Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
9523
View
220
Reply

[Tempatan] Amoi kad OKU bakal cash (update video di post #177)

[Copy link]

Author: Boomibulat    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 20-9-2019 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
palmolive replied at 20-9-2019 04:09 PM
ni OKU masalah pembelajaran..
tanya soalan simple pun tak paham..or buat2 tak paham..
pasal duit ...

Pasal duit memang faham je. Nak bayar berapa, baki berapa. Kalau minta duit nk pinjam, memang x bg.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah tetap salah.. tangkap dakwa dan penjara..tu selayaknyaa
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:47 PM | Show all posts
dia OKU lembam, tp dibenarkan dpt leses?hebattt
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap siasat sekali siapa yang bagi amoi ni kad oku. Senang nye hidup.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:49 PM From the mobile phone | Show all posts
sial cibai punye bitch propa cina ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
seriuslah..kene pki translator lg..bm pon x fasih ke??
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
norhaz replied at 20-9-2019 03:38 PM
'Ketika disoal sama ada tertuduh tahu bahawa memandu melawan arus adalah satu kesalahan, Ng memberit ...

kan..mcm mane blh dpt license pon xtaw lah
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia kata x phm bm kan..cer maki skali dlm bm dpn dia..tgk paham ke x.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
aku harap keluarga si amoi ni bc semua benda makian kat forum2...

wahahahahaha

Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
rosli_nurizzati replied at 20-9-2019 04:21 PM
OKU ni satu row rumah ngan aku.. masa tengah heat, hari2 ada press and police.. and masa accident tu ...

eeeee..bodohnye acik2 kepam tu.. klu kene dkt fam die, entah2 mental meroyan trs..siap ramai2 piket dpn court lg
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:10 PM | Show all posts
alaaa tak lama lagi lepas la tu.. kita ja yang bising2 geram terlebih
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Tetibe ko jadi bodoh moi? Cakap melayu tak paham cakap mandarin tak paham. Elok la hakim benarkan pasang penghadang tu. Hakim pun menyampah agaknya dgn diaorg punya acting. So drama. Drag drag kes.
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:17 PM | Show all posts
cina babi nie boleh terlepas..
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada kah dia boleh bebas sbb OKU.. Kalau dia boleh dapat lesen memandu sah, kenapa dia tidak boleh dipertanggungjawabkan atas kemalangan itu kan.. Lesen beli ke ke?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 20-9-2019 04:04 PM
apa agama dia ?

kenapa kamu faham bahasa melayu, dia tak faham bahasa melayu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Sampai mati orang ko buat. Sengaja memandu melawan arus. Dasar jahat keji
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Meiizu replied at 20-9-2019 03:14 PM
haaa kes ni yg aku tunggu sesangat..tak memasal jerr aku hangin kenapa family si mati tak bawak kes  ...

Yg ni kat penang kannn....

Brp org mati?....
Ada sstu kes lawan arus kat johor yg 8org budak mati tu pun blm di bicarakn lg
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 06:49 PM From the mobile phone | Show all posts
binipopeye replied at 20-9-2019 03:59 PM
OKU tp hisap dadah... bila kene dakwa jd berat sebelah... OKU bole override tang dadah tuh... lepas  ...

Ade kan movie tajuk pekak.. pekak, ada kad OKU, jd pusher, selalu lepas bila polis buat serbuan..zahiril adzim berlakunn
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 07:00 PM | Show all posts
rayriff replied at 20-9-2019 06:29 PM
kenapa kamu faham bahasa melayu, dia tak faham bahasa melayu?

oku      
Reply

Use magic Report

Post time 20-9-2019 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
slavehunter replied at 20-9-2019 03:22 PM
Ada ker OKU jadi model sambilan dan hisap dadah? First time dengar ni....

Tgklah dia OKU apa. Setakat lembam, ada jer yg jadi model sambilan ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.082342s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list