed, sila and tolong amik tindakan terhadap sekolah sb amik penceramah sampah and penceramah sampah tersebut
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahabau penceramah camtu. Agak2 la nak buat lawak un
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
betul ker tak cerita ni . tapi memang ada pun jenis penceramah mulut puaka macam ni . bertabahlah dik
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku syak penceramah tu jeless sbb muka dia xde taik lalat comel aje adik ni..taik lalat tu pemanis wajah
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 09:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Arwah kak pah paling byk tahi lalat kat muka..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 09:56 PM | Show all posts
sis vokuru ada tahi lalat dekat kope saggy dia. kaka dh cuci guna kertas pasir
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
terukuer penceramah...latut di banned jgn bg ceramah kat sekolah. huhhh
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Penceramah ni bukan semuanya betul pun...
Konon je lagak hebat depan budak2 sekolah..
Padahal hidup sendiri, perangai anak isteri terbarai jugak...
Ada kenal sorang penceramah ni... Pung pang depan budak sekolah...
Anak sendiri gila gadget mengamuk maki pun pandai bila tak dapat gadget... Baru umur 6 tahun tu..
I senyum je... Deoan budak sekolah sembang pasal adab.....
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 10:06 PM From the mobile phone | Show all posts
ashk4nn replied at 7-10-2019 08:31 PM
masa aku kecik2 dulu, bila main tepuk amai2 ke pegang tgn masa pj utk buat bulatan ke.. kawan2 takna ...

Hi geng tahi lalat.
I have on my face, in my mouth.di tapak kaki n few more places.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti dah takde modal nk buat lawak.. Nampak tu boleh dijadikan bahan dia pun buh la.. Keji..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Viralkan nama penceramah tu.. Kita kutuk kat fb dia
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.103811s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list