Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
1164
View
21
Reply

Pernah tak hadap semua masalah dalam satu masa?

[Copy link]

Author: LatteAis       Show all posts   Read mode

Post time 21-10-2019 02:35 PM | Show all posts
chicozinn replied at 18-10-2019 11:29 AM
Ya Allah, beratnya dugaan awak ni..

tapi betul kalu bila dipulaukan staf ni memang mood bekerja ...

Itu lah, biase la awk.. sllu nye yg jd mcm ni mmg di kalangan org melayu ..
org yg lalui bnda tu je yg tau mcm mn rasa... dok 1 opis tp di pulaukan plk...
kalo sy pn mseti rse xbest jgk...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2019 12:28 PM | Show all posts
tifa_leo replied at 21-10-2019 02:35 PM
Itu lah, biase la awk.. sllu nye yg jd mcm ni mmg di kalangan org melayu ..
org yg lalui bnda tu  ...

ni tengah stres ni gaji lambat lagi kamis depan tapi mak, adik2 aku manjang minta duit je kat aku..ngan kucing warded kena rm800, ngan gaji bulan lepas kena potong sbab banyak kali EL dek temankan laki g spital gi fisioterapi pastu adik aku sorang ni da 4x mnta duit bulan ni yg mak aku sibuk soh bagi je konon kesian kat adik aku keje gaji kecik n sekor lagi adik aku xbekerja padahal sihat walafiat tapi jenis suka dok rumah, merayap, perabih duit beli vape last2 slalu minta kat aku gak duit..aku nak berambus la dari rumah aku skang ni..siyes la stressssssssss sgat2 smpai xleh keje ni!!!

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.066728s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list