Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12024
View
122
Reply

"Saya Tak Tahu, Mungkin Tom Hanks Kot" - Sharnaaz Tak Tahu Pasal Tweet Sindiran Neelofa

[Copy link]

Author: Cari-Amiey    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 12-9-2019 04:52 PM | Show all posts |Read mode
Kisah rumah tangga pelakon Sharnaaz Ahmad, 34 sekali lagi menjadi bualan hangat selepas pelakon itu dilaporkan menolak permohonan cerai isterinya, Noor Nabila, 34 pada 27 Ogos lalu.

Ia juga disulami dengan kisah apabila adik iparnya, Neelofa seakan-akan menulis tweet yang menujukan kepadanya semalam.

Menerusi tweet yang tular itu, Neelofa seperti sedang menyindir seseorang dan ramai yang mengaitkan dengan Sharnaaz.




Kredit foto: IG



Pun begitu, Sharnaaz akhirnya membuka mulut tentang hal ini. Katanya, dia tidak tahu-menahu dengan tweet tersebut, malah sama ada ia ditujukan buat siapa.

"Saya tak tahu dan tak penting," katanya kepada Harian Metro.


Sharnaaz juga nampaknya tidak mahu mengambil pusing hal itu.

"Saya tak tahu, mungkin Tom Hanks kot," katanya lagi.



IG


Menerusi laman IG, Sharnaaz dilihat mengucapkan terima kasih kepada mereka yang sering mendoakan diri dan keluarganya.

"Terima kasih atas doa semua. Saya doa Allah rahmati setiap insan mendoakan saya dan keluarga. Terima kasih," tulisnya di IG stories.



IG


Apa pula pendapat anda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 05:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Umur dah 3 series pun akal tak matang. Nak handle social media pun tak reti. Kesian la laki ko nanti, abis hal dalam kain masuk kat ig.
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 05:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kahkahkah..ambik ko nanaih bgi setepek..tok hans khen nanaih nk ckp sbnrnye
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 05:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga lofa x mendedahkan kisah rumahtangga kami kat socmed nti...
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Boomibulat replied at 12-9-2019 05:52 PM
Semoga lofa x mendedahkan kisah rumahtangga kami kat socmed nti...

Brp byk isteri ang nak ada boomi?
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebijik muka nabila gmbr pakai bju oren tu
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:19 PM | Show all posts
Bagu tahu langit tinggi rendah....dolu2 mcm2 kata org lain...la nie patah blk kat idung dia....
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
toksah di layan nanas adik ipar kau tu..
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Tom Hanks ke atok Hans
Hukhuk
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Nama tok pinas baru... TOm HANk
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahhaha.. siapa ntah aritu sindir fatah n fazura masa anugerah apa ntah.. tom cruise ..  skrg ni tom hanks pulak
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Sekufu sis..selaknyalah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Baguslah, dua2 suka menyindir
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:11 PM | Show all posts
ko amik neelfoa jadi bini kedua.... siblings burger
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Tengok gambar ni n tutup mulot hangsuang beliau boleh dikatakan sedap jugak mata memandang. Tapi tu laaa
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:46 PM | Show all posts
sarah82 replied at 12-9-2019 09:55 AM
Brp byk isteri ang nak ada boomi?

bujang lg dia tu...multinick lg satu pn rajin kat bod lawak..konon lawak la konon
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:47 PM | Show all posts
AbukRokok replied at 12-9-2019 12:11 PM
ko amik neelfoa jadi bini kedua.... siblings burger

ko cri bini ko sndiri dlu bru rekemen bini kt orng...asyik pebinikn dinding je..smpai bile?
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:54 PM From the mobile phone | Show all posts
TT, tu igstory. Ni haa tweet
IMG_20190912_205139.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku sokong kak nab.

Org dah tak nak. Lepas kan ajalah.
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 08:59 PM | Show all posts
munchkin replied at 12-9-2019 12:57 PM
Aku sokong kak nab.

Org dah tak nak. Lepas kan ajalah.

lme x nmpk ko munchkin...x lepak ci dah ke? ape belonggok kt thread orng nk becerai ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.177191s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list