Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1858
View
40
Reply

Hakim Syarie Pun Kena Tahan

[Copy link]

Author: CARI-MAMS       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-9-2019 06:50 PM | Show all posts |Read mode
Seorang hakim syarie di Ipoh dilaporkan ditahan reman selama lima hari bagi membantu siasatan selepas menerima rasuah bagi membebaskan seorang Inspektor polis yang berkhalwat.


Harian Metro melaporkan, turut direman adalah seorang anggota polis yang dipercayai bersubahat dalam kes itu.


Difahamkan, hakim lelaki berusia 37 tahun itu ditahan oleh SPRM Perak di sebuah kedai makan dekat ipoh, 11.30 malam tadi.


Kredit foto: Harian Metro




Manakala, polis berusia 30 tahun berpangkat Lans Koperal diberkas di tempat kerjanya di Bukit Merah, 1.45 pagi tadi.


Hakim itu ditahan bagi membantu siasatan membabitkan kes menerima wang suapan sebanyak RM4,000 bagi membebaskan seorang inspektor polis yang ditahan kerana berkhalwat.


Dia ditahan oleh pegawai SPRM malam tadi di sebuah kedai makan bersama sejumlah wang tunai, kata peguam Dayang Nor Emilia Azman Syah yang mewakili hakim berkenaan. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 07:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Hmmmm


.......
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg dipixelkan muka macam porno jepun tu polis tu ke? Macam hensem...
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 08:23 PM | Show all posts
yg dipixelkan tu rasanya hakim syarie tu lar
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 08:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Duit.. Lebai pakai serban besar bakul pun boleh terbang
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau hakim pun dah mkn rasuah apa la nk jadi ni. Bangsat betul
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:07 PM From the mobile phone | Show all posts
giyomi: yg dipixelkan tu rasanya hakim syarie tu lar


Dulu, ada muazzin masjid terkemuka bangsar siap ajak kurex hmhmhm dekat belakang mimbar.. Gila apa! Kurex tak rela nak cemarkan rumah Tuhan..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:08 PM From the mobile phone | Show all posts
ayyo... gaji hakim x cukup ke
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka polis or muka hakim tuhhh
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kerana 4k {:dot
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal duit je semua on
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:19 PM From the mobile phone | Show all posts
hakim syarie bukan malaikat. dia x telepas dri melakukan dosa
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Allahuakhbar...
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 10:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Hakim pun tak boleh pakai
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
aiyooooo 4k ja punnn... naya
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:56 PM | Show all posts

najis   
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 01:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Astaga.. Islam apa macam ni?
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 02:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: Yg dipixelkan muka macam porno jepun tu polis tu ke? Macam hensem...


Kuat btl gaydar kau kurex oii
Bayang lubang hidung pun x nmpk kau dh tau hensem x
{:question
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 02:09 AM From the mobile phone | Show all posts
4k aje??? Lobai murahan tul. Dia ni B40 baru naik M40 ka?
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 02:10 AM From the mobile phone | Show all posts
mayakaren replied at 12-9-2019 01:54 AM
Astaga.. Islam apa macam ni?

Realiti islam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.103038s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list