Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
43563
View
420
Reply

Rupanya Bekas Kekasih Sebarkan Video Lucah Awek Kastam

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-9-2019 03:17 PM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki dipercayai terbabit dalam penyebaran video lucah seorang wanita yang bertugas di Jabatan Kastam Diraja Malaysia, ditahan pihak polis, semalam.


Memetik laporan Harian Metro, suspek dipercayai merupakan bekas teman lelaki wanita terbabit ditahan di rumahnya di Telok Panglima Garang, 6.30 petang semalam.


Kredit foto: Carian internet




"Semalam polis menahan seorang lelaki berusia 22 tahun berdasarkan aduan daripada mangsa.


Buat masa ini, polis masih menjalankan siasatan lanjut berhubung pembabitan suspek terhadap penyebaran video berkenaan di media sosial," kata Ketua Polis KLIA, Asisten Komisioner Zulkifli Adamsah.


Selain itu, polis turut merampas dua telefon pintar daripada suspek.


Terdahulu, sebanyak sembilan klip video memaparkan aksi lucah seorang wanita berpakaian seragam tersebar di media sosial pada 6 September lalu.- CARI  
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:32 PM | Show all posts
best gak bideo dia...
ada part1, part 2
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:34 PM | Show all posts
zulka replied at 13-9-2019 07:32 AM
best gak bideo dia...
ada part1, part 2

abgbikerz ske sngt ngn awek kastam ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:34 PM | Show all posts
aku dilit dah bideo2 tu, memang padu la jugak.....
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Korang ni.. Kesian kat dia
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:41 PM | Show all posts
zulka replied at 13-9-2019 03:32 PM
best gak bideo dia...
ada part1, part 2

ade 4 part bang
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:42 PM | Show all posts
dgr cite bekas tunang yg sebar..ape la sebar2..tgk sorg2 dh la
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
zulka: best gak bideo dia... ada part1, part 2


Pm link.

For Academic Purpose
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Loloq89: ade 4 part bang


PM link for philosophy testis
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:49 PM | Show all posts
Loloq89 replied at 13-9-2019 03:42 PM
dgr cite bekas tunang yg sebar..ape la sebar2..tgk sorg2 dh la

Bekas tunang tu dendam kot.. sebab putus tunang! Ke macam mana..

Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:49 PM | Show all posts
Sian jugak tapi tulah bila dah cinta, semua nak diturutkan. Hmm...
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:52 PM | Show all posts
sarah82 replied at 13-9-2019 07:36 AM
Korang ni.. Kesian kat dia

mmg la sian...jd pngajaran la jngn free n bongok sngt pd generasi plapis..cukup2 la pairoparia ngn bangsa dia jd bongok kt malaysia ni
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:53 PM | Show all posts
ada la tu tak puas hati mana2..pstu sebarkan..
pasni hadap la tido dlm sel plak
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 13-9-2019 03:52 PM
mmg la sian...jd pngajaran la jngn free n bongok sngt pd generasi plapis..cukup2 la pairoparia ngn ...

Bygkan dia trauma.. Ingat senang ka.. Nak lupa..kat opis mesti kena mengata kat belakang. Walaupun perbuatan dia salah.. Aku masih kesian. Lelaki lain.. Org x mengata.. Perempuan buat salah.. Habis 7 keturunan diceritanya.
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
johan-adx replied at 13-9-2019 02:53 PM
ada la tu tak puas hati mana2..pstu sebarkan..
pasni hadap la tido dlm sel plak

Dh tngok ke video2nya bang?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 03:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Helok la putus dgn mamat tu. Species jahat suka pedajal org. N jgn la ada ppuan yg nk kt jantan xguna tu. Krg kena menda yg sama bila putus. N yg ppuan tu apehal tunjuk mcm2 n rakam?
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau abg kastam, nak jugak aku tengok.. Kalau kakak kastam aku taknak tengok, sebab aurat..
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Jaman smartphone ni sume benda nak dibideo kan konon atas dasar cinta dan percaya.....hmmmm penyudahnyaaa sampai kemati laaa bideo tu wujud diulang tayang dek
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Manooo bidioo
Reply

Use magic Report

Post time 13-9-2019 04:10 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 13-9-2019 07:36 AM
Korang ni.. Kesian kat dia

X kesian pon dkt dia..

Dia sendiri x hormat uniform yg dia pakai..

Uniform yg dia guna utk cari makan sara diri..

Memalukan jabatan..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104770s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list