Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1136
View
19
Reply

Kes Syed Danial Masih Panas, Lelaki Mabuk Sungai Udang Pula Buat Hal

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-8-2019 12:40 PM | Show all posts |Read mode
Belum reda bahang kes Syed Muhammad Danial Syed Syakir, kini tular pula video lelaki berbangsa Cina mencari gaduh dengan pemandu bas.


Menerusi perkongsian Joe Runner KL di Facebook, kejadian dipercayai berlaku berhampiran Sekolah Rendah Sungai Star, Sungai Udang.








Difahamkan, lelaki yang didakwa mabuk itu cuba memotong sebuah bas yang sedang mengambil penumpang di hadapan sebuah stesen minyak.


Bagaimanapun, cubaannya memotong gagal kerana ada kereta dari arah bertentangan.








Mungkin bengang tidak dapat memotong, lelaki terbabit menahan bas berkenaan sebelum menyuruh pemandu bas turun selain mengugut mahu membakar bas itu.





Video: FB Joe Runner KL



Namun, lelaki terbabit ketar lutut' apabila melihat ramai orang Melayu datang ke tempat kejadian sebelum cabut lari.





Video: FB Joe Runner KL



Video itu mencetuskan rasa marah di kalangan orang Melayu terutama apabila kes Syed Muhammad Danial Syed Syakir yang masih belum selesai.






Kredit foto: FB




Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan bila kejadian ini berlaku.


Sarang tebuan jangan dijolok. - CARI

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg mabuk teruk la tu...dia nak potong tak lps, blh salahkan bas berhenti ambil penumpang. Seb baik ada  ramai org (read Melayu) yg ada disitu. Kita tak mahu ada syed danial 2 sedangkan kes pertama blm pun settle
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Sg Udang ke Sg Petani? ..... dah tenguk video ni pada Raya Puasa ke 7 syawal.

Agak agak la nak bakar perkauman pun ... buat story line dulu...pastu pi provoke mana mana Cina atau India kat market ka....potong que tol ka....langgar manja keta Cina ka...Bab provoke jgn rakam...bab Cina maki hamun balik baru rakam..

Pastu buat la hashtag #ketuananmulayu dan jangan lupa plot twist kat semua ig dan fesbuk..

Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Memang bawak cam hanat pun kaum ni..
Jalan yg jem pun seboleh nak bawak secara bahaya..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 02:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaum "cha ya nun alip" niy makin menjadi pangai hazabedahnya..
Makin menunjukkan pangai sebenar..
Klw puak depa niy dapat kuasai Malaysia, xtaula apa jadi..
Pasai xboleh nak potong bas pun boleh dia nak carik gaduh..
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 02:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Keja pengikut najib (baca umno) la tu
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 03:15 PM | Show all posts
please no rasis guys..  
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 03:18 PM | Show all posts
ni video lama..jangan claim sebagai info baru..TT please delete.
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap lepasni apa2 kejadian pn yg jadi kalau.nampak kita #rapatkansaf & jgn buat2 xnampak..sedih bila ingat apa yg jadi baru2 ni.. #rapatkansaf please
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:34 PM | Show all posts
TT stop this...jgn cuba bakar isu perkauman dlm site ni...@admin sila pantau and amik tindakan sewajarnya. TQ
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
See..melayu bersatu mmg berterabur wing chun dorg

U asked for rain, u gotta handle the mud too
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Cpkay: please no rasis guys..

{:stress

Bangsa C dan bangsa I racist xpe
Kene kat bangsa M, siap pesanan "no racist"

Ppfft
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
TalibanRock: ni video lama..jangan claim sebagai info baru..TT please delete.



Lama? Bagi date video ni diamik kalu lama..tks
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 06:57 PM From the mobile phone | Show all posts
makin berani yer deme
Reply

Use magic Report

Post time 13-8-2019 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
dorg ni dpt lesen terbang ke?mana2 pun buat jalan tu mcm bapak dia punye,dia ingat dia sorg byr roadtac
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 02:15 AM | Show all posts
kasik panas







Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 07:59 AM | Show all posts
Ini bideo lama sebelum syed danial. Dua ekor bahalol lembik  lari mencirit tapi kereta mereka sempat ditendang sampai kemek
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 08:05 AM | Show all posts
LemakPetai replied at 13-8-2019 04:57 AM
Mmg mabuk teruk la tu...dia nak potong tak lps, blh salahkan bas berhenti ambil penumpang. Seb baik  ...

Aritu sekor cibai  kena pukul terus dalam bas Rapid Penang kemudian kena kurung dalam bas untuk diserah kepada polis di stesen sebab dia nak serang pemandu bas yang tak benarkan dia naik di tempat bukan hentian
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 10:34 AM | Show all posts
tak habis2.. lepas ni siapa gaduh kat jalan raya suruh tarik balik lesen dorang..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 01:04 PM | Show all posts
video lama ni

joe runner ni kalo kena angkut saje je nayaaa

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.111274s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list