Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
123
Return to list New
4107
View
51
Reply

Tengah Sedap Tidur, Rakan Sel Paksa Buat Seks

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Post time 18-9-2019 10:46 AM | Show all posts
puteribaya replied at 18-9-2019 10:19 AM
ermm ngesek x perlu rasa chenta dik...

Maybe majority tak berfikiran mcm I kot.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 11:11 AM | Show all posts
dalam penjara memang camtu..bukan shj banduan meliwat sesama sendiri...tetapi di kalangan kakitangan penjara pun ramai peliwat
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 11:31 AM | Show all posts
kejinyaaaaaaaa

ape kesalahan ko sampai kena masuk penjara. kalau ko rogol org, ak x nak kesian. ku keji kan ko balik. huh.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 11:55 AM | Show all posts
abangadek replied at 15-9-2019 06:29 PM
apa yang selamat dalam penjara dekkkkk, situ lah tempat setan makan tanggung berak cangkung

kan..penjara laa tempat paling x selamat
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 12:04 PM | Show all posts
niena90 replied at 18-9-2019 10:46 AM
Maybe majority tak berfikiran mcm I kot.

97% lelaki mcm ni..kalau ko bagi tiang lampu tu pakai skirt pun dia tala..tapi ada gak yg perlukan chenta..sikit naw % nyer ,pompuan ada kurang skit % dia..
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 12:39 PM | Show all posts
puteribaya replied at 18-9-2019 11:55 AM
kan..penjara laa tempat paling x selamat

kalau selamat dh ramai2 masuk penjara
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 12:47 PM | Show all posts
abangadek replied at 18-9-2019 12:39 PM
kalau selamat dh ramai2 masuk penjara

tak selamat pun ramai je yg masuk..kalu x silap i..ari tu ada artikel pasal penjara mesia..overloaded.. patut isi 6k..dah jadi 10 k banduan
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 01:34 PM | Show all posts
puteribaya replied at 18-9-2019 12:04 PM
97% lelaki mcm ni..kalau ko bagi tiang lampu tu pakai skirt pun dia tala..tapi ada gak yg perlukan ...

sukalah avatar u..u suka makan pisang..i suka jilat burger
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 02:29 PM | Show all posts
ni mungkin banduan yg lemah .....
kena ugut kalo jerit dipukul berjemaah ....
mcm kat movie omputeh tu ....
sangap sungguh banduan tu ....
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 02:34 PM | Show all posts
ToungeSoup replied at 18-9-2019 01:34 PM
sukalah avatar u..u suka makan pisang..i suka jilat burger

urmmm..i suka pisang betul..ihihi byk potassium..pisang x betul pun suka gak
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 03:14 PM | Show all posts
Dia kena rogol gais. Respond dia tak selogic kita yang tak melalui. Soalan korang ni soalan typical untuk mangsa rogol.
Reply

Use magic Report

Post time 18-9-2019 03:52 PM | Show all posts
puteribaya replied at 18-9-2019 12:47 PM
tak selamat pun ramai je yg masuk..kalu x silap i..ari tu ada artikel pasal penjara mesia..overloa ...

ye lah dh curik ayam pn sumbat dalam penjara jugek, tu tak termasuk asnaf curik telo kt kt supemaket
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.081910s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list