Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1440
View
14
Reply

KISAH SERAM RUMAH SEWA

[Copy link]

Author: Kurex    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 4-9-2019 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Atuk aku ada 3 rumah sewa, yg aku tak faham tu kenapa tiga2 rumah sewa tu kena buat dalam ladang sawit, belakang tu pulak ada kubur. Yg satu dekat Selangor, lagi dua dekat Perak.

Satu hari tu sepupu aku pergi dekat rumah sewa yang dekat Perak. Sementara ayah dia yakni pakcik aku tebas semak dekat bahagian depan, sepupu aku sorang2 belakang. Dah la dia pompuan.

Lepas tu dia dengar dalam rumah sewa tu cakap dgn dia "Dik, tolong ambikkan pisang depan tu". Sepupu aku pun ikut je. Lepas tu sepupu aku tanya, sini ke? Suara tu cakap, depan lagi, depan lagi. Sepupu aku ikut je. Lepas tu sepupu aku teringat yg depan tu ada perigi buta. Terus dia patah balik.

Dia pergi dekat ayah dia lepas tu tanya ada orang menyewa lagi ke dekat rumah tu. Ayah dia jawab, dah lama takde orang duduk situ. Indon2 kekar yg penah menyewa pun tak tahan kena kacau tiap malam..

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 4-9-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni cerita indon kekar yg penah menyewa dekat rumah atok aku tu. Lupa dah nama dia.

Dia kata kalau malam je, dorang tido ramai2 walaupun ada bilik sendiri..
Sebab ada sorang indon ni baru lagi dekat Perak, masa mula2 masuk dia kata dia kuat dekat tanah seberang. Dia boleh jaga indon2 yg ada dalam rumah tu.

Malam tu dia isap rokok cap indon ramai2 luar rumah dgn housemate.. Bila masing2 mengantuk, dorang pun masuk rumah.
Bukak je pintu, dorang nampak pontianak tengah duduk bertenggek atas anjung rumah.

Dorang cabut, kelam kabut dorang start moto. lepas tu pergi rumah atok aku. Atok aku cakap la, hantu Tanah Melayu tak sama dgn hantu Tanah Jawa, sebab hantu Tanah Melayu tak suka Indon..
Reply

Use magic Report

Post time 4-9-2019 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagi kurex..
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 02:49 PM | Show all posts
lawak pulak baca cite chuols nih. hantu pun racist eh boleh pulak tak suka indon gituh
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 02:55 PM | Show all posts
chuols sempat semoga abadi tak dengan abam2 indon kekar sebelum diorang pindah sewa tempat lain
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 03:10 PM | Show all posts
Sila sambung dik kurex

Rumah sewa selangor apa citer pulak?
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 04:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Sambung la cpt
Reply

Use magic Report

Post time 5-9-2019 04:39 PM | Show all posts
citer best. sila sambung kurex
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 7-9-2019 07:48 AM From the mobile phone | Show all posts
hatikudus replied at 5-9-2019 03:10 PM
Sila sambung dik kurex

Rumah sewa selangor apa citer pulak?

Yg selangor tu pun ada.. Sampai orang yg menyewa sebelum2 ni pun lari jugak la
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2019 09:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahaha. Kenyataannya makhluk tak berfaedah suka usik org yg paling penakut dan paling ckp besar
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2019 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Wau.. Siap bagi arahan yer mintak ambik pisang.. Dasat mambang mambang nih..
Reply

Use magic Report

Post time 7-9-2019 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Mesti dia lapaq pisang.. yalah siang2 xleh kuaq kn.. nnti sunburn pulok...
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
sarah82 replied at 7-9-2019 09:27 AM
Hahahaha. Kenyataannya makhluk tak berfaedah suka usik org yg paling penakut dan paling ckp besar  ...

Ini ada kenyataan yg sangat benarrrr
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2019 06:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Lagilah besar orangnye lagilah penakutnye
Reply

Use magic Report

Post time 10-9-2019 06:30 PM From the mobile phone | Show all posts
bluecheese replied at 10-9-2019 06:28 PM
Ini ada kenyataan yg sangat benarrrr

Aku selalu jumpa org gebang besar.. Tapi pucat bila kena usik.. Aku rasa makhluk2 tak berfaedah ni sebenarnya boleh tau sapa yg boleh dia takut2kan. Sapa yg perlu dia elak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.110721s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list