Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12
Return to list New
702
View
37
Reply

[Tempatan] Kempen Buy Muslim First merosakkan ekonomi negara - Ketua Menteri Pulau Pinang

[Copy link]

Author: Voyagers       Show all posts   Read mode

Post time 11-9-2019 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Cable replied at 11-9-2019 11:02 PM
kalo ko waras xkn la eja mahkamah jd makhamah kn....jngn main ganja dah dess..gi rehab la mamak pe ...

hahaha  ..  nkau ni umpama tape rosak kan .  takde kepelbagaian .  bodo konon nak tunjuk pandai .  main la jauh2 .
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Semakin mereka menggelupur, semakin bangkem happy

Meroyan lah lagi.. hahahah

Hidup melayu.. hip hip horayy melayu boleh
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:16 PM | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 03:08 PM
hahaha  ..  nkau ni umpama tape rosak kan .  takde kepelbagaian .  bodo konon nak tunjuk pandai .  ...

orng nasihat x nk dengar...kalo da jd taik ganja tu mmg payah nk ubat ko ni dess bongok
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:17 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 11-9-2019 11:10 PM
Semakin mereka menggelupur, semakin bangkem happy

Meroyan lah lagi.. hahahah

hahaha  ..  bila masa gardenia tu roti melayu  ??   
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:19 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 11:17 PM
hahaha  ..  bila masa gardenia tu roti melayu  ??

Melayu ada share yang besar

Ko jaki sangat kenapa? Sebab keling xde share ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:21 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 11-9-2019 11:19 PM
Melayu ada share yang besar

Ko jaki sangat kenapa? Sebab keling xde share ke?

hahaha  ..  dah kata aku jaki pulakk .
habis tu share cina nkau letak mana  ??
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:36 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 11:21 PM
hahaha  ..  dah kata aku jaki pulakk .
habis tu share cina nkau letak mana  ??

Ngaku jela jaki melayu ada share besar dalam kilang roti gardenia

Melayu HEBAT.. bangsa yang bersatu bangsa yang maju.. HIDUP MELAYU

Keling sekarang memang sokong anwar.. driver teksi panas hati syed sidiq nak bawak masok gojek
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:39 PM From the mobile phone | Show all posts
kemaruk replied at 11-9-2019 11:36 PM
Ngaku jela jaki melayu ada share besar dalam kilang roti gardenia

Melayu HEBAT.. bangsa yang be ...

hahaha  ..  saham besar kan .  hari tu kata yg terbesar .  dah malu kott .
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 10:43 PM
aku rasa aku tak perlu layan nkau cai .  nkau setakat menjahanamkan .  tapi aku rpercaya di luar ...

bagus lah kalu begitu .tak payah lah ko dan boss dap semua nak meroyan. dah  sendiri kata tak de kesan .tak dapat sambutan..relex la aman aman tak payah  nak merempan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:51 PM From the mobile phone | Show all posts
akusukaq replied at 11-9-2019 11:49 PM
bagus lah kalu begitu .tak payah lah ko dan boss dap semua nak meroyan. dah  sendiri kata tak de k ...

nak berkesan hape .  susun satu rak kasut pun dah cukup .  
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 11:58 PM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 11:51 PM
nak berkesan hape .  susun satu rak kasut pun dah cukup .

kesian mahacai dah paranoid tahap gaban.sikit lagi jatuh gila meraban. waka ka ka ka ka
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 12:20 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesiannya depa ni, xde isu lain ke dok ulang2 isu yg sama..tau la duit tu tuhan bgi ngkorang..dah org xnak beli yg ko punya move on la
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 12:22 AM From the mobile phone | Show all posts
seronok aku tgk Lim Guan Eng & puak2 PH menggelupur pasal BMF ni.. teruskan tuan2 sekalian
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:34 AM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 10:30 PM
tunjuk aku tokey melayu nkau  ??  adabi  ??  jadi segala melayu ni kekdahnya pie keja dgn adabi la ...

Kau tu yg bodoh igt adabi je ke yg ada..banyak je kilang iks milik muslim..food industry .. services etc..
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:41 AM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 10:30 PM
tunjuk aku tokey melayu nkau  ??  adabi  ??  jadi segala melayu ni kekdahnya pie keja dgn adabi la ...

tokey cina nak ambik cina terpaksa lah bayar gaji tinggi berganda. mane boleh buat mcm hamba.ujung ujung gulung tikar.padan muka
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:45 AM From the mobile phone | Show all posts
dess402 replied at 11-9-2019 10:33 PM
bersyukur lah dgn apa nkau ada .  kalau ada kelemahan tu ..  table talk .  tak perlu guling sana gul ...

yang biasa guling sana sini tu mahacai pakatan hanat. cuba ko sebut kalu ada penyokong bn yg tidor tepi jalan  tepi longkang mcm wakil pan mujahat.
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akusukaq at 12-9-2019 06:51 AM
Asdan replied at 11-9-2019 09:49 PM
pelabur non-muslim seperti china japan usa, mungkin pindah, kilang tutup

contohnya


kicap, beras, tepung, belacan apek  cina yg kena boikot  pelabur asing us, jepun, prc plk yg lari.sah  ko yg  bangang tak bertepi
Reply

Use magic Report

Post time 12-9-2019 06:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Mushaha..itu taukeh bulan suda lama ka...ambil staff..take chinese first..
Reply

Use magic Report

Post time 16-9-2019 10:43 PM | Show all posts
ikankeringmurah replied at 11-9-2019 04:22 PM
seronok aku tgk Lim Guan Eng & puak2 PH menggelupur pasal BMF ni.. teruskan tuan2 sekalian

aku lk sonok tngok dess ngn keruk2 sama2 khayal...prfffffffffffffffffffffffffght
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.072255s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list