Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
687
View
9
Reply

[Tempatan] Kenaikan yuran asrama UiTM tidak membebankan

[Copy link]

Author: harizs    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2019 02:36 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Kenaikan apa pun zaman PH ni tdk membebankan sbb rakyat sudah kaya....tol sudah free. Ptptn pun sudah free.
FB_IMG_1565764474182.jpg
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:14 PM | Show all posts
yuran pun naik banyak kat uitm ( tak kira la org kata uitm nya yuran murah, duit juga ni )
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-8-2019 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Zaman ni zaman apa jua kenaikan tidak membebankan.  Ingatkan tukar krjn yuran turun, ptptipu jadi free
Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Voters ph kan kaya raya
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 15-8-2019 07:17 PM From the mobile phone | Show all posts
harisbee replied at 15-8-2019 06:42 PM
Voters ph kan kaya raya

Kenaikan tidak mrmbebankan  haha
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2019 12:32 AM | Show all posts
kalau aku nak yuran tu free jee ..naik skit ke x masih lg membebankan ..hahha
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2019 01:18 AM | Show all posts
apa pun situasi semua ttp kene bayar jg..sila lah fahami
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2019 02:33 AM From the mobile phone | Show all posts
yuran UTM naik 113%, mahasiswa bakal ikat perut  | 1 Ogos 2019
Kenaikan yuran perkhidmatan Universiti Teknologi Malaysia (UTM) dari RM328 kepada RM700, iaitu sebanyak 113 peratus bakal menyaksikan mahasiwa ikat perut.
Ahli Parlimen Setiu, Shaharizukirnain Abdul Kadir berkata, pihaknya kesal kerana kerajaan langsung tidak serius menangani isu berkenaan.
Katanya, kenyataan Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad bahawa kerajaan akan menyalurkan bantuan makanan lengkap kepada mahasiswa universiti awam juga belum dilaksanakan.
Yang berlaku adalah peningkatan yuran yang jelas semakin membebankan mahasiswa, katanya dalam kenyataan kepada media di sini, hari ini.

Pada 19 Julai lalu, Pejabat Hal Ehwal Korporat UTM menyatakan, kenaikan yuran perkhidmatan itu hanya berkuatkuasa kepada pelajar baharu yang bakal mendaftar pada Februari 2020 (Semester 2, 2019/2020).
https://malaysiagazette.com/blog/2019/08/01/kenaikan-yuran-ipt-mahasiswa-bakal-ikat-perut/

hubungi-kami
MalaysiaGazette, No. 13-1, Jalan Tasik Utama 8, Medan Niaga Tasik Damai,
Sungai Besi, 57000 Kuala Lumpur
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-8-2019 07:18 AM From the mobile phone | Show all posts
ikankeringmurah replied at 17-8-2019 02:33 AM
yuran UTM naik 113%, mahasiswa bakal ikat perut  | 1 Ogos 2019
Kenaikan yuran perkhidmatan Universi ...

Takpe. Rakyat dah kaya raya sejak pornhub semburit memerintah
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
harizs replied at 17-8-2019 07:18 AM
Takpe. Rakyat dah kaya raya sejak pornhub semburit memerintah

puak2 Pakatan Homoseksual dh kaya raya semua. alhamdulillah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.113348s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list