Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
14203
View
152
Reply

Isteri Hamil? Tajul Ariff Bakal Buka Mulut 'Isu Dah Kahwin' Pada Sidang Media

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 2-10-2019 12:05 PM | Show all posts |Read mode
Kemunculan sekeping gambar wanita yang didakwa isteri kepada Tajul Ariff kini hamil menguatkan lagi dakwaan ramai bahawa penyanyi itu sudah berkahwin.




Kredit foto: mStar/Iluminasi




Tajul Ariff Noor Md Shari, 21, bagaimanapun tetap dengan pendiriannya untuk mengunci mulut mengenai hal itu.


Menurut mStar, penyanyi itu akan mengadakan sebuah sidang media dalam masa terdekat bagi menjawab segala persoalan netizen mengenai status perhubungannya.


Menurut portal berkenaan, pihaknya menerima sekeping foto daripada pembaca pada Isnin mengenai wanita yang didakwa isteri Tajul kini sedang hamil.




Kredit foto:





Tegas Tajul, dia tiada niat merahsiakan sebarang perkara, namun menjelaskan akan berkongsi pada umum apabila tiba masanya.


"Insha-Allah, saya akan adakan sidang media untuk menjelaskan apa yang menjadi tanda tanya selama ini. Bukan niat saya nak sork atau rahsiakan daripada sesiapa.

"Segala persoalan itu bukan hanya saya seorang sahaja, tapi ia melibatkan banyak pihak dan saya kena menjaga hati semua pihak," ujarnya.


Jun tahun lalu, dunia hiburan kecoh apabila Tajul kononnya dikatakan mengaku sudah berkahwin dengan wanita dikenali sebagai Nurul Syamieza Eddie, namun dinafikan Tajuk sendiri.


Tajul sebaliknya mendakwa kenyataan itu dikeluarkan tanpa sengaja dan meminta orang ramai agar tidak salah faham.


Kalau gambar tu tak tersebar, sampai bila agaknya Tajul nak tutup mulut ya? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nexttttttt
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:15 PM From the mobile phone | Show all posts
So?
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Acah2 artis popular nau2 je
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:21 PM | Show all posts
saya kena menjaga hati semua pihak


Hati Wany booster ker?

Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Perlu ke buat sidang media bagai?? Bgtau kat IG je dah la..
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:24 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 2-10-2019 12:21 PM
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu
popular setahun sendu bertahun





blh jd tajuk lagu br sheols


Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:28 PM | Show all posts
dia nie ke adik spin tuh?
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:31 PM | Show all posts
semoga dipermudahkan dek Tajul
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
gigih org gosipkan dgn wani dulu
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:43 PM | Show all posts
sape la budak tajul ni... tak kenal pun
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:44 PM | Show all posts
beza dia ni dgn achik spin. achik dlu kontroversi dgn nana rileks2 je. tp klu btol dh kawen ape yg ssh nk ngaku nye. alahaiiii. mane photo bini dia pegnen tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru 21, muda beliaa.. Awl jodohnya..
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lahai dah kawin ngaku jela.sibuk nak berahsia...who ar yus wei.nk sidang media bagai? Haha..jgn wat lawak pelis...
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:51 PM | Show all posts
DAH KAWEN KABO JELAH DAH KAWEN...
bukan doser ke kawen tp ngaku x kawen..
ke mencrettt tanpa kawen ni? yg beria sgt nk denied?
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:53 PM | Show all posts
budakpink replied at 2-10-2019 12:45 PM
Lahai dah kawin ngaku jela.sibuk nak berahsia...who ar yus wei.nk sidang media bagai? Haha..jgn wat  ...

mungkin sebab contract dgn recording studio xboleh heboh kahwen2 ni.

mungkin la..bukannya sebelah kn si tajul ni.
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
miemiecha replied at 2-10-2019 12:51 PM
DAH KAWEN KABO JELAH DAH KAWEN...
bukan doser ke kawen tp ngaku x kawen..
ke mencrettt tanpa kawen ...

iols pun nak second apa u cakap ni...jarang la nak husnuzon
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 01:03 PM | Show all posts
ko ni sape dik sampai nak kena rahsia rahsia kawin

pemes sangat ke ko dik

taraf justin blur blur ke sampai kena rahsia bagai

Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2019 01:05 PM | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 2-10-2019 12:21 PM
patutlah last year gaduh besar dgn wani barista popular setahun sendu bertahun tu

gaduh kes apa chuols.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.143041s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list