Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
20384
View
169
Reply

Ada yang Kacau Hubsbaby Laudya Cynthia Bella?

[Copy link]

Author: Burong_Hantuk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-9-2019 03:29 PM | Show all posts |Read mode
Edited by Burong_Hantuk at 22-9-2019 03:44 PM

wah retis indon yang makin suam kuku nih






PELAKON terkenal Indonesia Laudya Cynthia Bella mengambil keputusan untuk tidak lagi memuat naik gambar bersama suami, Engku Emran.

Laudya atau mesra disapa Bella menerusi Instagram Stories berkata, ia disebabkan wujud pihak ketiga yang mahu merampas suaminya.

Insya-Allah, ini muat naik terakhir dengan suami. Wanita zaman sekarang suka yang kita punya.

Kalau memang mahu, minta kepada Allah ya kakak, makcik dan adik, katanya.

Bagaimanapun, status yang dikongsi sejak Jumaat itu dipadam tidak lama kemudian.

Bella dan Engku Emran berkahwin pada 8 September 2017.





*kasik laki tu percuma pada sya pun sya tak hingen lah!pasangan sendu nih

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-9-2019 03:30 PM | Show all posts
Edited by Burong_Hantuk at 22-9-2019 03:43 PM

jongosnya ko dekk..tapi tak tau kenapa si laudya nak sangat sama emran nih???












Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:35 PM | Show all posts
kalau tgk dari postingan kat IG LCB nihh, rata2 yg menunjukkan kekaguman teramat terhadap encik somi dia ni... tak lain dan tak bukan adalah ahkak2 n acik2 dari negara dia jugekkk..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Last2 wanita bercakaran sesama wanita kennnn
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:37 PM From the mobile phone | Show all posts
suam kuku? dia pelakon papan atas ye.. cuma lps berhijab n kawin baru slow d0wn skit.
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Mohon bkn akak ratufake yg kaco lps tu bt2 suci dlm debu. Org laki nya kena caras plk di maki nitijen. Dan sheol maintain suci !!!
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Somi LCB layan ke ? Kalau x layan apa nk takut
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
cicicumel replied at 22-9-2019 03:37 PM
suam kuku? dia pelakon papan atas ye.. cuma lps berhijab n kawin baru slow d0wn skit.

Tu la. Setau I dia ni pelakon ngetop jgk kat indon nun.. film drama laku keras..
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:44 PM | Show all posts
Edited by qasih at 22-9-2019 03:46 PM

Betul  pun, kalau nak bersuami, please mohon dan minta pada Illahi ....bukan nya negara ni ber-perang sampai ramai jadi balu widow or ramai yang kematian suami yang terpaksa di bela nasib nya dan sanggup berkongsi kongsi satu acuan celupan  

Sweet looking lady...
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by BicaraHatiku at 22-9-2019 03:58 PM

Waduhhh kok yakin bangat? Suami mu seperti membosankan aja deh. Aku lebih rela sama suaminya si Raja Illya...kenal enggak? Upacara nikah nya ada udah sepuluh milliyar donk. Terent namanya.. Terent. Ganteng ya amat duh duh duhhh!
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-9-2019 03:45 PM | Show all posts
dahlamadah.. replied at 22-9-2019 03:35 PM
kalau tgk dari postingan kat IG LCB nihh, rata2 yg menunjukkan kekaguman teramat terhadap encik somi ...

walhal lakinya tu cuma besha beshaaa ja
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-9-2019 03:46 PM | Show all posts
mixed replied at 22-9-2019 03:38 PM
Mohon bkn akak ratufake yg kaco lps tu bt2 suci dlm debu. Org laki nya kena caras plk di maki nitije ...

kaka ratu fake??siapa yer tu?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Mintak nak laki dia dekat Allah ke camana?

Emran ni ada job lagi ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
UE tu x dak sape yg heran ..x tau la reris seberang berselera kot..hrp jgk bkn sis ratu yg nk mencaras yer
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Burong_Hantuk replied at 22-9-2019 03:46 PM
kaka ratu fake??siapa yer tu?

Ex wife la.. Yg bercakaran dgn ratu dukun tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:51 PM | Show all posts
rjin tol indon ni kuar iklan..muka biase2 je
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts

Erra fazira kalau dia mahu dia boleh je terima ajakan ee lepas cerai tu
Beriya pujuk janda
Janda buat Tatau je
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 04:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbbtu bahagia jgn Di tunjuk2
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Sbbtu bahagia jgn Di tunjuk2...
Reply

Use magic Report

Post time 22-9-2019 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
EI ni pon kaya kan..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.089270s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list