Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13761
View
232
Reply

"Jarak Umur 16 Tahun Bukan Penghalang" - Intan Najuwa

[Copy link]

Author: top5complete       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-8-2019 10:37 AM | Show all posts |Read mode
Tahniah kepada pelakon jelita Intan Najuwa Abdul Wahid, 22, apabila dia selamat bertunang dengan seorang ahli perniagaan, Razrul Anwar Rusli, 38, Ahad lalu.


Menurut Intan, dia dan Razrul mula berkenalan sejak setahun lalu dan memilih untuk mengadakan majlis pertunangan serentak dengan sambutan ulang tahun kelahirannya yang ke-22 tahun.





Memetik laporan Harian Metro, Intan terbuka hatinya dengan jejaka itu kerana sikapnya yang matang dan memahami kerjayanya sebagai seorang artis.



"Saya mula melihat keserasian kami berdua selepas hubungan kami menjadi serius. Hati saya terbuka untuk menerima lamarannya kerana sikap matang yang ada padanya. Dia juga memahami agenda seni saya yang padat," kata Intan kepada Harian Metro.





Tambah Intan lagi, walaupun jarak usia mereka berbeza 16 tahun, ianya bukan halangan untuk dia memilih Razrul sebagai calon suami.


"Dia masih bujang dan bukan berstatus duda seperti tanggapan orang," tambah Intan.


Majlis pertunangan Intan dan Razrul berlangsung di Hotel Thistle, Johor Bahru, dan hanya dihadiri ahli keluarga terdekat dan teman rapat.






Apa pendapat anda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Intan Najuwa tu bukan yg dia marah ada perempuan nak kacau bf dia? Last2 tunang dengan orang lain. Selamat bertunang sis
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:41 AM | Show all posts
psl ahli perniagaan tu.. klu ahli nujum hang terima tak?
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Ahli perniagaan...jual apa ek. Kalau sebut peniaga je x glemer kot.
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:46 AM | Show all posts
erkkkk.ermmmmm.. next please....

td baca berita tak Nampak muka tunangnya, now dah Nampak, rasa takyah komen lelebih lar....
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:47 AM | Show all posts
ruffboyz replied at 20-8-2019 10:41 AM
psl ahli perniagaan tu.. klu ahli nujum hang terima tak?

kannnn.. sbb byk duit maka nya terima dgn sepenuh hati la..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:48 AM | Show all posts
ini ke tunang nye
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:48 AM | Show all posts
bujang ka bakal lakinya tuh,

muda naw2, dok sebelah cam anak ngan bapak jewr.. sorry
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:49 AM | Show all posts
kau dah selamat menikah sok baru akak ucap tahniah ye dik..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:51 AM | Show all posts
bukan setakat beza umur, beza saiz pun ye jgk. haha boleh main lambung2 la ye lepas ni...
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Dh habis fikir ke ni? Baru nk up kan.
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah 22 umur budak ni..tengok kt tv dok fikir berapa belas la umurnya kecik benar....
Yet, tunang awal2 dapat businessman ruponyo
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Aik bulan ke dulu bopren yg dia takut kena caras dulu tu kuwussss je? Ni apesal mcm dah terlebih mauripan?
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Moga berkekalan hendaknyaaa...
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:57 AM | Show all posts
dia ni la kan yg polis cari untuk kes dadah kotdia dengan sorang laki ni. rasanya masa tu laki tu BF dia
tapi muda lagi laki tu
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 10:58 AM | Show all posts
gigihadid replied at 20-8-2019 10:47 AM
kannnn.. sbb byk duit maka nya terima dgn sepenuh hati la..

yg ahli perniagaan tu pun bengong, muda2 ni ntah buat air sirap pon xlepas lg agaknya apetah lg siang ikan hahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 11:00 AM | Show all posts
wow.. mcmne laki tu ikat samping ada 2 lipat gulung tu eh? aku nak gulung samping 1 je pun azab.. x kemas.. dia sampai 2 gulung elok jek..
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 11:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Ni mesti poket tebal ni
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 11:06 AM From the mobile phone | Show all posts
Business apa nak juga tahu?
Reply

Use magic Report

Post time 20-8-2019 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Gambar first tu, dia dah la kecik, dia hurai rambut panjang mcmtu, tambah nampak dia kecik. Bergandingan plk dgn lelaki tua. Dah mcm bapak ngan anak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104717s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list