Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
6435
View
75
Reply

"Isteri Pun Tak Tutup Aurat, Ada Hati Ahya Rosli Nak Bagi Pesan Agama"

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 9-8-2019 12:32 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG




Ingat lagi tak kontroversi penari lucah yang diundang semasa majlis perkahwinan anak lelaki Normah Damanhuri, Ahya Rosli?


Ketika itu memang 'berbakul-bakul' kena kecam. Sekarang, pasangan ini tenang-tenang sahaja menjalani kehidupan lepas berkahwin.




  



  



Tengok di Instagram, tengah fasa honeymoon. Jalan ke sana ke mari saja.


Ada satu posting Ahya yang menarik perhatian, di mana dia sempat berpesan-pesan sesama muslim.




  


"Kerja kuat 10 tahun kumpul duit, kahwin, beli rumah, beli kereta power, superbike 1, lepas tu travel lah cari benda baru. Paling penting, zakat dan sedekah jangan pernah lupa. Doa lebih sikit mesti dapat."


Di ruangan komen, masing-masing memuji Ahya.


Tapi biasalah ada jugalah yang mengeji. Katanya, isteri sendiri pun tak tutup aurat, ada hati nak sampaikan pesanan agama.




  



  



  



  



Alahai yang baik ambil sahajalah sebagai tauladan. Tak begitu?


Apapun, semoga Ahya dan isteri bahagia hingga ke syurga. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Suka tengok badan ahya yg slim fit tu.. Tapi bila nampak macam busuk, terus tak jadi nak semoga.. Pelik, akak dia pun namoak macam busuk
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:50 PM | Show all posts
dorang nampak busuk
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:50 PM | Show all posts
Kurex replied at 9-8-2019 12:42 PM
Suka tengok badan ahya yg slim fit tu.. Tapi bila nampak macam busuk, terus tak jadi nak semoga.. Pe ...

patutlah kau tak semoga kan dia. nmpk busuk rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:51 PM | Show all posts
Kurex replied at 9-8-2019 12:42 PM
Suka tengok badan ahya yg slim fit tu.. Tapi bila nampak macam busuk, terus tak jadi nak semoga.. Pe ...

sama pulak mata kita..
takde la ayat semoga jatuh celah kangkang ahya ek?
hihihi..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
busuk plus kerak
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
awanysss replied at 9-8-2019 12:50 PM
patutlah kau tak semoga kan dia. nmpk busuk rupanya

Plus muka dia macam kakak dia
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Jenis mcm kulit abg2 yg g bendang atau buruh binaan kan... tapi mngkin sbb dia ni model tu yg mcm pelik knpa kulit dia bkerak gtu kan
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Bdn ahya n wife heols mmg cantek...tp bak kate kurex,nmpak busuk...
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
X selera iols tgk dua dua
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Bini dia keje menunjuk body je
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:33 PM | Show all posts
Kepam + busuk hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:04 PM | Show all posts
lelaki yg elok untuk wanita yg elok. vice versa.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:22 PM | Show all posts
Sekufu la dedua. Takkan la si Ahya tu berboxer kat pantai, tetiba bini heols berburkini pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:24 PM | Show all posts
mmg suka tayang badan dia nie..
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:24 PM | Show all posts
berkerak>?? cer tgk depan2 .jangan puji pulakk nanti..apalah judge org pada gambar je..tak baik judge org. kata2 tu doa..katalah yg baik2.
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:25 PM | Show all posts
lah betullah apa dia ckp, zakat sedekah tu untuk kita tarik lg rezeki, pasal aurat isteri dia tu, netizen takyah dok sibuklah, baik jaga aurat keluarga sendiri dulu baru nak tarbiah org
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:32 PM From the mobile phone | Show all posts
September14 replied at 9-8-2019 01:11 PM
Jenis mcm kulit abg2 yg g bendang atau buruh binaan kan... tapi mngkin sbb dia ni model tu yg mcm pe ...

Buruh binaan badan memang kekar.. Sekali bukak mulut, bau paya
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 02:50 PM | Show all posts
saling ingat mengingati ni, kita jgn tgk siapa yg memberi teguran, tapi tgk apa yg ditegur tu...  
" kalau tak boleh buat semua, jgn tinggal semua" , mana la tau, sisi lain dia ni seorang yg tak tinggal solat dan suka berbuat kebaikan..doa yg baik2
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 03:00 PM | Show all posts
pasangan laki bini kepam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.112368s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list