Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
56224
View
612
Reply

Syafie Naswip - Aishah Azman Putus Tunang (TERKINI: Post #200 Ayie Belasah Ecah? Post #538 Abang Ecah Sudah Berbunyi)

[Copy link]

Author: kakasotong2    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Author
Post time 23-7-2019 12:55 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by kakasotong2 at 1-8-2019 08:40 AM

Nampak mcm takde update pulak psl ni.

Kapel ni dah putus tunang dah.

Terkejut masa nampak headline nya td kt fb.

Takziah kepada kedua duanya.

Semoga segala urusan dipermudahkan & semoga dipertemukan jodoh yg sesuai dgn diri masing2.

Credit SS sumber berita dr portal Astro Gempak.

Screenshot_2019-07-23-12-48-55.png Screenshot_2019-07-23-12-49-00.png Screenshot_2019-07-23-12-49-11.png Screenshot_2019-07-23-12-49-20.png Screenshot_2019-07-23-12-49-26.png Screenshot_2019-07-23-12-49-53.png
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 23-7-2019 01:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Syafie Naswip putus tunang


KUALA LUMPUR C Pelakon Syafie Naswip mengakui ikatan pertunangannya dengan pelakon Aishah Azman pada 7 April lalu telah putus di tengah jalan.

Pelakon filem Mukhsin itu ketika dihubungi Utusan Online, bagaimanapun enggan memperincikan bilakah tarikh mereka sepakat memutuskan ikatan tersebut.

Ya, saya dan Aishah dah putus tunang. Keputusan ini dibuat atas kedua-dua belah pihak keluarga.

Saya mohon maaf kerana tidak dapat kongsikan tarikh sebenar kami putus sebab banyak hati yang perlu dijaga.

Saya tidak mahu mengulas lanjut tentang perkara berkenaan. Ini adalah yang pertama dan terakhir saya bagi kenyataan, katanya ketika dihubungi Utusan Online.

Ditanya apakah wujud orang ketiga yang menjadi punca hubungan mereka berakhir, Syafie menafikan sekeras-kerasnya.

Tidak!. Kami putus bukan sebab adanya kehadiran orang ketiga dalam hubungan ini. Cuma apa yang boleh dikatakan, dugaan bertunang sungguh berat buat kami.

Mungkin ini adalah jalan yang terbaik buat kami berdua meneruskan kehidupan masing-masing, jelasnya lagi.

Syafie dah Aishah yang bertunang dalam satu majlis besar-besaran April lalu merancang untuk mendirikan rumah tangga pada penghujung tahun ini. C UTUSAN ONLINE


Sumber:
http://m.utusan.com.my/hiburan/syafie-naswip-putus-tunang-1.942458
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 12:59 PM | Show all posts
lorrr...memang musim terpisah terlerai semua ikatan agak nye...takziah
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:00 PM | Show all posts
padah majlis pertunangan over sangat ker...

takziah....

Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Bukan depa ke nak tunang canang kemain?
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Loh, takziah. Kalau ada jodoh lagi, buleh bersama. Kalau tak, cari la lain.
OT jap, sedara jauh iolls pon baru putus tunang, puncanya bakal somi nak mak pak duduk sekali.
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:04 PM | Show all posts
naper la di tengah jalan..bahaya tu dik
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:04 PM | Show all posts
Laaaa dah kenapa? Takziah buat keduanya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dr fb meolss yrs kesini yach. Pasaipa dorg putus? Tgk sblm ni kemain loving lg
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:08 PM | Show all posts
dah jodoh pertunangan takat tu.... move on je la
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:08 PM | Show all posts
rasa macam baru je baca depa ni tunang
takziah ye
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah... Better putus tunang dr dh kawen baru nak sedar..
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Semoga dik syafiee dpt jodoh yg lebih sesuai.
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Takziah...
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasa mcm br je bertunang..
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:19 PM | Show all posts
takpe.
tujuan bertunang utk berkenalan
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Manis senyuman shafie ni..
Semoga dapat bersandar bahu shafie
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:44 PM | Show all posts
majlis tunang bukan main gempak  lagi

sekali errrmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
dulu ms bercinta nmpk pie ni syg kat ecah..tu la,jodoh xpanjang..lain kali jgn tunang..nikah je trs..tunang2 ni selain bahaya,malah membazir je duit..baik duit ko g buat mjlis kawen
Reply

Use magic Report

Post time 23-7-2019 01:48 PM | Show all posts
takziah weh..mmg nampak sngat si syafie ni syg tunang dia...tp tula jodoh x kesampaian
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
2.735432s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list