Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14278
View
187
Reply

"Pergi Kelas Agama Bukan Untuk Menunjuk" - Che Hafiz Perli Lufya

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-10-2019 11:49 AM | Show all posts |Read mode
Tak habis lagi dengan kemelut rumah tangga Lufya Omar dan Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum.


Baru-baru ini, Che Hafiz seolah-olah menyindir Lufya yang sering ke kelas agama agar jangan sekadar untuk menunjuk-nunjuk sahaja.


Katanya, belajar agama untuk menjadi lebih baik, bukan menutup keburukan yang ada dalam diri.










"Belajar agama itu bagi tujuan berdakwah disamping mengajak rakan ke arah kebaikan. Bukannya nak menunjuk-nunjuk dan menutup siapa diri kita sebenar. Yang penting, keikhlasan hati dan niat itu kena betul," tulisnya di Instagram.


Menguatkan lagi dakwaan sebab sebelum ini memang Lufya ada memuat naik video dia berjumpa dengan Ustaz Ebit Lew.


Tak cukup dengan itu Lufya juga ada berkongsi beberapa tip berkenaaan  masalah rumah tangga.




  



  



Sebelumnya, pasangan ini mula mendapat perhatian ramai bila Lufya mendakwa Che Hafiz telah membuat penganiayaan terhadap dirinya.


Disebabkan itu Hafiz mengambil tindakan dengan mebuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam terhadap Lufya berikutan pelbagai tuduhan yang dilemparkan terhadap dirinya.




  


"Semua tuduhan dia terhadap saya itu tidak benar dan keterlaluan! Disebabkan tuduhan itu juga telah menjejaskan imej saya dan masyarakat mula memandang saya dengan negatif.

"Jadi saya bertindak membhat laporan polis terhadapnya demi menjaga dan membersihkan nama keluarga serta imej saya sebagai seorang doktor," katanya kepada mStar Online.




Foto: IG




Bahkan, Hafiz mendedahkan dia dah menceraikan Lufya menerusi WhatsApp.


Bagimanapun aktres terbabit mendakwa dia tak pernah menerima sebarang mesej lafaz cerai dari Hafiz.


Doakan sahajalan agar kemelut rumahtangga ini akan berakhir dengan cara yang terbaik. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 11:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha.. Lelaki biasanya relax2 kena sendiri kat medsoc.. Hat ni terbalik.. Sesuatu sgt
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada pulak masa dokte tu nak tenggek2 angkat kaki sebelah ootd kat GPO mcm rogayah shafie
Bukan selalunya dokte kat mesia nih busy namatey ker
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Psycho nya laki sheols. Semoga yg baik2 utk lufya dan anak.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Napa dia suka pakai yg ketat2...
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Still confuse depa dah cerai ke blom senanye
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:05 PM | Show all posts
we ols follow IG dia .  terasa macam masuk dalam website gayah.  penuh gayah gayah dalam almari di IG dia
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kelakarnye pose dia kat gpo tuh. mesti masa tu rasa diri hensem sangat lantas mengupload di socmed kan.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnya doc ni.. i loike sgt
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 7-10-2019 11:57 AM
Ada pulak masa dokte tu nak tenggek2 angkat kaki sebelah ootd kat GPO mcm rogayah shafie
Bukan s ...

Doktor kt citer korea je yg busy namatey.  Dokter kt tv malaysia manader yg busy dey...  Ada keee?  Adaa?
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:21 PM | Show all posts
eeeeb gelinyerr lengan tu,nampak sgt makan pil
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:28 PM | Show all posts
biar jela die nak menunjuk kebaikan punn
daripada viral tunjuk benda2 vodo... kowserrrr
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:28 PM | Show all posts
betoi ka heols ni bukan ummah lemari... len macam je posing
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:31 PM | Show all posts
terserlah kepondanan
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak tanya lufya ketiak doktor ni masam tak
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:39 PM | Show all posts
kuat benor aurah rogayah
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:40 PM | Show all posts
Rainrein replied at 7-10-2019 12:13 PM
Kelakarnye pose dia kat gpo tuh.  mesti masa tu rasa diri hensem sangat lantas mengupload di socme ...

hahahahhaah... betul... dgn gigihnya cepat2 upload...

Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Acikgomen replied at 7-10-2019 11:57 AM
Ada pulak masa dokte tu nak tenggek2 angkat kaki sebelah ootd kat GPO mcm rogayah shafie
Bukan s ...

Siap ampu pungkok dgn tangan yg x blh blah tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Meols mmg takkan cari suami kaki socmed... seram mcm sesuatu.
Reply

Use magic Report

Post time 7-10-2019 12:44 PM | Show all posts
kenapa I syak mulut lufya ni boleh tahan jugak....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.108056s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list