Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
1747
View
42
Reply

Jaga-Jaga! Dato Vida Bakal Saman Netizen Yang Bagi Komen Melampau

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-7-2019 05:07 PM | Show all posts |Read mode
Satu lagi kemelut berlian palsu yang muncul setelah Firman, bintang Gegar Vaganza mendakwa bahawa berlian yang diterima beliau juga adalah palsu. Namun, kelihatan isu berlian palsu tersebut kelihatan reda seketika untuk sementara waktu kerana tiada tindakan susulan dibuat oleh firman.

Usahawan kosmetik itu juga menempelak Firman supaya 'jangan bercakap bukan-bukan, takut malu sendiri'. Ternyata, netizen juga tidak terlepas dari laharan DS Vida apabila beliau menyatakan 'susah untuk terang kepada mereka yang tak biasa pakai berlian ni'. Gittu kau Vida!


Tapi harini kecoh semula apabila DS Vida membuat kenyataan akan menyaman netizen yang melampaui batas mengomen di instagram milik beliau. Aduh, pulak dah!


Amaran tersebut telah dimuat naik di laman instastory instagramnya yang memaparkan senarai nama netizen yang bakal disaman, seperti laporan Kosmo!






Sumber foto: Kosmo! online


Sebelum ini, DS Vida teruk dikritik netizen dek kerana perbuatannya memperlekehkan penyanyi Aisyah ketika penyerahan semula hadiah tuntutan penyanyi tersebut iaitu berlian bernilai hampir RM 80 ribu ringgit gara-gara kesilapan DS Vida menyerahkan hadiah berupa batu permata yang disyaki palsu.



Anda dalam senarai bakal kena saman ke tak? Hati-hati tinggal komen di instagram artis ya! - CARI


Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:14 PM From the mobile phone | Show all posts
muah....muah....muah....muah....muahhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:21 PM | Show all posts
Kejadah.. Firman bintang Akademi Fantasia..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:21 PM | Show all posts
fuck you vida
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Kesah plak mak...kahkahkah... Jgn lingkup kena saman balik dgn org dah lah..Vidacoin pa cita?? Senyap je pas dah rembat duit manusia2 tamak...
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
buragazz: Kejadah.. Firman bintang Akademi Fantasia..


kann.. kejadah sgt!
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:31 PM | Show all posts

ok yang ni RM 2juta saman kering betul hati aburokok ni mentang2 jutawan musang king
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
buragazz: Kejadah.. Firman bintang Akademi Fantasia..


bhahahahahaha...diz reputsss is so cancelled. Benda senang cmtu pn boleh salah..aduhaiiii{:run
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:53 PM | Show all posts
semoga Allah berinya petunjuk..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:06 PM | Show all posts
nyampah siot tgok bibir dia kt gmbr last tu yucks
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:21 PM | Show all posts
eh hello bila masa firman ni ada masuk af? akademi fantasi versi indon tu pun tak pernah nokk
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku harap yg kene scam vida coin tu saman makcik ni smpi muflis smpi kurus cik b tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:27 PM | Show all posts
berapa jumlah kekayaan dia yang sebenar
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan tua jiwa kacau.. Nk popular dgn menipu..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 06:48 PM From the mobile phone | Show all posts
X abes2 la si vida ni...dah dia yg mintak dikecam apehal
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dengan muka bajet ala2 beruk tu..kenal sangat ngan berlian yer???
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
azwanaliori replied at 22-7-2019 06:22 PM
Aku harap yg kene scam vida coin tu saman makcik ni smpi muflis smpi kurus cik b tu

Ahahhaha. I pn harap bnda sama. Chop. Komen kt sini bole kena saman gak ke? Lallalala
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantek color liptik vida yg tudung pink tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 08:19 PM | Show all posts
die ingat orang bodoh macam dia ke penakut kene ugut saman?
saman la kalau berani... silap2 dia yg kena counter sue...
saman aishah pun kalah nak saman netizen konon
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 08:55 PM | Show all posts
saman ade pitih... tp nk beli diamond ori mtk duit cikB
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.100501s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list