Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7471
View
87
Reply

Haneesya Hanee Menangis-nangis Dalam Kedai, Sempat Pula Ambil Handphone Nak Rekod

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-9-2019 12:19 PM | Show all posts |Read mode
Sebelum ini, ramai yang menyampah dengan Haneesya Hanee!


Mana tidaknya, asyik bercakap tentang kulit hitam sahaja sampai ramai naik meluat!




  



Terbaru, model dan pelakon ini ada memuat naik video di Instastory.

"Saya pergi satu kedai makan ni dan ternampak menu sup sirip ikan yu. Saya menangis. Hati saya hancur," tulisnya.







Bagi yang tak tahu, sebelum ini WWF Malaysia menggesa agar restoran, peruncit dan hotel untuk 'mengharamkan' sirip ikan yu daripada menu makanan mereka.


Penangkapan ikan yu yang keterlaluan memberi kesan negatif terhadap kestabilan ekosistem marin.


Mungkin disebabkan itu, Haneesya meluahkan perasaan sedih dan kecewa.




  



  



Bagaimanapun, video tersebut mendapat reaksi negatif daripada warganet yang menyatakan tangisan Haneesya hanyalah palsu.

"Nangis pun nak rekod ke?"

"Sempat pula ambil handphone nak rekod menangis?"

"Kalau sedih keluar jelah dari kedai tu, jangan pula sokong makan situ!"


Foto: IG




Bermacam-macam lagilah kata-kata kejian yang dilemparkan.


Nak perhatian agaknya. Anda rasa macam mana? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 12:26 PM | Show all posts
lol.. dia ni lawa je.. tp semua cite negatif... next !
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 12:29 PM From the mobile phone | Show all posts
tp comei betul dia ni...
sbb kulit cntik hitam manis
tp.mata mcm kecik..so cute!
btw mesej tu bagus da.
tp bila smpat rakam nmpak mcm.palsu pulak
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 12:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Nangis sbb x mampu byr ke..?
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 12:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau cerita dia, mesti dia yg jadi mangsa..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 12:52 PM | Show all posts
so drama ko dik..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh dia dh jd top model meh???
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Masuk asntm je la minah ni. Ade gak faedahnye.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
freyayong replied at 17-9-2019 11:26 AM
lol.. dia ni lawa je.. tp semua cite negatif... next !

Lawa lagi bontot ayam
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Ferr_Remy replied at 17-9-2019 12:05 PM
Masuk asntm je la minah ni. Ade gak faedahnye.

Masuk online model lawan dgb orng negara luar pon hancus mancus dia ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:10 PM | Show all posts
Edited by BicaraHatiku at 17-9-2019 01:23 PM

Ingatkan kena rompak ke haper.
Hormon tak stabil je kot...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:13 PM | Show all posts
drama queen sangat...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:19 PM | Show all posts
aku x boleh r dgn org camni.. drama sangaaatttt..... buat benda2 terutamanya yang acah2 concern x leh diam2.. kalau yang bakal di kecam netizen pandai pulak sorok2...

Keikhlasan itu sudah terhapus...........
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Ko yg order lepas tu ko nangis ye pompuan.....drama queen sngt la pompuan oiii...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:28 PM | Show all posts
sepatutnya..dia keluar kedai menangis terus.. then sambung menangis dalam lif hancing kat rumah dia di flat PPR yg dia upload hari tu..

baru la esakan tu jadi lebih kuat

Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala kekadang nama je sup shark fin padahal guna imitation yg agar2, ngan suun je dik. Letak isi ketam.sikit. tp ada je pasar jual ikan yu kecik.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Minah ni mermaid ke
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian dik hanee,nk bg kesedaran kt org ramai kearah kebaikkan...sekaliii hencapan yg diterima..
Tu la dik hanee,nk buat sesuatu mst dgn niat yg baik,xde propaganda yg tersembunyi..barulah kebaikkn itu akn sampai dan diterima org..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ada aura buatkan org meluat. Pdg muka sheols pun dah meluat. Mungkin hati iols hitam atau dik hanee kena mandi bunga
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 01:44 PM | Show all posts
Lepas record nangis2 terus ketawa berdekah sbb dah membodohkan followers!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.108543s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list