Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
5789
View
213
Reply

[Tempatan] Nga Kor Ming - Bila anda boikot orang lain, orang lain pun boikot kamu

[Copy link]

Author: whitemagic       Show all posts   Read mode

Author
Post time 6-9-2019 04:09 PM | Show all posts |Read mode

Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Selama ni korang pun tak support.. BMF
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:29 PM | Show all posts
isu perkauman ko sudah lupa?

kami tak lupa sentimen DAP
isu tulisan Jawi
isu Khat
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:34 PM | Show all posts
ehhhh, tibah, kami boikot hampa sebab hampa tak habis2 nak injak2 kami.  kata kaya, monopoli ekonomi, awat gelabah? kami penyumbang kekayaan hang ke?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:37 PM | Show all posts
boleh list kan sekor2 yg merempan..
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:37 PM | Show all posts
siapa mula dulu racist? siapa yang paksa mandarin boleh dapat kerja? lupa daratan. teruskan kempen BMF sampai mereka rugi .. simpan duit support saham2 bumiputera.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
Minoriti consumer nk boikot produk majoriti?
Ibarat anjing menyalak gunung

Majoriti consumer boikot produk minoriti
Menggelupur
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:39 PM | Show all posts
jawi sapa plak yg boikot
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:40 PM | Show all posts
Boleh jalan la lu

boikot la lu sebanyak mana lu nak boikot

selama ni lu dah lama boikot pun

Bahasa Melayu, tulisan jawi, Islam, calon pekerja Melayu,
macam2 lagi

pigidah
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:41 PM | Show all posts
sape yg boikot?

perbezaan utamakan dengan boikot pun tak tau?

kesian ko ni
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:44 PM | Show all posts
Suka ngkaw lar nak cakap apa pon. Nama ngkaw pon bunyi cam taik
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:49 PM | Show all posts
kau boikot dia, dia boikot kau..sama je ampa
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:49 PM | Show all posts
iols sbnrnye pelik sbb depa kata depa punye ekonomi strong habis. takkan tergugat. tp baru beberapa kata nak #BMF tu, depa mcm gelabah tetts sgt. hahaha! dah stat gelabah ke kedai/bisnes guna nama melayu islam tp owner bukan islam tu?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by akusukaq at 6-9-2019 04:53 PM

tak main la  sebut boikot boikot ni.
kami tak pernah pun suruh boikot. sebulan dua boleh lah boikot .kemudian reda
tp kami mahu membentuk BMF jd satu budaya penganut islam yg
berkekalan dlm hidup kami , demi bangsa dan agama. salah kah??

.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:53 PM | Show all posts
tetiba jinjang ni nk minta sokong each other....ingt cina palat sokong perniagaan org melayu?  piiirahhh!!!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Bercakap pada diri sendiri ke tu?
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:54 PM From the mobile phone | Show all posts
R2D2 replied at 6-9-2019 04:29 PM
isu perkauman ko sudah lupa?

kami tak lupa sentimen DAP

Itu perkara lain... 2 perkara yg berbezaaa... ini barang itu tulisan.. mana sama.. sambil korek korek jubo cari ilham nak beri jawapan selupe itu jubo
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:55 PM | Show all posts
Teruskan perjuangan
menolong saudara seagama.

Pedulikan kata2
org kafir & munafik.
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:55 PM From the mobile phone | Show all posts
fliphair8 replied at 6-9-2019 04:34 PM
ehhhh, tibah, kami boikot hampa sebab hampa tak habis2 nak injak2 kami.  kata kaya, monopoli ekonomi ...

Bukan. Bukan.. itu lain... 2 perkara berbeza.. jawab menteli yg memberi jawapan seperti jubo
Reply

Use magic Report

Post time 6-9-2019 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
CiliPadiSedap replied at 6-9-2019 04:37 PM
siapa mula dulu racist? siapa yang paksa mandarin boleh dapat kerja? lupa daratan. teruskan kempen B ...

Mana ade boikot.. takde boikot lgsg.. kami sayang kamu.. jawab menteli guna jubo..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.087529s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list