Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
8803
View
112
Reply

"PU Abu Kena Belasah?" - Upload Gambar Tangan Kena Hiris, Warganet Bukan Kesian Tapi Melahar

[Copy link]

Author: Cari-Amiey       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-9-2019 12:58 PM | Show all posts |Read mode
Pendakwah bebas PU Abu Sufyan yang sebelum ini dihimpit kontroversi nampaknya memuat naik gambar terbaharunya.

Kali ini, ia memang mendapat perhatian ramai kerana tangannya dilihat penuh kesan calar dan luka. Apa sudah jadi?

Malah, menerusi kapsyen yang diserakan, dia menggambarkan dirinya seolah-olah telah diserang oleh individu lain.






Katanya, dia bersyukur kerana tiada kecederaan teruk atau pun serius yang berlaku.

"Alhamdulillah aku diuji lagi. Aku bersyukur kerana tidak ada apa-apa yang berlaku hanya sekadar calar-balar di tangan.

"4-5 orang bilangan yang tak cukup untuk menumbangkan aku sebab aku yakin Allah sentiasa ada dengan aku.

"Allah adalah sebaik-baik pelindung. Ujian didik jiwa kita untuk lebih kuat dari siapa kita hari ini, kuncinya hanya satu sabar," tulisnya di laman IG.


Ramai para follower yang terkejut dengan keadaan itu dan berdoa agar PU Abu segera pulih.

Pun begitu, ada juga yang memberikan kata-kata pedas dan menganggap ia merupakan balasan kepada perlakuan dirinya sebelum ini terhadap bekas isteri.











Apa pula pendapat anda?- CARI
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:09 PM | Show all posts

pencetus ummah terbaik sepanjang zaman, pu lain patut ikut
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:10 PM | Show all posts
memang ptt kne laharrr la bu
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Kacau janda mana plk ni..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:15 PM | Show all posts
sapa cakar                           
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:17 PM | Show all posts
Aduh...ayat punnn...bukannya nak insaf tapi berbaur keangkuhan.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:18 PM | Show all posts
lain macam caption
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:18 PM | Show all posts
Asdan replied at 11-9-2019 05:09 AM
pencetus ummah terbaik sepanjang zaman, pu lain patut ikut

cina bongok x yh msuk cmpur hal orng la bongok
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:27 PM | Show all posts
Gitchuuuuu, 4, 5 orang tu memang aim kat bahagian tangan jer ker?
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
takziah le bu.... next
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:28 PM | Show all posts
xcukup lagi tuhelok tikam brg 2-3
kelar lebih2 dalam sikit sampai ke tulang

Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:40 PM | Show all posts
sombong dan riak caption..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik badan pu abu
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Ke dia ni lukis kat tangan.  Sbb nk attention seeker
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:19 PM | Show all posts
kemain mendonia sembang
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Penunggang agama sangat
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:34 PM | Show all posts
gigih gak la aku baca caption dia kot la ada ayat kifarah bagi sebahagian dosa2 dia tapi..hurmmm..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:35 PM | Show all posts
mohon abu buang PU kat nama akaun dia tu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:37 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2019 02:52 PM | Show all posts
tak boleh nak husnuzon dengan beliau ni..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.110272s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list