Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
16455
View
100
Reply

Gambar Bogel Pelakon Indonesia Kelahiran Malaysia Pula Tersebar!

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 5-9-2019 10:44 AM | Show all posts |Read mode
Tak habis-habis gambar bogel artis tersebar! Tak tahulah siapa sebenarnya dalang di sebalik semua ini.


Penyebaran foto seumpama ini dah menjadi umpama wabak dalam industri hiburan nampaknya.


Terbaru, menurut Hangat.com, gambar bogel seorang pelakon lelaki popular di Indonesia pula menjadi bualan hangat.




Kredit foto: Hangat.com




Menurut sumber, pelakon popular di negara seberang itu adalah pelakon kelahiran Malaysia.


Ada dua gambar bogel, mirip sangat dengan aktor tersebut.




Kredit foto: Hangat.com




Dapat dilihat, dia sedang berdiri tanpa seurat benang dan dipercayai mengambil gambar menggunakan telefon bimbit sendiri.


Tak pastilah sama ada gambar tersebut asli atau disunting pihak tidak bertanggungjawab. Yang pasti, ianya dah menimbulkan kekecohan.


Persoalannya, siapakah pelakon lelaki yang dimaksudkan itu? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 10:57 AM | Show all posts
tunggu csi porum siasat
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Dr gmbr yg d censored tu ada iras wajah Ashraf Sinclair..
Kita tunggu siapa yg kena kali ni..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:08 AM | Show all posts
SERAPSINKI???
jengjengjeng..
xckup mkn ke dok yendonesia??
kuruih
p/s: adekah kurex akan mengangankan bertepek di celah bebed pelakon yitew??
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Lelli replied at 5-9-2019 11:08 AM
Dr gmbr yg d censored tu ada iras wajah Ashraf Sinclair..
Kita tunggu siapa yg kena kali ni..

Mcm bukan ashraf je. Ashraff kan agk tegap sikit bdn dia n putih mat salleh. Ni mcm bkn putih mat salleh je. Tp xtau la kan.
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:14 AM | Show all posts
xkn la ashraf sic uolls; rse mcm badan die tinggi n tegap skit
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Teringat dulu zain saidin merajuk nak gi berlakon kat indon. Nasib baik kawin cpt dgn che ta.
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:17 AM | Show all posts
Ni Model dlm Video Clip rudung raya  Lopa dulu kan?
kot la...
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:18 AM | Show all posts
sila jalankan siasatan team CSI..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:18 AM | Show all posts
mane korang selalu jumpa gambr/video gini . teringin nak tgok haha
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:18 AM From the mobile phone | Show all posts
Bukan lakinya be che el ke
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:20 AM | Show all posts
ashraff, miller ???keith foo dah keluar senarai
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:21 AM | Show all posts
pastikan tk berimbun..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
tulanglampai replied at 5-9-2019 11:18 AM
mane korang selalu jumpa gambr/video gini . teringin nak tgok haha

selalunya burung2 ni berterbangan di twitteraya..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Mleeen82 replied at 5-9-2019 11:17 AM
Ni Model dlm Video Clip rudung raya  Lopa dulu kan?
kot la...

Rasanya bukan Miller Khan sebab badan dia bertattoo. Mungkin adik dia Isa Khan, agaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Sapooo kahh
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:39 AM | Show all posts
sembang2 jek, mana pic? mana? walopun hakak tak kenal sapo, tapi hakak nak tengok jugak, acaner?
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:41 AM | Show all posts
JDT replied at 5-9-2019 11:25 AM
Rasanya bukan Miller Khan sebab badan dia bertattoo. Mungkin adik dia Isa Khan, agaknya.


ada kemungkinan jugak
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:44 AM | Show all posts
tak macam AS pun..kalau ada darah mat salleh takdenye puting tek kaler gelap gitu..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Acap ke??      
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111511s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list