Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
28478
View
244
Reply

Sadisnya...Tengah Sarat Hamil Anak Ketiga, Kena Cerai Pula!

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 7-8-2019 12:47 PM | Show all posts |Read mode
Tahun 2019 menyaksikan banyak kes penceraian artis. Terkejut peminat di Malaysia mendengar lepas satu, satu lagi bercerai.


Nak kata apa, sudah takdirnya begitu. Jodoh tidak panjang.


Ada satu lagi khabar angin yang menyedihkan sebab katanya, ada seorang lagi artis wanita diceraikan ketika sedang hamil anak ketiga.


Sumber Miss K dari Astro Gempak berkata, kawannya ada ke salah sebuah mahkamah Syariah di negeri Selangor.








Nak dijadikan cerita, satu kamar pula dengan artis wanita tersebut.


Mukanya pasrah depan hakim, tapi tak tahulah dalam hati macam mana mengenangkan nasib bakal bergelar janda.


Artis wanita itu memberitahu hakim yang dia sudah tawar hati dan tidak mahu lagi bersama dengan suaminya.


Dengar cerita, memang si suami mata keranjang. Tapi masalahnya si suami tak nak melepaskan isterinya itu dengan alasan masih sayang dan cinta lagi.


Talak itu pula dilepaskan sebab sedang marah dan ada berlakunya provokasi.


Tengok di Instagram pasangan ini, memang nampak ada yang tidak kena.


Harap-harapnya berakhir dengan baiklah ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa...teka teki teka tekuk pulak...hakak punya sel otak tak berapa berfungsi sgt waktu ni
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Adira ke??
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Adira ko??? Tgh hamil ank ke 3 kan?
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:56 PM | Show all posts
i parking tunggu group csi..
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:57 PM | Show all posts
uikkkk mengandung anak ketiga....
adira ler kan....

ker ada artis lain yg tgh mengandung anak ketiga ekkk...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 12:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Bermadu
Mengandung ank ke 3
Adira la kan?
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki sapa lg mata keranjang
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Calon2
1Adira....next
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:03 PM | Show all posts
Kalau betul Adira, takyah la nak risau sangat hidup sebagai janda/ibu tunggal. Sah-sah lagi aman hidup dengan anak-anak banding makan hati berlakikan si buRED tu!
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:07 PM | Show all posts
wawa pun tgh ngandong anak ketiga haaaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu mcm adira laki boya
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:08 PM | Show all posts
i pon voted  for adira .... klu sheols bepatah balik pada dato buRED tu memang mudah cair jelah..ngan si madu pon xpernah nmpk nk berdamai.. silakan la beredar dr laki mata keranjang
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Alahai..
Senaseb dgn kawan iols
Entah apa la pengakhirannya..
Bertabah la.retis bakal anak tiga
Sedih iols dengornya
Iols paham betapa payah nak besarkan anak sesorang wei...
Xkannsama masa ada.laki...
Adira ek..sian dia..anak dia nama anggerik kan..
Iols slalu terpikir cengkerik
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:15 PM | Show all posts
i pun rasa mcm adira jerrrr..uhuhuhuhuh...hampunnnn
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau adira tu dah betol2 tunggu hari nak beranak kan
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:16 PM | Show all posts
sape ye... gtau jek la...
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:17 PM | Show all posts
Adira kah

klu kat atas tu cakap laki si retis miang
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Siannya adira klau betul..to x Kira la Sapa pun tengah sarat klau diberi talk mmg kesian sangt
Reply

Use magic Report

Post time 7-8-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa lg kalau bukan adira...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.104994s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list