Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3656
View
51
Reply

Tengah Sedap Tidur, Rakan Sel Paksa Buat Seks

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-9-2019 04:06 PM | Show all posts |Read mode
Polis mengesahkan menerima aduan mengenai seorang banduan diliwat rakan sel ketika dalam tahanan di Penjara Marang pada 6 September lalu.


Harian Metro melaporkan, Pemangku Ketua Polis Daerah Marang, Deputi Superintendan Amran @ Mohd Zaki Omar berkata, suspek sudah dikenal pasti dan masih berada dalam tahanan penjara itu.


Siasatan lanjut sedang giat dilakukan mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan kerana melakukan persetubuhan bertentangan dengan aturan tabii tanpa kerelaan, katanya.




Gambar Hiasan




Difahamkan, detik hitam itu terbongkar pada Rabu lalu selepas lelaki berusia 28 tahun berkenaan mengadu kepada ahli keluarganya yang hadir untuk perbicaraan di Mahkamah Kuala Berang.


Kata sumber, mangsa mendakwa kejadian berlaku ketika dia sedang tidur sebelum banduan yang ditempatkan di dalam sel berkenaan tiba-tiba memaksanya melakukan seks.

Susulan itu, mangsa memaklumkan kejadian kepada ahli keluarga sewaktu berjumpa dengan abangnya di mahkamah berkenaan.

Ahli keluarga lelaki terbabit membuat laporan di Balai Polis Marang untuk tindakan lanjut kerana bimbang keselamatan adiknya yang masih berada di dalam tahanan penjara terbabit, katanya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:08 PM | Show all posts
dah kena liwat ke blum??dude ko jantan kot xkan xreti nak bertumbuk terajang sume?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:12 PM | Show all posts
Mlang btol dpt rakan sel spesis gay
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
kalo jerit mintak tolong xde org dengar ke. bukan ada polis guard ke
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:17 PM | Show all posts
chicozinn replied at 13-9-2019 08:08 AM
dah kena liwat ke blum??dude ko jantan kot xkan xreti nak bertumbuk terajang sume?

kalo da penumbuk penerajang si peliwat lg power...kng ckp sal peliwat dess mngamuk la nnti..dia kata aku sindir2 bos dia...tu x tmasuk pairoparia yg x leh terangkn nape pac tu bias n conflict....pyh tol kalo ramai yg bongok msuk forum ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:18 PM | Show all posts
Kenapa tak jerit?! Bisu ke?!
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Seramm sejuk aku dgr.. tp mende ni dah lama kan jadi kt mana2 penjara
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:44 PM | Show all posts
bagus jg dia tak diamkan .dia kene liwat dia
bgt family dia.trs buat report.kalau masa kejadian
dia jerit pun rasanya sia2 kot..terpaksa lah tahan
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:45 PM | Show all posts
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
bagus la klu kita tak panik & boleh respon seperti menjerit dlm kes ni
lagi 1 yg bila dh berkali2 berlaku mcm perogolan
atau isteri yg kena pukul
org tya kenapa dh byk kali tak repot
itu plk namanya trauma bonding
- Unhealthy, or traumatic, bonding occurs between people in an abusive relationship. The bond is stronger for people who have grown up in abusive households because it seems to them to be a normal part of relationships.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:48 PM | Show all posts
chandrahusin replied at 13-9-2019 08:45 AM
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
b ...

ko ni pandai la chandra..ko cikgu konseling skolah nengah ke?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Risaunya kurexxxxx{:give
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:55 PM | Show all posts
scary nyyaaaaaaaaa weyy
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:58 PM | Show all posts
Cable replied at 13-9-2019 04:48 PM
ko ni pandai la chandra..ko cikgu konseling skolah nengah ke?

tak lah.. byk membaca je
ni antara ilmu yg aku dapat
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Cable: kalo da penumbuk penerajang si peliwat lg power...kng ckp sal peliwat dess mngamuk la nnti..dia kata aku sindir2 bos dia...tu x tmasuk pairoparia yg x ...



Diorang xberada dlm situasi tu senang la cakap.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
chandrahusin replied at 13-9-2019 03:45 PM
byk plk yg tanya bila terjadi mcm ni kenapa tak jerit
itu la panic attack, terjadi diluar dugaan
b ...

Mcam stockholm syndrome. Orng boleh persoal kenapa xlari atau cuba lepaskan diri? Kalau dah lama kena kurung lain jadinya kekadang
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:03 PM | Show all posts
bapok nya kau dek
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
dalam penjara pon x selamat rupanya..
alahai..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku kesian la bila kena liwat.. Tapi kalau pedo kena liwat dlm penjara aku x kesian.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:16 PM | Show all posts
jahat punya banduan!
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 05:23 PM | Show all posts
silap2 yg sebarkan cite ni yg kena tahan dulu
Malaysia Baru
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.095372s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list