Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2333
View
100
Reply

BILA KAU NAK SEDAR??

[Copy link]

Author: Kurex    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
 Author| Post time 26-9-2019 12:21 PM From the mobile phone | Show all posts
kucingitam replied at 26-9-2019 11:41 AM
ko tackle je la bf dia kurex..eh..ko tackle je la dia..semoga dia selamat bersama kau..

Taknak, bf dia kawan aku jugak.. Bf dia kalau tido pun, nak peluk aku. Padahal tido ramai2 ni. Lepas tu gesel2 anu dekat paha aku. Tapi takde sorang tau sebab aku taknak aibkan dia.. Bukan bermakna kurex layan sama2 stim ye
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Foxey replied at 26-9-2019 11:59 AM
Eeeiiiii, teruk nau bf dia tu. Cakap kat kawan you, dia takkan berubah dah. Kalau nak berubah, tak ...

Nak jadi kawan yg bagus, kena pandai simpan rahsia, jangan buka aib kawan.. Kena tolong kawan walaupun masa senang dia lupa kita. Tak rugi pun..

Kalau sakit hati, luahkan je la dekat cari forum.. Bukan orang kenal pun..
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 12:28 PM | Show all posts
Kurex ajar laa kwn tu catfish bf dia sendirik hehe
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 09:07 AM
No aku boleh la..

Kalau no kau, berkunyit aku ngn kau nnt
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Andyscenes replied at 26-9-2019 12:51 PM
Kalau no kau, berkunyit aku ngn kau nnt

Apa salahnya....
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Andyscenes replied at 25-9-2019 09:38 PM
Kurex bg aku no member kau. Aku nk.

Bila israfil datang memanggil... Jasad terkubur dipembaringan.

Ikhlas,
Kakakmu
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:01 PM | Show all posts
Edited by Meiizu at 26-9-2019 02:03 PM
Kurex replied at 26-9-2019 11:17 AM
Yg kau bayangkan tu sebenarnya betul..

Serious dia takde lesen.. Bawak auto pun tak reti.. Inga ...

ahahaah kan betul aku bayangkan gemok malas lah tu takde inisiatif nak kurus , jaga penampilan & peranggai.
tapi .... aku takde maksud kata semua lelaki pelik takde lesen takde kete... in your case dulu belum keje  & masih muda takde lesen- normal, maksudnya kita sedar diri, apa kes diri sendiri takleh tanggung nak merengek kat pa & ma duit lesen & beli kete.
now umur dah 30an - kawan bf ko tu yg pelik, takde kemajuan & suka ambik kesempatan

Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin ang boleh santaukan kwn ang jadi hilang ingatan.. Tu pilihan pertama aku buat kalau kawan aku ada bf kamjad..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Meiizu replied at 26-9-2019 02:01 PM
ahahaah kan betul aku bayangkan gemok malas lah tu takde inisiatif nak kurus , jaga ...

Sebab gay tu dah selesa kena tampung.. Makan pun kawan belanja, nak pergi mana2 pun kawan bawak.. Sebab tu dia malas.. Kalau ikutkan gay yg keje tak tetap tu, dah kurus kering tak makan sebab ikat perut. Sekarang ni, gay tu makin berisi sebab dah selesa sangat makan makanan free
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 02:13 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 26-9-2019 02:05 PM
Mungkin ang boleh santaukan kwn ang jadi hilang ingatan.. Tu pilihan pertama aku buat kalau kawan ak ...

Hmmm mungkin tak.. Sekalipun aku bengkok, aku taknak buat benda yg syirik walaupun betapa sakit hati aku.. Teringat arwah lecturer aku kena santau sampai 3 kali.. Smpai dia tak ingat aku siapa.. Teringat macam mana dia jadi imam aku, semua bacaan tunggang langgang.. Bertambah2 rakaat dia..
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 02:13 PM
Hmmm mungkin tak.. Sekalipun aku bengkok, aku taknak buat benda yg syirik walaupun betapa sakit ha ...

Santau bukan maksud aku bunuh.. Tapi cari la org yg mahir berubat minta sirih pinang yg dijampi utk lupakan kekasih dia.. Aku x tau la skrg ada lagi org belajar ilmu tu.. Tp aku tau la.. Dulu2 ada org yg pandai buat lupakan cinta.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 26-9-2019 02:15 PM
Santau bukan maksud aku bunuh.. Tapi cari la org yg mahir berubat minta sirih pinang yg dijampi ut ...

Biarkan je sebab aku nak padankan muka dia.. Aku nak senyum sinis dekat dia, aku nak ketawa besar bila dia sedar diri dia kena tipu, aku nak cerita banyak kali tiap kali kitaorang bersembang..
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 12:23 PM
Nak jadi kawan yg bagus, kena pandai simpan rahsia, jangan buka aib kawan.. Kena tolong kawan wala ...

Yeah, i concur with you on this
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 02:20 PM
Biarkan je sebab aku nak padankan muka dia.. Aku nak senyum sinis dekat dia, aku nak ketawa besar  ...

Walaupun ang ckp semua tu.. Aku tau ang sebenarnya syg kat kwn ang.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 02:28 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 26-9-2019 02:22 PM
Walaupun ang ckp semua tu.. Aku tau ang sebenarnya syg kat kwn ang.

Tau pun kau aku tak sampai hati.. Tapi biarkan dia.. Biar dia rasa.. Sebab gay tu 1st love dia..
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 02:28 PM
Tau pun kau aku tak sampai hati.. Tapi biarkan dia.. Biar dia rasa.. Sebab gay tu 1st love dia..

Aku faham la.. 1st love tu mmg susah nak lupa.
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Biarlah dia Kurex dengan pilihan dia, kita sebagai kawan memang ada limit nak nasihat dan tegur member, lainlah perempuan tu adik kita, kita ni abang kandung dia, boleh lah kita ber smack down dgn budak gay tu, tarik belalai dia pusing2 sampai jadi reben, yang perempuan pula tengking sikit mesti nangis terus insaf

Kata orang kalau nampak kereta depan terhuyu-hayang bunyikan hon, ni kau dah tekan hon kuat2 sampai tercabut pun masih tak tegak keretanya, biarlah dia sendiri langgar divider, nanti sedarlah pemandunya.
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 02:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 11:17 AM
Yg kau bayangkan tu sebenarnya betul..

Serious dia takde lesen.. Bawak auto pun tak reti.. Inga ...

Weyhhh..aku xreti kot bwak keta auto..sbab aku da terbiasa bwak keta manual n cam trauma pernah terlanggar org mse bwak keta auto dlu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
chicozinn replied at 26-9-2019 02:47 PM
Weyhhh..aku xreti kot bwak keta auto..sbab aku da terbiasa bwak keta manual n cam trauma pernah te ...

Aku dua2 boleh, masa takde lesen dulu aku bawak kereta saga lama ayah aku. Tapi sekarang guna auto.. Oklah pandai bawak manual je berbanding gay tu yg dua2 tak reti bawak.
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 02:55 PM
Aku dua2 boleh, masa takde lesen dulu aku bawak kereta saga lama ayah aku. Tapi sekarang guna auto ...

Aku penah bwak dua kli kete mber aku..lagipun kt uma aku sume kete manual
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.076551s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list