Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
2635
View
28
Reply

"Tak Ramai Kawan, Bimbang Pengkhianat" - Uqasha Senrose Berhati-hati Berkawan

[Copy link]

Author: ameenarara       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-10-2019 11:55 AM | Show all posts |Read mode
Sejak tragedi hitam yang pernah berlaku dalam hidup Uqasha Senrose, dia kini semakin berhati-hati memilih kawan. Tambahan pula pernah dituduh menggoda suami orang.


Dia juga mengakui tidak mempunyai ramai kawan dalam industri seni dan lebih selesa meluangkan masa bersama keluarga dan adik-beradiknya sahaja.




  



Dia tidak mahu lagi terpalit dengan agenda seseorang yang mungkin sekadar untuk mengambil kesempatan terhadap dirinya.




Foto: Instagram Uqasha




Tambahnya, pengkhianat ada dimana-mana dan selalunya adalah orang yang dikenali. Oleh itu, dia terpaksa mengehadkan bilangan kawan yang benar-benar boleh dipercayai dalam hidupnya.


Menyibukkan diri dengan jadual lakonan lebih baik daripada menggangu hidup orang lain. Kini, dia baru sahaja menamatkan penggambaran telefilem Runtun Jiwa arahan Syirin Khuzaimi bergandingan dengan Azrel Ismail.




  



  



Dalam temu bual bersama Kosmo, dia juga mengakui hidupnya semakin berubah sejak Nelydia sudah berkahwin dan perlu memahami hidup pasangan adiknya yang berumah tangga.


Dia hilang teman sekepala dan rasa kosong disebabkan komitmen masing-masing yang sudah berlainan.




  



Harap Uqasha semakin berjaya dalam industri seni dan lebih baik fokus sahaja pada kerjaya. Jadi anak seni pasti akan terpalit dengan kontroversi. Bukan semua kawan boleh dibuat kawan. Faham, kan? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagi aku.. Dia cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul.. Biar x ramai kawan asalkan dpt yg berkualiti
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:54 PM | Show all posts
cian dia..nampak sgt dia sangat rapat dengan nelly.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak ramai kawan x pe...asal dapat yang berkualiti...btw Sha memang cantik sangat
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 01:05 PM | Show all posts
betul dia ni cantikkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul sgt2...sebaik baik kawan ialah adik beradik dan family sendiri....kazen pun ada yg busuk hati n dengki ngn kt...
Dia ngn nelly mmg nmpk sgt rapat..cm kembar pulak..da lah dua2 cantik..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 01:53 PM | Show all posts
lawa adik beradik dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka Uqasha sejak STA..siap pergi mng STA

Kat luar memang cantik n mantop...mesti ramai jeles

Hati2 pilih kawan Usha
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 03:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Gambar kat kubur tu tetek azrel lebih menonjol dr tetek uqasha..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
AmandaRollins replied at 7-10-2019 01:16 PM
Betul sgt2...sebaik baik kawan ialah adik beradik dan family sendiri....kazen pun ada yg busuk hati  ...

Betul sangat u.. I ngan sepupu pun biasa2 je, xde sampai nak cerita semua benda sbb ada sejarah nak mencaras laki i ngan laki adik i..

Utk uqasha adalah baiknya sebegitu.. Daripada ramai kawan bercuti sana sini, beradik kakak.. Hujung2 habis semua d londeh
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
TerataiMelur02 replied at 7-10-2019 03:21 PM
Betul sangat u.. I ngan sepupu pun biasa2 je, xde sampai nak cerita semua benda sbb ada sejarah na ...

Taw xpe...kena ada batas bergaul ngn org lain selain dari family sendiri...nasib baik uolsss n adik berjaya patahkan cubaan mencaras laki memasing kan..see,kazen sendiri xleh caya da skrg ni...
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Takut rahsia pecah kalau gadoh kot...
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes yg dulu dia kemalangan lepas tue jumpa pil dadah dlm simpanan dia tue cmn? Kiranya dia driving under influence. Senyap aje.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Abob replied at 7-10-2019 03:00 PM
Suka Uqasha sejak STA..siap pergi mng STA

Kat luar memang cantik n mantop...mesti ramai jeles :lo ...

kaka abob di mana2
hahaha


tapi sha mmg cantek kan kaka
lovely jer tengok
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 05:37 PM From the mobile phone | Show all posts
RatuDunia94 replied at 7-10-2019 03:00 PM
Gambar kat kubur tu tetek azrel lebih menonjol dr tetek uqasha..

kau nihhhh
p tegur pulakkk malu la dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku cuma excited pasal next drama uqasha jer.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawa nyaaa..
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
epal21 replied at 7-10-2019 05:24 PM
Kes yg dulu dia kemalangan lepas tue jumpa pil dadah dlm simpanan dia tue cmn? Kiranya dia driving u ...

Mase tu kabel die kuatt.. Skrg xtaulah...
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nham22 replied at 7-10-2019 10:56 AM
Mase tu kabel die kuatt.. Skrg xtaulah...

Masa tue dengan kerabat kan? Untunglah muka cantik, ada kabel.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118347s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list