Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
955
View
21
Reply

[Dunia] DrMaza dedah makan lembu pun kena bunuh di India. Pembunuh terlepas walaupun ada video. Yg makan kambing pun kena fitnah makan lembu.

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-8-2019 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
DrMaza dedah makan lembu pun kena bunuh di India. Pembunuh terlepas walaupun ada video. Yg makan kambing pun kena fitnah makan lembu. Media barat & human right buat laporan pun tiada tindakan.

Link
https://www.facebook.com/122821247779468/posts/2406630442731859/

Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 09:55 AM | Show all posts

macam bohong aja

malaysia import lembu terbesar dari india, jika kena bunuh, macamana boleh sembelih & export ?

https://www.thestar.com.my/busin ... eef-import-monopoly
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:00 AM | Show all posts

negara india lebih 180 juta orang islam, pandai pandai la mereka nak hidup

jangan bawa masuk masalah luar ke malaysia, kalau nak sangat jadi hero, pergi la sana
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-8-2019 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 22-8-2019 09:55 AM
macam bohong aja

malaysia import lembu terbesar dari india, jika kena bunuh, macamana boleh sem ...

Kesian masih ada lg yg tak tau walaupun dah berapa kali viral kat CI...itu 'Buffalo Meat'
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Asdan replied at 22-8-2019 10:00 AM
negara india lebih 180 juta orang islam, pandai pandai la mereka nak hidup

jangan bawa masuk ma ...

Aku pelik dengan kau ni, kalau kaitan dgn islam, tudung, kau muncul pertikaikan islam. Bila agama lain, kau diam tak berkutik...
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:20 AM | Show all posts
Kurex replied at 22-8-2019 10:15 AM
Aku pelik dengan kau ni, kalau kaitan dgn islam, tudung, kau muncul pertikaikan islam. Bila agama  ...

agama lain, biar la penganut agama mereka sendiri komen
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-8-2019 10:25 AM From the mobile phone | Show all posts
Kurex replied at 22-8-2019 10:15 AM
Aku pelik dengan kau ni, kalau kaitan dgn islam, tudung, kau muncul pertikaikan islam. Bila agama  ...

Sbb tu wujud katanama pecacai ...mcm mujahid
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:26 AM | Show all posts
Asdan replied at 22-8-2019 09:55 AM
macam bohong aja

malaysia import lembu terbesar dari india, jika kena bunuh, macamana boleh sem ...

Apa nak heran, kat Malaysia pun sama India bela lembu walaupun tak makan...tapi dia pun ada jual lembu tu....tak caya??
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:28 AM | Show all posts
Abg_Zek replied at 22-8-2019 10:26 AM
Apa nak heran, kat Malaysia pun sama India bela lembu walaupun tak makan...tapi dia pun ada jual l ...

maknanya mereka tak marah orang makan lembu
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:36 AM | Show all posts
India tue hekot negeri largh. Kalau kaw pegi makan lembu kat Uttar Pradesh, Behar bagai memang lar ngkaw kena pelupuk. Dia tak peduli ngkaw agama hapa pon dah lembu kat sana tue macam babi gak kat sneh. Kalaw kaw pegi Northeast India pulak deme sana suka makan babi, orang India Utara Hindu Ortodoks yang totok2 tue tak suke gak kat deme. Kaw pegi Karala deme relaks jer makan lembu sebab state government deme bawah Parti Communist. Hey, takyah lar bawak politik India masuk Malaya sudah largh wei mak dah bosan, tak habis dengan politik Kuil Tamil kat Selangor sana tue lagi. Pundek betul largh ngkome set2 politik haram jadah neh sume.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 10:48 AM | Show all posts
i think most malaysian takes dr maza punya statement out of context...dia ckp bangsa india muslim di india kena tindas di bawah kepimpinan kerajaan hindu...di malaysia, keling hindu tidak di tindas dan hidup aman damai siap jadi menteri bagai...ada benarnya ckp maza ni..

Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 11:02 AM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 22-8-2019 10:07 AM
Kesian masih ada lg yg tak tau walaupun dah berapa kali viral kat CI...itu 'Buffalo Meat'

Macai resis. Mmg bodoh Pon.
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
See, orang islam tak racist
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:06 PM | Show all posts
Untung yg lahap babi tak kena bunuh di msia nih...tu pun tak reti bersyukur idup aman damai keselamatan terjaga boleh buat duit kaya raya...tapi menghina tentera makan tidoq
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:37 PM | Show all posts
Asdan replied at 22-8-2019 09:55 AM
macam bohong aja

malaysia import lembu terbesar dari india, jika kena bunuh, macamana boleh sem ...

biasa dari india  buffalo beef..

Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:44 PM | Show all posts
yg i tahu muslim india kalau gi haji depa tkleh bawak balik air zam zam masuk india.. sbb di india air yang suci bagi mereka hanya air sungai ganges sahaja..

jadi muslim india yg pergi haji akan rendam kain putih dalam air zamzam dan mereka keringkan kain tu.. bila balik india kain tu mereka rendam dalam air bersih dan minum air nya..

ini seperti di ceritakan oleh ibu sy masa beliau mengrjakan haji dulu. wallahu aklam
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 12:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Setahu saya malaysia import daging kerbau dari india, bukan lembu
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 22-8-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
ultra78 replied at 22-8-2019 12:49 PM
Setahu saya malaysia import daging kerbau dari india, bukan lembu

Semua org tahu...x sangka masih ada yg x tahu. Byk kali dah viral benda ni. Daging beku dari india buffalo meat
Reply

Use magic Report

Post time 22-8-2019 02:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Yg bunuh org makan.lombu tu lobai2 versi hindu lah. Lobai2 tak kira bmversi agama mana pun memang membawa kerosakan
Reply

Use magic Report

Post time 23-8-2019 06:20 AM | Show all posts
Asdan replied at 21-8-2019 05:55 PM
macam bohong aja

malaysia import lembu terbesar dari india, jika kena bunuh, macamana boleh sem ...

India adalah salah satu negara terbesar yang export daging lembu mereka sebenarny , tetapi bukan export ke Malaysia kerana rakyat Malaysia lebih berminat daging lembu dari USA Australia Japan dan new zealand kerana mempunyai structure yang lembut dan kurang berlemak. Maklumlah yang makan daging lembu import ni adalah dari golongan yang mampu ataupun kaya, sebagai contoh setak 200g berharga rm120-150 itu paling murah. Jadi daging lembu dari India banyak export ke negara lebih miskin dari Malaysia.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.108296s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list