Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
242
View
5
Reply

[Tempatan] Kenapa sekolah Tamil nak kena belajar Jawi, kenapa sekolah kebangsaan tak belajar bahasa Tamil? Manifesto tak nak tunai

[Copy link]

Author: chacon       Show all posts   Read mode

Author
Post time 14-8-2019 11:35 AM | Show all posts |Read mode




Haiyooo Uncle, tak ada ajar bahasa jawi lah. Hanya belajar seni khat saja takkan jadi muslim pun boleh terus bebas makan babi minum todi.
Tapi sukalah cara Uncle marah. Minit ke-4 tu yang klimaks. Jomlah malam nanti ajak makan biawak minum todi.

Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
bhs melayu kn unik bole di eja dgn rumi n jawi
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 01:52 PM | Show all posts
Aku takde masa tengok bideo keling bangsa tukang kebun rumah melayu tuh
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Serabai nya
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Bosan dan pening...... aku rasalaaa kerajaan ni saje je pi tonyoh jawi pd sek indu sek cine.. mgkin nak tutup cerita lebih penting.. aku raselaa..

Cam kes nurin hilang hari tuu nak tutup cite psl kapaterbang nuri yg terempas kat pahsng tuuhh..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 02:29 PM | Show all posts
Tondrum vizzharukum vadakkum nadakkum poodadadavarukkum
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
3.389051s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list