Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
416
View
8
Reply

sama2 kita bayangkan

[Copy link]

Author: Mrperfect2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 8-8-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
apa akan jadi jika semua manusia dlm dunia ni tidak ada perasaan,walaupon hanya beberapa jam....adakah dunia ni akan hancur..
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 02:57 PM | Show all posts
macam lg aman je. takde gaduh2.. sunyi sepi je..
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:14 PM | Show all posts
huru hara gak sbb klau ape ape terjadi orang buat tak tau jer ..... contoh ler kan ....ada orang terjatuh n kaki patah tp takde sape tolong sbb takde perasaan... sila ler sambung sbb saya takde perasaan nak menaip dah.....hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 04:57 PM | Show all posts
Assalammu'alaikum n selamat sejahtera.

Semua org either jd psychopath or sociopath.  Huru-haranya sikit lg nk mcm time keluarnya Yakjuj dan Makjuj kot.  

Sympathy n empathy tu nikmat agar kita boleh hidup dgn aman.  Maka nikmat Tuhanmu yg manakah yg kamu dustakan, ye tak?
Reply

Use magic Report

Post time 8-8-2019 05:02 PM | Show all posts
pelik2 topik pocik neh...

Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 8-8-2019 06:28 PM From the mobile phone | Show all posts
kiyudi replied at 8-8-2019 05:02 PM
pelik2 topik pocik neh...


ya mng pelik...sbb aku dulu pernah hidup di alam boboi boy
Reply

Use magic Report

Post time 9-8-2019 01:22 AM From the mobile phone | Show all posts
selalu gitu..takde perasaan.
mls nk fikir..nk semak kepala otak
buat bodo..buat tak reti..
lantak kau..
asal ko jgn ganggu hidup aku sudah..
heaven rasa..
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Mrperfect2 replied at 8-8-2019 06:28 PM
ya mng pelik...sbb aku dulu pernah hidup di alam boboi boy

Dah sama seperti haiwan la.....purely on instinct......

Reply

Use magic Report

Post time 15-8-2019 12:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Sebab ada perasaan lah manusia dan haiwan bergaduh serta berperang
Kalau takda perasaan mungkin kita seperti pokok pakau yg mampu hidup hanya bergantung pada udara matahari oksigen
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.080082s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list