CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: dekmieDandy

[Tempatan] RPA tahu kena kecam dekat forum.!!

  [Copy link]
Post time 14-9-2019 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus RPA.  Kebebasan menaip and bergosip giteww.. Benda takbest kenaa kecam kan. Hahaha
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-9-2019 04:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Gomea replied at 14-9-2019 02:38 PM
Tu forumer yang kene kacau dengan antu milo tu ke kaka?

Haah hantu milo.. Hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 14-9-2019 12:31 PM
satu masa dulu tmj pon register porem cari k..mencapub kat CI ni
korang bbnu memang tak sempat la t ...

Apo nick dia?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 04:30 PM | Show all posts
hahahaha... glamer plak forum ni nnt....x pasal2 x bleh nak membawang lebih2 plak...  
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku rasa RPA ni behati mulia juga sebab dia senyap je walau ada yang maki dia. Kalau raja permaisuri lain mesti dah ambil tindakan mahkamah. Warga porem cari ni pun ramai je yang bangang2. Tak buat cerita kata reka cerita la. Bodoh piang orang utara kata. Ramai je SB kat malaysia ni. So mesti RPA tahu. Ap korang hurthurt sangat dengan beliau aku tak tahu. Dia nak gedik lantak dia lah. Kita rakyat biasa gedik takde siapa tegur pun. Dengki apa busuk hati ooo orang melayu sendiri. Jangan kata bangsa kita tak maju sebab bangsa lain tapi sedarlah bangsa kita tak maju sebab ramai suka busuk hati mengata sesama sendiri, sihir menyihir perniagaan bangsa sendiri walau beragama islam. Lepas tu dok hairan pasal apa melayu tak maju?? Hahaha Si yok twitter tu muka dah kepam kalah nigga, dengan rambut sarang tebuan dia. Perangai buruk seiring dengan rupa. Dna teruk.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 04:57 PM From the mobile phone | Show all posts
glamer porum cari harini
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
friedfishsoup replied at 14-9-2019 11:58 AM
azmee06.. dulu active lagi.. sekarang SR je kot

Wahh cemaner momod taw sapo disebalik nick ni?

Mmg sah rpa ka?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Malaysia.Doom replied at 14-9-2019 01:54 PM
Last visit 3 September nyah

Hoi,biar la beliau masuk forom.com ni sis..jgn la dedahkan beliau camni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-9-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
ratu malon ni dah tue tapi macam kebudakan sangat ye itulah raje2 malon digelar raje tak gune @pyropura
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
tetiba sume forumer acah2 jadi baik pulak..kalau tak, maki2..
rpa punya pasal.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Jujur nya aku yg kecewa bila RPA tanak hukum budak rambut afro dan geng 3 org lg tu.

Kutuk cam tak pijak tanah. Berhala, makan duit rakyat bagai. Paling tidak, denda khidmat masyarakat selama 6 bulan tanpa gaji. Hantar ceruk ulu pahang sana, baru ada akal.

Takut nak balik nanti, si firdaus tu tertukar pulak dengan anak org asli sebab mukanya lagi asli dari orang asli.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Nirman yg suka bash blue blood
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:32 PM | Show all posts
HannahMontana replied at 14-9-2019 10:53 AM
Yg paling aku xtahan ketawa bila Lava tu selalu kata Darsitah  rasuah immigresen demi nak siapkan  ...

laba ke yang spam makcik jual minyak kelapa dara tu?
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:33 PM | Show all posts
jalfa replied at 14-9-2019 11:36 AM
Kaka Oren paling anti mail ,azme and x dilupakan Rita rodani..haha where are u kaka...pls comebek

peYno anti mail
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 05:34 PM From the mobile phone | Show all posts
RPA penah reply komen I, zahirah mcwilson pon penah.
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Itzy replied at 14-9-2019 04:41 PM
Aku rasa RPA ni behati mulia juga sebab dia senyap je walau ada yang maki dia. Kalau raja permaisuri ...

Kau membebel pjg lebar ni pehal?....

Tak tau cite dok tepi senyap senyap ok....

Forummer CARI tak kutuk pun RPA kata beliau menggedik....

Tetiba je .....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-9-2019 06:09 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 14-9-2019 05:33 PM
peYno anti mail

Hish....peYno sejak kena jemput, bkn main sayang dgn encik tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Gomea replied at 14-9-2019 02:38 PM
Tu forumer yang kene kacau dengan antu milo tu ke kaka?

Tu bukan Joke.. Org lain
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
bezita60 replied at 14-9-2019 05:23 PM
Jujur nya aku yg kecewa bila RPA tanak hukum budak rambut afro dan geng 3 org lg tu.

Kutuk cam t ...

Kannn....

Aku pun kiciwa RPA tak amik tindakan sbb bahasa dia kuang ajor sgt...nanti lain kali org lain akn buat pulak....menghina raja
Reply

Use magic Report

Post time 14-9-2019 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Si cik epal patut blaja dari RPA ni
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-2-2023 06:59 AM GMT+8 , Processed in 0.100595 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list