Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
4443
View
50
Reply

Ning Baizura Minta Tolong Abang Bomba Tanggal Cincin

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 29-7-2019 12:28 PM | Show all posts |Read mode
Penyanyi, Ning Baizura Sheikh Hamzah dengan penuh sebak mengucapkan terima kasih kepada anggota bomba yang telah membantunya dalam satu insiden agak mencemaskan, baru-baru ini.




Kredit foto: IG




Menerusi perkongsian di Instagram, Ning menjelaskan dia terpaksa meminta bantuan bomba di Balai Bomba Jalan Pantai untuk menanggalkan cincin yang tersekat di jarinya selepas melakukan persembahan pada Jumaat.


Menurut Ning, seharian cincin berkenaan tersekat di jari tengahnya kerana gagal ditanggalkan akibat terlalu ketat.




Kredit foto: IG




Pelbagai cara sudah dilakukannya termasuk menggunakan sabun dan minyak, namun usahanya tetap gagal sehingga dia ke klinik.


Doktor bagaimanapun menasihatkan Ning supaya berjumpa pihak bomba untuk mendapatkan bantuan.




  



Walaupun dilihat sebagai perkara kecil, Ning akui trauma dengan insiden itu dan mengucapkan terima kasih atas bantuan semua abang bomba.




Kredit foto: IG




Aduhai Ning, kenapalah dipaksa cincin itu tersarung ke jari kalau dah tahu ketat. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 12:37 PM | Show all posts
femes kejap abang bomba kat IG kak ning..
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 12:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutlah trauma. Kalo lambat boleh hilang jari tu sbb dah bengkak.

Terbaikla abg bomba. Ingatkan ada alatan khas. Rupanya pakai barang kedai hardware je. Kepakaran tu yg takde kat tempat lain.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 12:54 PM | Show all posts
terbaikk..
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 12:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau jantan, cincin zakar yg jadi masalah
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 12:59 PM | Show all posts
nsb baik cpt
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 01:00 PM | Show all posts
tak heran dah sekarang ni semua abang bomba yang buat
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada kaedah benang. Lagi ko force lagi tu dia bengkak. Ice it. Lepas tu try kaedah benang.

Jari kanan lagi besar dari jari kiri. Sebab kita buat kerja guna tangan kanan. Bagi yg bukan kidal.

Jari tengah lagi besar dari jari manis. Kenapa sumbat jari tengah ?
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 01:38 PM | Show all posts
hahha abg bomba da out of scope dh tu
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 01:41 PM | Show all posts
kalau "cincin" shuben dia ... call me jer ninghahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:07 PM | Show all posts
awat la pakai jari tengah.. pakai jari manis ler.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:16 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:18 PM | Show all posts
kalau ak mesti panik sementara nak otw ke bomba
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:20 PM | Show all posts
bomba
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:21 PM | Show all posts
cian kakak ning ya.. jari gemot tetiba kot, tu xleh nk bkk.
agaknya guna sabun dah tak lepas, guna minyak dh tak lepas. bomba kan sajork.
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:23 PM | Show all posts
meols sampai sekarang tak nak pakai cincin, sebab takut sangat tak boleh bukak.. kalau kita tengah panik, memang lagi stuck cincin tu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Abg bomba multitasking
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:44 PM From the mobile phone | Show all posts
meols suka pakai cockring
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tau ketat, lagi nak pakai kat jari tu. Tak pasal abam bomba lak kena mai tolong tanggalkan cincin tu
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 02:51 PM From the mobile phone | Show all posts
jap, cincin tu bentuk ikan emas demok kah? rasa macam funneh bila nampak rendam dalam ayor gituh.. dipakai lak di jari yg sudah demok jua

sorey ning, get well soon!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.116290s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list