Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1524
View
27
Reply

[Gambar] Yang ni comfirm tak diboikot

[Copy link]

Author: tokchik    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-9-2019 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by tokchik at 8-9-2019 08:37 PM


Yang ni pasti tak tersenarai dalam list untuk diboikot kan?
IMG-20190908-WA0064.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
melayu gak yg ramai kat sini...adoyaii
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 09:26 PM | Show all posts
tikam.. aku tikammm... kam kam kam ah kam..
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Baju melayu ungu bersamping siap tu dr mana nak ke mana tewwwwww
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 09:41 PM From the mobile phone | Show all posts
haha legend pokcik tu
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 09:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Ehhhh tu macam @Boomibulat
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-9-2019 10:42 PM From the mobile phone | Show all posts
dubuk replied at 8-9-2019 09:26 PM
tikam.. aku tikammm... kam kam kam ah kam..

Tikam tak lot
Tikam tk berdarah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-9-2019 10:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Catpaw replied at 8-9-2019 09:27 PM
Baju melayu ungu bersamping siap tu dr mana nak ke mana tewwwwww

Lepas ngantar orang nikah.
Lpas tu terfikir nk menikah lagi sebb mk pngantin tu jnda.

Dalam hati dia berkata..."beli rm 10...kena 1st prize...lusa aku nikah lagi"

Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 10:48 PM | Show all posts
tokchik replied at 8-9-2019 10:42 PM
Tikam tak lot
Tikam tk berdarah

kawan aku pernah beli RM1.. menang dapat RM1000.. WOWWW..
Reply

Use magic Report

Post time 8-9-2019 11:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Adoohhh ni la penyakit orang2 melayu muslim
Babi takut makan.. Toto tak takut nak tikam
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 12:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Ya Rabbi... Tuko la bju melayu tu dulu  
Dari kejauhan dh nmpk melayunya
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 12:43 AM From the mobile phone | Show all posts
tokchik replied at 8-9-2019 10:44 PM
Lepas ngantar orang nikah.
Lpas tu terfikir nk menikah lagi sebb mk pngantin tu jnda.


Beli no tikam pun kena la hensem2 baru nampak berwang
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 12:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Yang ni pun mmg sah haram walaupun taukenya Melayu Islam bergelar Haji dan berapa kali pergi umrah
Screenshot_20190831-010943.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 06:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan skrg ni orang banyak main judi online ke?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Kiasu berlakon jadi melayu la tu siap pakai samping bagai. Tapi memang aku pernah tengok ramai melayu beli nombor. Melayu islam beriman takkan macam ni. Ni melayu munafik ni.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
miznora replied at 8-9-2019 11:12 PM
Adoohhh ni la penyakit orang2 melayu muslim
Babi takut makan.. Toto tak takut nak tikam : ...

Ni melayu munafik. Sama je macam hindu kristian buddha ada je munafik siap rogol kanak bunuh merompak. Tak hairan pun. Tang tak makan babi atau sentuh anjing sebab bukan keperluan tu melayu islam beriman. Jangan ko samakan yang beriman dengan munafin okay belajar rajin2 pasal munafik dan beriman. Ada beza besar.
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 10:58 AM | Show all posts
Ko tak boleh balik tukar baju dulu ke pakcik?
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
Beli toto guna duit raye
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Yang duk menempel dekat situ berapa % je
Reply

Use magic Report

Post time 9-9-2019 01:30 PM | Show all posts
minah_selekeh replied at 9-9-2019 02:58 AM
Ko tak boleh balik tukar baju dulu ke pakcik?

takut no nak dibeli tu lupak pulak
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.118081s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list