Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
2289
View
100
Reply

BILA KAU NAK SEDAR??

[Copy link]

Author: Kurex    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-9-2019 07:37 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Tadi member call. Member aku ni pompuan tulen. Dia luahkan perasaan dia pasal bf dia.. Bf dia kawan kitaorang masa zaman belajar.

"Kurex, aku nak tanya kau, betul ke yg A ni gay? Sebab ada orang bagitau aku.. Aku risau takut tak betul sebab tu aku call kau rex.. Aku nak tanya betul ke dia gay.."

Aku serba salah nak jawab, sebab aku tak suka jadi orang tengah dalam hubungan orang..

Aku jawab la..

"Sebenarnya sebelum orang bagitau kau, aku dah banyak kali bagitau kau, tapi kau tak caya.. Ye, dia gay. Banyak kali terkantoi dengan aku.. Aku rasa baik kau putus je la, sebab dari 2011 korang bersama, sampai sekarang (2019) tak kawen lagi. Alasan dia asyik kumpul duit sebenarnya dia nak guna duit kau..".. Memanjang aku membebel..

Last sekali dapat jawapan dekat member tu.. "Takpelah.. Mungkin dia akan berubah"..

Sukahati kau la..

Tak rasa dipermainkan ke kawan tu.. Maksud aku, ye la gay tu makan luar, semburit.. Tapi pada masa sama gay ni gunakan kawan aku tu.. Gay ni takde kereta, lesen pun takde walaupun umur 30. Kalau nak pergi mana2, kawan aku yg jemput dari rumah, bawak dia semata2 nak beli barang dekat dekat jalan tar. Paling jauh, kawan aku bawak gay ni pergi singapore sebab ada urusan.. Drive dari kl, sampai perak, sebab nak jumpa member lain, lepas tu pergi kl balik, lepas tu pergi singapore semata utk gay tu. Lepas tu duit bisnes gay semua guna duit member aku.

Yg kawan aku ni, tak percaya bf dia gay sebab bf dia kata dia suka pompuan, lepas tu acah puji badan pompuan sampai ghairah katanya..

Aku kesian dengan kawan aku tu, umur dah 30 tahun, bercinta dah 8 tahun dgn gay, tapi tak kawen lagi. Alasan gay tu nak kumpul duit.. Duit beli megi pun guna duit aku dulu.. Mentang2 member aku tu dari keluarga agak ada2..

Aku rasa biarlah dia.. Sebab tu yg dia nak.. Dia yg tanggung risiko

Kesian

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 08:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Soklan hakak, bf dia tu hensem? Ade rupa? Haruslah kannn....pompuan species lufya, kembang2 idung bf hensem...ko hado katenya...ujung2 sedeeeeehhh

Sib baik kurex tak buat wanita camtu...kekekekek
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 08:04 PM | Show all posts
yup.. u did the right thing..
orang dah nasihat tapi tak peduli..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 08:05 PM | Show all posts
bukannya x bgtau... agaknya rasa sayang sbb kawan pompuan Kurex tu dah banyak berabis tenaga, masa & duit dalam hubungan tu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 08:31 PM | Show all posts
ko dah lepas kurex..ko dah bgt siap nasihatkan lg..tp dia
ttp nak couple jg dgn gay tu..biarkan sajalah kurex
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 08:31 PM From the mobile phone | Show all posts
fliphair8 replied at 25-9-2019 08:02 PM
Soklan hakak, bf dia tu hensem? Ade rupa? Haruslah kannn....pompuan species lufya, kembang2 idung bf ...

Tak hensem pun.. Sebab member tu pun tak cantik.. Tapi dia berduit la.. Sanggup member berhenti keje semata nak bisnes partner dgn bf dia walaupun bf dia tak berduit
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 08:32 PM From the mobile phone | Show all posts
EvieWanKenobi replied at 25-9-2019 08:04 PM
yup.. u did the right thing..
orang dah nasihat tapi tak peduli..

Ramai dah nasihat tapi tetap "mungkin dia akan berubah".. berubah menda kalau dah 8 tahun. Tetap kata, berkorban masa, lasti tak akan sia2
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
jebatmaspunyer replied at 25-9-2019 08:05 PM
bukannya x bgtau... agaknya rasa sayang sbb kawan pompuan Kurex tu dah banyak berabis tenaga, masa & ...

Sebab takde siapa nak membrr tu, sebab tu tetap hadap gay tu.. Kenyataan.. Kalau bukan sebab duit, gay tu pun taknak
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 08:58 PM | Show all posts
paku dulang paku pontianak, kurex cerita diri sendiri ke?
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 09:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Rex apa kata ko je tackle kawan ko tu..boleh aku makan nasik kenduri..
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 25-9-2019 08:58 PM
paku dulang paku pontianak, kurex cerita diri sendiri ke?

Woiii bukan aku la!!!!!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 09:22 PM From the mobile phone | Show all posts
awaynepian replied at 25-9-2019 09:06 PM
Rex apa kata ko je tackle kawan ko tu..boleh aku makan nasik kenduri..

Baik kau je tackle kawan aku.  Kesian dia berharap cinta sorang gay tegar.. Kalau kau laki la..
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 09:36 PM | Show all posts
Kurex replied at 25-9-2019 09:18 PM
Woiii bukan aku la!!!!!

first time kurex xjadi gay, kaka vokuru bersyukur
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 09:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex bg aku no member kau. Aku nk.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 25-9-2019 09:42 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 25-9-2019 09:36 PM
first time kurex xjadi gay, kaka vokuru bersyukur

Suruh vokuru terjun sungai.. Tapi tak boleh jugak, nanti tetek dia jadi pelampung
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon pm no awek tu kat iols biar iols libas dia dgn terung sebab degil sgt xpercaya pakwe dia gay

Piapp piap
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 10:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Awek kt cariforum ramai andartu dan janda sibuk nak tambah cawangan dasar tak guna vokuru
Reply

Use magic Report

Post time 25-9-2019 10:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Idea aku jahat sikit.. Eh silap byk.. Maybe ang perlu ter"leak" gambar panas bf gay kwn ang tu kat kwn ang
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 26-9-2019 07:04 AM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 25-9-2019 10:47 PM
Idea aku jahat sikit.. Eh silap byk.. Maybe ang perlu ter"leak" gambar panas bf gay kwn ang tu kat k ...

Busuk2 pun, aku takkan aibkan kawan.. Sedangkan orang luar boleh tau dia gay, kenapa member aku tak tau pulak
Reply

Use magic Report

Post time 26-9-2019 07:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 26-9-2019 07:04 AM
Busuk2 pun, aku takkan aibkan kawan.. Sedangkan orang luar boleh tau dia gay, kenapa member aku ta ...

Aku bukan suruh ang sebarkan merata.. Leak hanya pada kwn wanita ang tu.. Selamatkan dia dari menunggu dan terus menunggu.. Kesian la wei.. Bila dia hanya dipergunakan dan diperah mcm lembu susu.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.084478s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list