Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
12Next
Return to list New
1438
View
26
Reply

Orang Gila Mengamuk Dalam Dobi, Tumbuk Wanita Bertubi-tubi

[Copy link]

Author: CARI-MAL       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2019 02:28 PM | Show all posts |Read mode
Penuntut wanita berdepan detik cemas apabila dihampiri lelaki tidak siuman sebelum tiba-tiba ditumbuk berkali-kali di mukanya.


Harian Metro melaporkan, kejadian berlaku di sebuah kedai dobi di Bintangor, jam 3 petang semalam, ketika mangsa, 19, menunggu pakaiannya dicuci.




Kredit foto: FB Kamek Miak Sarawak




Menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV), seorang lelaki berseluar pendek dilihat masuk ke premis berkenaan dalam keadaan marah sebelum tiba-tiba menumbuk muka mangsa berulang kali.


Menurut Ketua Polis Daerah Meradong, Deputi Superintendan Sekam Anoi, selepas menumbuk mangsa, lelaki itu keluar meninggalkan premis berkenaan.

Kejadian berlaku begitu pantas mengakibatkan pelanggan lain di kedai dobi itu terpinga-pinga. Namun, ada antara mereka yang bertindak melindungi mangsa, katanya.




[fbp]https://www.facebook.com/KMSUpdate/videos/2095353440761252/?__xts__[0]=68.ARCkPaaBG_k-zSJscfmJR0laHUNpQqqZeOEqc61XjZRXHuVH8K2cqI7dQK0NtXH3FOEOKWM56grzq3mft2ToN8rOcmE36xQqvaXjDs9wjUnOllNfqEW82NgRqqjjMAycwbTAPj6VCqRRYZR7iNlCfPb4K0AfDMuF8ou4RozGqj9FKJpUpvJ5l8yIp8o_B1c678jVDYZVTVncIyFYuZit38wfl8pn0conTqOtL3f1hozHWKKgifNGptF6c1OfK3t-bASCUZd1K70N2he9XhMUulsmsnfS2E7IB1MrLk489x2zUieQWmgfUTJGVJEb4fV0Lijv9YW0J8eQb8h_BN5DNjmNfXuEr_zLBwDMWA&__tn__=-R[/fbp]



Kes disiasat mengikut Seksyen 323 Kanun Keseksaan. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesian adik tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang gila tu pertahankan diri je kot...ok apa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:39 PM | Show all posts
Kesiannya. Dah kenapa mamat tu ??
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:43 PM | Show all posts
moonbymoon replied at 14-8-2019 03:39 PM
Kesiannya. Dah kenapa mamat tu ??

kang dah tulis situ org gila
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:44 PM | Show all posts
nasib baik pakai bare hand je...kalo ade senjata tajam mmg xpasal2 je
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Banywk betul kes dobi lately ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:52 PM | Show all posts
palmolive replied at 14-8-2019 03:43 PM
kang dah tulis situ org gila

I baru baca balik the article. Tadi tengok video jer. Haha.
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Huwaaaaa!! Dlm kedai dobi yg dipenuhi pelanggan pon dh tak selamat ke?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Kuatnya dia tumbuk.. Uishhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 03:56 PM | Show all posts
Nasib ada org tolong adik tu...
kat area umah aku pun ade org gile tp jenis tak kacau org, dia sembang sorang2 jek...tp budak2 sekolah suka ejek dia..mmg dia kejar sambil menjerit2 & marah2
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Kot gila pun awat tetiba dia g meluru kat bdk tu. Org lain dia x kacau pun... Bdk tu da dibawak org ke lain pn dia still nk maki2 lg kat bdk tu... Bdk tu ada iras kekasih lama @ x-bini ke
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Iols x akan masuk klo dobi tu x ade org..sekian
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Kes dobi lagi..
Aritu kes ltak anak sedara dlm mesin
India letak kucing dlm mesin
Smlm india anak beranak main pijak2 ats kerusi
Ni kes tumbok pulakk..

Mohon owner lebih alert n ada yg jaga dobi drp biar ksong cmtu..dlu g dobi mesti ada staff tggu dlm blik kecik.. Now jrang dh jmpa
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:16 PM | Show all posts
ke dia ada nyakat orang tu sblm g dobi?
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:17 PM | Show all posts
takut nak pergi sorang sorang... tapi kes ni ada ramai orang pun kene jugak ni
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 04:18 PM | Show all posts
diggerr replied at 14-8-2019 03:48 PM
Banywk betul kes dobi lately ni

kene letak pak guard di setiap dobni pula
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Bahayanya sekarang ni  
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Ih ih, mesti sakit tu kena tumbuk berkali2. Trauma dibuatnya
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya hamponnnnn. Kesian adik tu. Sebab tulah meols kalau nampak org sinting, meols jalan jauh2. Takut, sbb diorang ni unpredictable.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102254s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list