Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
20171
View
163
Reply

Atikah Suhaimie Dah Ada Pengganti, Hangat Bercinta Dengan Datuk

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-7-2019 01:26 PM | Show all posts |Read mode
Putus tunang dengan Awie Rafael pada 14 Mac lepas, khabarnya sekarang Atikah Suhaimie dah ada pengganti.


Bukan calang-calang, sekarang pelakon ini sedang mengenali hati budi seorang ahli perniagaan yang dikenali sebagai Datuk Lokman Teh.




  



  



"erkenalan kami terlalu singkat iaitu dalam tempoh beberapa bulan. Buat masa ini, kami sedang berkawan tambahan pula saya gemar mengenali ramai orang," katanya kepada Harian Metro.


Difahamkan, Datuk Lokman juga adalah anak kepada pengasas produk mandian.








Hubungan kedua-duanya mula menjadi kecoh bila Atikah selalu berkongsi foto di lokasi, tarikh dan masa yang sama di Instagram.


Katanya, Datuk itu juga ada mengikuti Atikah semasa menjalani penggambaran di luar negara.


Wah, memang betul tengah hangat bercinta nampaknya. Semoga ada jodoh ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:33 PM | Show all posts
Lawa tikah nie.. harap berjodohan
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:37 PM | Show all posts
Dato bisnes apa?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada iras sonam kapoor + fazura
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:39 PM | Show all posts
cntik nya dia
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dato beli ke
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:40 PM From the mobile phone | Show all posts
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

Aahhh.. bru kecoh video ni mgu lepas dh kt IS diorg
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:41 PM | Show all posts
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

ooohh ye ke...
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Ni yang anak pengasas produk Zaitun tu ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:44 PM From the mobile phone | Show all posts
lilagrace replied at 22-7-2019 01:34 PM
Lokman ni ex bf tania(cousin lofa) kan

Yezzaa lama bartahun tahun gak lokman teh ni dgn taniabadrulhisham (sepupu lofa) tu..hidup pon dah mcm ala ala lakibini.. tp lokman ni mmg kayaraya lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
mebi betullah dulu ada forumer speku dia putus dgn awi sebab dah sangkut laki kaya
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:47 PM | Show all posts
merasa lah jd datin tikahsome

Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ok la mamat Ni dari awi
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:50 PM | Show all posts
patut larrrrr
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Dh brape cucu datuk ni?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:51 PM | Show all posts
may the best man win
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by ira_sindarella at 22-7-2019 01:55 PM

mak bapak dato tak kisah ke video ngesek gangbang tikah dulu???

tp, kalau sepupu hajah tu pun aman jer dato bercinta duluu... takat video garib macam tu takde kesan apa pun.... dato kannnn......
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Datuk krim mandian timbang kilo kah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:59 PM | Show all posts
Edited by noodle.baby at 22-7-2019 02:04 PM

Padan lah asyik nampak minah ni kat IG story Teh brothers ni.
Theyolls ni anak beranak founder Zaitun Industries uolls.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105754s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list