Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1157
View
11
Reply

PAWANA ISABELLA [TEATER]

[Copy link]

Author: puteribaya       Show all posts   Read mode

Author
Post time 28-8-2019 05:04 PM | Show all posts |Read mode
Edited by eddlisa_uyuk at 5-9-2019 01:07 AM

Naskhah yang turut mendapat sentuhan arahan Naque Ariffin itu memulakan pementasannya semalam dan dijadual menamatkan persembahannya 31 Ogos ini.
Selain Erma, antara barisan pelakon yang menjayakan Pawana Isabella ialah, Syafiq Kyle, Janna Nick, Johan Raja Lawak, Azar Azmi dan Jay Iswazir.
Diminta merungkai spekulasi mengenai 'semangat' dibawa teater berkenaan, Erma berkata, ia dipersembahkan bukannya untuk mengutuk orang Melayu.
Bagi Erma fatimah, 51, melalui Pawana Isabella, dia sekadar memberi teguran kepada masyarakat Melayu supaya tidak menjadi bangsa yang menunggu untuk disuap sepanjang masa.
pawanaisabella.PNG
Reply

Use magic Report

Post time 28-8-2019 06:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Sheols dapat sponsor dari mana? Adik ipar ke?
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 10:03 AM | Show all posts
tengok ramai yg komen best.. tak tahula best ke x, sbb xmnat janna
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 10:37 AM From the mobile phone | Show all posts
Yeah, bangsa melayu bangsa yg meminta utk disuapkan.. Tu la kau erma, duduk kelompok melayu je, tu yg kau rasa semua melayu nak disuapkan je. Kalau kau duduk kelompok bangsa lain macam aku ni, kau akan rasa bangsa kau bangsa yg baik. Sebab bangsa lain pun akan ambik kesempatan utk segala suapan yg ada, bangsa lain akan cuba berdalih utk ambik segala suapan yg ada, bangsa lain tamak utk ambik segala suapan yg diberikan..
Kau ingat bangsa lain tak berpuak? Kau ingat bangsa lain tak mengata? Kau ingat bangsa lain tak main sihir???? Ada dalam mana2 ayat yg kata "sesungguhnya melayu itu, melayu itu melayu itu??"

Tuhan kata "sesungguhnya MANUSIA ITU DIJADIKAN SIFATNYA TERGOPOH GAPAH, MANUSIA ITU KUFUR NIKMAT, MANUSIA ITU TAK INGIN MEMAHAMI".

Balik2 melayu yg buruk perangai, melayu yg kuat meminta, melayu paling terkulai layu, melayu jahat, melayu pemalas!
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 12:19 PM | Show all posts
off topic... pompuan yang bersandar kat sapik tu nampak mcm tok ti muda muda
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-8-2019 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 28-8-2019 06:51 PM
Sheols dapat sponsor dari mana? Adik ipar ke?

kalu dpt pun..x salah kot
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-8-2019 04:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 29-8-2019 10:37 AM
Yeah, bangsa melayu bangsa yg meminta utk disuapkan.. Tu la kau erma, duduk kelompok melayu je, tu y ...

yaa..cuma tguk yg simple je..kat klinik kesihatan..yg amik ubat..nenek2 cina dihantar oleh ank2 mereka yg bermercedes..amik ubat percuma bulanan
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
puteribaya replied at 29-8-2019 04:30 PM
yaa..cuma tguk yg simple je..kat klinik kesihatan..yg amik ubat..nenek2 cina dihantar oleh ank2 me ...

Kat sini doktor2 siap pesan kat ah soh kaya raya suruh mandi pagi. Doktor sampai pening nk termuntah.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-8-2019 04:37 PM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 29-8-2019 04:32 PM
Kat sini doktor2 siap pesan kat ah soh kaya raya suruh mandi pagi. Doktor sampai pening nk termunt ...

hahahaha. kesian..bau garlic semalam
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 29-8-2019 04:38 PM From the mobile phone | Show all posts
kiwisejuk replied at 29-8-2019 10:03 AM
tengok ramai yg komen best.. tak tahula best ke x, sbb xmnat janna

tingin nk tenguk
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 29-8-2019 10:37 AM
Yeah, bangsa melayu bangsa yg meminta utk disuapkan.. Tu la kau erma, duduk kelompok melayu je, tu y ...

Wow, Kurex.
Saya kagum. Ini kurex yg "semoga" tu, kan?
Bernas betul komen kali ni.
Reply

Use magic Report

Post time 29-8-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Bagus. Perbanyakkan kan lagi kenyataan2 begini
Tak cukup atok, semua lapisan masy boleh banyakkan kutukan bkaitan melayu malas kaki tongkat,
Biar tertanam dalam otak bangsa2 lain tu,
Biar generasi mereka smpai 7 keturuanan mengata melayu begini,
Biar bangsa lain langsung x ada hormat melayu tuan asal tanah melayu,
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.118259s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list