Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
36181
View
413
Reply

"Kerja Asyik Nak Complain Pada Mama Dia Je!" - Suami Elfira Loy

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-9-2019 01:37 PM | Show all posts |Read mode
Hubungan cinta Elfira Loy memang selalu jadi perhatian sejak dulu lagi.


Dari kisah bercinta, putus tunang dan sampai sekarang dah kahwin, ada sahaja warganet nak kritik.




Foto: IG




Satu video tentang Elfira Loy menelefon suaminya yang dimuat naik di media sosial baru-baru ini, sekali lagi mengundang reaksi negatif daripada warganet.


Tengok di sini:







Dalam rakaman tersebut Elfira kata dia mengidam nak makan sabun. Tanpa disangka suaminya, Faris jawab, "Makanlah".


Eh, tak sayang ke sampai benarkan isteri sendiri makan sabun?


Satu hal lagi bila Elfira kata, dia nak mengadu pada ibunya disebabkan Faris tak nak ikut kehendaknya.




  


"Kerja complain je kat Mama. Hah, complain, complain," kata Faris.


Disebabkan itu, mulalah ramai yang kata mengutuk. Kata mereka, suami Elfira macam malas nak layan je. Dengar suara pun tahu!




  



Aduhai, tuduh macam-macam pula. Agaknya memang macam tu cara suami Elfira bercakap. Tak begitu? -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Bulu, kau kena ingat, kau buat perangai, laki pun naik bosan.. Silap2 laki kau datang dekat kurex
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:44 PM | Show all posts
Perlu ker nak upload pun?
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:47 PM | Show all posts
Laki ko pun dah malas nak layan. Tu belum ada anak...dah ada anak nanti xtaulah camana
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols tertengok ni hari tu. Actually dari rancangan Trek Selebriti. Host tu suruh el bulu call hubby dia dan cakap mengidam macam2. Nampak dingin jek cara si laki el bulu ni bercakap. Mcm rengsa el asyik2 mengadu mcm2 kat mak dia
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Apo mengidam mkn sabun..ada la tu ko kekurangan apa2 vitamin bulu tu yg ngidam mkn yg bukan2..masa mengandung mkn la mknn yg berkhasiat cukup vitamin cukup mineral kalau x tu yg ngidam nk mkn ngarut2 tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga nilofa x mengidam mcm2 nti...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:54 PM | Show all posts
el bulu sekarang nampak kepam. takde seri ibu mengandung ..anak laki kot.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
mieymiey replied at 17-9-2019 01:44 PM
Perlu ker nak upload pun?

Ni masa trek selebriti si alif farhan suruh el prank laki dia. Ckp ngidam bukan2.. tp mmg nmpk jujur sgt laki si el ni mcm mls nak layan bini dia.. yg dia ckp asik nak ngadu kat mak tu mmg nmpk la laki dia ni mmg rengsa sgt ngan mak mertua. Mcm selalu sgt kena bebel..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:59 PM From the mobile phone | Show all posts
fahima80 replied at 17-9-2019 01:49 PM
Iols tertengok ni hari tu. Actually dari rancangan Trek Selebriti. Host tu suruh el bulu call hubby  ...

Mst kt luar El cmtu..tu yg faris dh rengsek nk layan..
Eee malunya,x pasal2 keluar sisi sbnr hubungan 'kebahagiaan' yg El cuba tonjolkn sblm ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Menyampahkan semua benda camtu pun nk tunjuk ke.. boring.. next pls.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:03 PM | Show all posts
mak mertua kaki control juga ni,
tabahlah faris ooooiiii
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak lain gak muka el hujung2 tu bertabahlah
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:07 PM | Show all posts
sebulan dua lps kawin bole la kau dilayan mcm permaisuri...dh lama2 kawin mmg tu lah realiti dia
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:09 PM | Show all posts
ketambangkang replied at 17-9-2019 02:07 PM
sebulan dua lps kawin bole la kau dilayan mcm permaisuri...dh lama2 kawin mmg tu lah realiti dia

betul tuh sis
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:09 PM | Show all posts
annoying nya...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:11 PM | Show all posts
kalau da smua hal nak ngadu siapa2 pun akn rimas
tp maybe suami dia gurau2 kut
org ngandung selalu nya sensitif
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bila dgr cara suami el ni respon terkejut jgk la sbb nampak sgt malas nak layan el. Ingatkan romantik
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmmmmmm dia ni lagiiiii...tulunnnnlaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 02:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Lakonan je tu..dorg semua ni lapar perhatian..idup dlm dunia khayalan..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.124771s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list