Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
123Next
Return to list New
3899
View
48
Reply

"Itu Hak Netizen Untuk Komen" - Fizo Tak Ambil Tindakan Undang-undang, Tapi Jangan Melampau!

[Copy link]

Author: Lilrose       Show all posts   Read mode

Author
Post time 22-7-2019 11:29 AM | Show all posts |Read mode
"Saya tidak akan mengambil tindakan undang-undang pun, itu hak netizen untuk bercakap."


Sejak kes perceraiannya dengan Mawar Karim, pelbagai versi spekulasi tersebar mengenai perceraian Fizo Omar dan bekas isteri.




Kredit foto: IG Fizo




Pelakon itu bagaimanapun tidak berniat mengambil tindakan undang-undang terhadap warganet yang membawa mulut.


Namun, itu tidak bermakna Fizo akan membiarkannya berlarutan hingga mengaibkannya dan keluarga.

"Tetapi kalau ada yang terlampau sampai mengaibkan dan memberikan kesan tidak baik, saya akan mengambil tindakan sewajarnya.

"Saya tak mahu hubungan saya dan bekas isteri menjadi keruh memandangkan kami sudah bersepakat untuk berbaik-baik demi Maryam," katanya kepada Astro Gempak.


Tegas Fizo, dia tidak mahu terlalu memikirkan komen negatif warganet kerana enggan mengeruhkan keadaan.




Kredit foto: IG Fizo



"Saya tak mahu disebabkan kata-kata netizen baik saya dan bekas isteri bergaduh," ujarnya yang menasihati semua pihak untuk berfikiran waras dan membuat keputusan dengan bijak.


Terdahulu, segelintir pihak membuat spekulasi bahawa ibu Fizo menjadi punca keretakan rumah tangga pasangan berkenaan yang bercerai talak satu pada 10 Julai lalu selepas enam tahun melayari bahtera rumah tangga.


Fizo dan Mawar dikurniakan seorang puteri berusia dua tahun yang diberi nama Wan Maryam.




Kredit foto: IG Fizo




Bertabahlah Fizo sekeluarga menghadapi tohmahan dilemparkan warganet. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Argghhh manis senyuman fizo..
Semoga dapat baring di ribaan paha fizo
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 11:54 AM | Show all posts
netizen pun jgn lah beria mengutuk mak org
sendiri pun ada mak, sendiri pun nnti akan tua, sendiri pun akan ada anak
blum tentu diri sendiri akn jd mak mertua yg baik atau bgmana
blum tentu diri sendiri pun akn jd menantu yg baik



Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 11:54 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Boomibulat at 22-7-2019 12:08 PM
Kurex replied at 22-7-2019 11:35 AM
Argghhh manis senyuman fizo..
Semoga dapat baring di ribaan paha fizo


Pgi la spedo dia..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah tu stop la buat pc

buat senyap  je mcm mawar dn keluarga dia  buat

Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:03 PM From the mobile phone | Show all posts
X nak jadi mcm tu...jgnlahh asyik bercerita aje.
Senyap sudah..lama2 hilanglah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:05 PM | Show all posts
daripada ambik tindakan undang-undang lebih baik kayakan mak kau
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:15 PM | Show all posts
niage beger ko cne fizo?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Kurex: Argghhh manis senyuman fizo..Semoga dapat baring di ribaan paha fizo


Ko dulu cakap tak hencap tengok laki
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
rebecca_nur replied at 22-7-2019 12:00 PM
Dah tu stop la buat pc

buat senyap  je mcm mawar dn keluarga dia  buat

Tengok nama kau ni teringat retis nak berapa nak jadi tu. Kejap je nama dia naik lepas tu sendu sampai sekarang..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:40 PM | Show all posts
lagi..lagi kisah dia ni ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Jdi artis xbole tahan cacian. Xpayah jdi artis kalo nk pujian. Artis malaysia sampah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya faham perasaan diceraikan tu mcmn bro

Sabar je lah.
...

Lain kali ceraikan dulu
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 01:58 PM From the mobile phone | Show all posts
dia dok bercakap sampai sidang media hajak wartawan dtg rumah.. netizen yg kena balik.

fizooo, ko tak buat bahan. netizen pun tak hingin bercakap
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 02:06 PM | Show all posts
aritu kata berpisah secara aman. now buat pc bagai..so dah tak aman lah ye? kahkah
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 02:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Baru je tgk video dia yg buat prank kat mak dia hadiah kerusi ogawa 20k tu... Apa yg ko nak buktikan fizo?  Bagi dendiam tak boleh ke?
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 02:26 PM | Show all posts
Cekla replied at 22-7-2019 02:11 PM
Baru je tgk video dia yg buat prank kat mak dia hadiah kerusi ogawa 20k tu... Apa yg ko nak buktikan ...

nak tunjuk heols banyak duit

konon tak harap duit kak mawar
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku dah ckp dekat benang sebelah Fizo ni bijak orangnya yang silap dia senang terpengaruh dengan orang sekeliling, masa Mawar jaga dia elok jer aku tgk, sekarang dah macam carca merba bila Mawar tak ada disamping dia,

Mawar ada kata dia nak baiki kesilapan dia, harap Fizo pun perbaiki, yang silap Fizo aku tgk dia tak akui kepandaian Mawar dalam membantu dia nak merancakkan urusan rumahtangga, berat tau kalau pikul rumahtangga sorang2 Fizo oi.

bila kau kahwin dgn wanita bijak macam Mawar, jgn berasa malu nak terima pendapat dia lebih sebab orang bijak tak akan buat keputusan yang merugikan semua pihak, dia mesti nak win2 situation untuk long term, yang jenis bini tak bijak tu yang selfish asik pikir nak untung sendiri,

Akhir kata Fizo dah rugi besar, orang yang ikhlas bantu dia dari segi mental dan fizikal sudah tiada, nak tunggu yang ikhlas lain dtg, payah.
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
takdok pitih nok saman netijen..kalu ado pitih mau jugak die ikot jejak langkah tokbidah

orghe doh senyap sejuk beku kisah mung dgn mawar..ini siap berPC bagai..kejadahnye
Reply

Use magic Report

Post time 22-7-2019 05:00 PM | Show all posts
sana tutup mulut sini tutup mulut..kan setel...xyah la bukak ruang utk netizens terus berspekuan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.109657s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list