Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
50995
View
261
Reply

Video Buah Dada Zarina Anjoulie Tersebar, Fatiya Latiff Pula Bibir Lebam Kena Pukul? Apa Dah Jadi Ni!

[Copy link]

Author: hafiz.ahmad       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-9-2019 10:03 AM | Show all posts |Read mode
Beberapa hari lepas, kecoh apabila Zarina Anjoulie memuat naik Instagram Story yang menunjukkan dia hanya memakai pakaian dalam yang jarang. Berdasarkan video tersebut, Zarina didapati berada di dalam rumah bersama rakan-rakannya, yang turut berpakaian seksi seperti dirinya.





Meskipun pakaian dalam Zarina Anjoulie terlalu jarang sehingga menampakkan buah dadanya, Zarina nampak bersahaja dan tenang merakamkan dirinya di hadapan kamera. Dia turut dilihat berborak bersama rakan-rakannya, meskipun hampir separuh badan mereka ditayang untuk tatapan para pengikut Instagram-nya.


Video ini tular di media sosial dan menimbulkan tanda tanya buat para peminat, apakah yang cuba disampaikan oleh Zarina Anjoulie?



Sumber Gambar: Beautifulnara



Tidak lama selepas itu, rakan rapat Zarina, Fatiya Latiff memuat naik gambar di Instagram miliknya, menunjukkan rambutnya yang berwarna merah jambu. Namun, apa yang menarik perhatian netizen adalah bibirnya yang kelihatan seperti lebam.



  





View this post on Instagram


  











  Thank you @bungabyridzokumura
A post shared by نور فتحي (@fatiyalatiff) on Sep 16, 2019 at 3:31am PDT





Gambar tersebut menimbulkan tanda tanya warganet, apakah Fatiya Latiff dipukul sehingga penampakan lebam di atas bibirnya. Oleh kerana terlalu banyak komen di gambar tersebut bertanyakan soal lebam itu, Fatiya Latiff menutup ruangan komen gambar tersebut, untuk mengelakkan ditanya secara menerus oleh warganet.


Ada warganet yang beranggapan itu bukanlah contengan ataupun kesan daripada 'makeup', sebaliknya seperti kesan lebam akibat daripada dipukul. Namun, jika kesan tersebut adalah lebam, agak tidak logik untuk Fatiya memuat naik gambar tersebut, yang mampu mencalarkan imej dirinya dan menambahkan lagi kontroversi.



Sumber Gambar: Asiaone



Persoalannya di sini, dengan isu dan kontroversi yang berlaku terhadap selebriti Malaysia, apakah wajar mereka dijadikan contoh oleh anak muda. Rata-rata selebriti di Malaysia mempunyai pengikut yang ramai dan ini amat merisaukan kerana tingkah laku mereka boleh menjadi ikutan para peminat. Apa pendapat anda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Siapa kata "pompuan yg asli takkan bangga tunjuk aset"?? Tengok ni hah, walaupun kepam, tetap bangga nak tunjuk kopek.. Dan yg pasti kurex tak suka
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:09 AM | Show all posts
Anju dan perangai gila2 berpisah tiada
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:12 AM | Show all posts
Kurex replied at 17-9-2019 10:09 AM
Siapa kata "pompuan yg asli takkan bangga tunjuk aset"?? Tengok ni hah, walaupun kepam, tetap bangga ...

kan.... sebab tu sajat pun gigih nak tunjuk pepek dia...
perempuan puhhh...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:17 AM From the mobile phone | Show all posts
Bibir dia.. Aku tgk semlm.. Mcm lebam pelik..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:19 AM | Show all posts
yang pasti kedua2 nya gila sbb terlebih ngisap
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:21 AM | Show all posts
kesian plak aku tgk dua2 ni..dlu dh elok dh masing2
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Huduh betol teteks anjulie...beza skali ngan gmbar teteks sheols time remaje
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Sedih pulak tgk fatiya..sayangnya..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:26 AM From the mobile phone | Show all posts
No one actually care pun ZA tu ... jadi apa .. sbb imej dia memang mcm tu

Tapi ramai plak yang rasa sayangnya patiyah berubah mcm ni sekali

Gitchuuu laaa
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:27 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:40 AM | Show all posts
ape nak jadi la dgn exbff ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:41 AM | Show all posts
Makin teruk perangai masing2

Bila gaknya nak dpt hidayah
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Dulu dulu tersebar tek anju.. Pastu jual barang cover tudung.. Now tersebar lagi tek.. tak pernah caya pun dia berubah.. Peminat bbnu dia je idolakan dia.. Suka hati dia ler.. Nasihat nanti ko kena lahar..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:43 AM | Show all posts
dia baru lepas buat filler kan..mmg syok la menayang
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Si sewel Anju tu dah tayang2 tetek lohey tu...pastu acah2 pakai tudung lagik...
Iols tgk vid tu mcm geng2 bohsia pprt tgh stoned ngambik ketum...muka tahap2 bibik cleaner jerk..

.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
apa nk jd..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 11:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Anju ni dahla ada anak lelaki. X risau ke one day anak kena buli dgn sbb tetek mak??
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 11:10 AM | Show all posts
ALDRIN replied at 17-9-2019 10:47 AM
Si sewel Anju tu dah tayang2 tetek lohey tu...pastu acah2 pakai tudung lagik...
Iols tgk vid tu mcm ...

rsnya mmg dorg tgh stone. selamba je kwn dia pgg tetek dia
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2019 11:11 AM | Show all posts
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.106150s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list