Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1056
View
38
Reply

[Fakta] apa yg penting... makan jangan miss

[Copy link]

Author: Mrperfect2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-10-2019 04:42 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
jiwa kosong tak bermakna , perut juga kena kosong, biar putus cinta, asalkan jangan putus selera makan.... hahahaha..
FB_IMG_1570264726585.jpg

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 04:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Putus cinta la wajib makan byk2...yezaaa.. Borong coklat byk2..dan paling penting.. Putus cinta alasan terbaik utk mandi hujan

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 05:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Waaa  .. Tengok gamba tu boleh putus kaki tu kena kencin maneh
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 06:56 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 04:52 PM
Putus cinta la wajib makan byk2...yezaaa.. Borong coklat byk2..dan paling penting.. Putus cinta alas ...

mandi hujan betul2 ke ni😆
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
lututputih replied at 5-10-2019 06:56 PM
mandi hujan betul2 ke ni😆

Yap.. Sbb masa mandi hujan tu.. Kita menangis pun org tak tau.. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 07:01 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 06:57 PM
Yap.. Sbb masa mandi hujan tu.. Kita menangis pun org tak tau.. Hahaha

hahaha..kalau kt kg best la mandi hujan lebat..kat atap tu mcm air terjun..eh dah cerita madi hujan plak dah😅
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 07:07 PM From the mobile phone | Show all posts
lututputih replied at 5-10-2019 07:01 PM
hahaha..kalau kt kg best la mandi hujan lebat..kat atap tu mcm air terjun..eh dah cerita madi huja ...

Sbb skrg musim hujan.. Dan sy suka main hujan hahahahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tua ni Malu nak mndi ujan.time bdk2 memang best.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Intanterpilih09 replied at 5-10-2019 07:29 PM
Dah tua ni Malu nak mndi ujan.time bdk2 memang best.

Kadang2 x salah pun mandi hujan walaupun tua.. Hahahaa
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Nt org kt buang tebiat.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:19 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 08:12 PM
Kadang2 x salah pun mandi hujan walaupun tua.. Hahahaa

Bayangkan pak cik atau atuk mandi hujang pakai singlet pagoda dgn kain pelikat, kalau orang tengok tentu depa kata 'dah buang tebiat ke?'. Pastu bila kena demam pastilah kena leter dgn nenek atau anak2.  Orang tua harus kena lebih peka jaga kesihatan. Anti body belum tentu kebal.

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:21 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 5-10-2019 08:19 PM
Bayangkan pak cik atau atuk mandi hujang pakai singlet pagoda dgn kain pelikat, kalau orang tengok ...

Tak juga.. Sy biasa saja main hujan dlm laman rumah.. Kadang2 saja redah hujan sbb nak basah.. Hahahaha.. Benda yg kita rasa org lain takkan buat..  Tak semestinya kita pun x boleh buat.. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:33 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 08:21 PM
Tak juga.. Sy biasa saja main hujan dlm laman rumah.. Kadang2 saja redah hujan sbb nak basah.. Hah ...

Tentu seronok kan nostalgia zaman kanak2. Berseluar sekeping, mandi air hujan dicucur atap, lagi lebat hujan lagi seronok. Kekadang sampai sejuk menggigil, terketar2, kecut jari-jemari. Bila dpt minum kopi panas... aduh nikmatnya.  Acik Sarah mandi hujan di laman rumah masih ok lagilah sebab di ruang yg tertutup dn antibody masih kuat.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 5-10-2019 08:33 PM
Tentu seronok kan nostalgia zaman kanak2. Berseluar sekeping, mandi air hujan dicucur atap, lagi l ...

Hahaha.. Tu la.. Tp lama tak buat..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:49 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 04:52 PM
Putus cinta la wajib makan byk2...yezaaa.. Borong coklat byk2..dan paling penting.. Putus cinta alas ...

Lain orang lain cara mereka hadapi frustrasi cinta. Makan tak kenyang, tidur tak lena, begitulah saya semasa dilanda putus cinta dulu, hahaha....
Pedihnya hati bagaikan disayat pedang samurai dn nyilunya terasa selama tujuh tahun. Terrible, tapi itu dulu laa. Bak bait serangkap pantun: kalau ku tahu peria pahit, tidak ku gulai dgn kelapa, kalau ku tau bercinta sakit, tidak ku mulai sedari mula.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 07:07 PM
Sbb skrg musim hujan.. Dan sy suka main hujan hahahahaha..

masa kecil memang seronok mandi hujan . yang tak seronoknya naik rumah mak dah tunggu ngan penyapu lidi . alamak berbirat la betis
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
makan untuk hidup
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:53 PM From the mobile phone | Show all posts
nolya replied at 5-10-2019 08:49 PM
Lain orang lain cara mereka hadapi frustrasi cinta. Makan tak kenyang, tidur tak lena, begitulah s ...

Hari 1st.. Sy tido.. Tapi kena tarik telinga dgn arwah tok.. Arwah tok sy garang.. Katanya arwah.. Takkan sebab jantan tak guna tu ang nak putus asa. Banyak lagi ikan diluar sana.. Hahahaah.. Nak menangis x berani depan dia.. Jadi salur kepada makanan dan main hujannn
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
sudahlah replied at 5-10-2019 08:50 PM
masa kecil memang seronok mandi hujan . yang tak seronoknya naik rumah mak dah tunggu ngan penyapu ...

Hahaha.. Sy dok dgn arwah tok dari kecik.. Dan arwah tok pun suka main hujan.. Hahahaa..
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2019 09:03 PM | Show all posts
sarah82 replied at 5-10-2019 08:53 PM
Hari 1st.. Sy tido.. Tapi kena tarik telinga dgn arwah tok.. Arwah tok sy garang.. Katanya arwah.. ...

Kesah tu semua kini menjadi satu kesah dlm lipatan kenangan waktu muda2 dulu, waktu baru mengenl cinta. Bil putus rasanya begitu terseksa..... hati bagaikan dicucuk semilu, harapan berkecai bagaikan kaca terhempas ke batu. Tak mudah mencari ganti yg baru.  Orang zaman skr ni, mcmane mereka hadapi situasi yg begitu agaknya.  Adakah hari ni dia pergi, esok dah dpt pengganti?  
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.115934s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list