Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
13946
View
212
Reply

'Yang Buat Poster Bahalol!' - Sharnaaz Ahmad Mengamuk, Nama Dieja Salah

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-7-2019 04:43 PM | Show all posts |Read mode




Satu poster sebuah filem yang bakal ditayangkan September depan buat Sharnaaz Ahmad mengamuk!


Semuanya bermula bila akaun IG @bersamaerra memuat naik poster hasil rekaan pereka grafik yang dikenali sebagai Adolf Zulkarnain.




  




Kesalahannya adalah nama Shaarnaz dieja sebagai Shahnaz Ahmad.








Susulan itu, pelakon ini meninggalkan komen kasar. "Yang buat poster pun bahalol. Nama aku tak reti nak eja ka celaka"




Foto: FB




Susulan kekecohan tersebut, Adolf melalui Facebook menjelaskan kepada Sharnaaz.


Katanya poster tersebut adalah edisi bocor. Rekaan yang masih belum menerima kelulusan penerbit dan LPF akan menggunakan nama rekaan (dummy).


"Sekiranya kesilapan nama ini sangat sensitif saya akan ambil iktibar untuk perbaiki kesilapan."





Foto: FB





Salah faham je rupa-rupanya. Harap Sharnaaz boleh bertenanglah ya. - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:49 PM | Show all posts
it's such a disrespectful when names
are misspelled..

cuma cara sound tu agak biadap la..
sebiadap orangnya..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:49 PM | Show all posts
over la si nanaz nie
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:50 PM | Show all posts
Mamat ni tak marah ker digelar adik Sha?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:52 PM | Show all posts
tegur jela elok2..
tegur pun cara biadap mcmni
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Biadapnya cara menegur tu ajet2 gud gud betul
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:56 PM | Show all posts
lol.

Padan muka dapat reply sarkastik dari Kukubesi Manipulasi.

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 04:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Haha mengekek aku gelak baca surat mintak ampun, sambil mintak maap sambil menghanjing.

SA ni mmg takleh berbahasa elok2 gamaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by SherryZass at 17-7-2019 05:04 PM

Bagaimana ayatnya, begitulah orangnya, rempit.com
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
trus x jadi nk rasa pegi tgk film ni sbb ada nanas CELAKA
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:06 PM | Show all posts
dia ni mmg x reti bg reaksi elok2 ka?adoiii...awat la hang jd lagu ni
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahaha sarcasm at its best broo
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapalah amik nanas nie berlakon. Terus potong mood nak tengok movie nie. Dgn biadapnta. Tak boleh tegur berhemah ie? Mcm faz dulu ada reporter misspelled nama arwah ayah dia, boleh aje tegur elok2. Nie padan muka dpt apology mcm tue.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik sha
Xrasa nak tengok..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:13 PM | Show all posts
nanas marah sb ada perkataan 'sha' tu kaa
terkenang marka lama si lalat
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:14 PM | Show all posts
Cara minta maaf tu pun macam paksarela aje.. alasan diberi tak masuk akal.. kalaupun draft, takdenya nak bagi benda2 dummy..   kalau betul la.. memang jenis suka buat benda yang sama dua tiga kali.. tak productive betul.

Memang patut la Sharnaaz marah.. nama kot.. salah eja tu bukan perkara kecil. Kalau urusan rasmi kat bank pun contohnya, sure kena reject. Tapi ye la.. dia ni kan ada sikit baran dan jenis takde cover line punya.. so memang terkena tepat pada sasaran ler..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:16 PM | Show all posts
Dah baik dengan bininya.. back to normal lah kan ... bahasa kesat.. dulu time ada problem  ngn wife.. cakap pun ada sopannya
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:17 PM | Show all posts
ko ingt ko tu gangster kg pisang ke canazzzzzzzzzzzzzzzz?
acah acah gangster tp dpn bini dpn fmly bini kecut mcm tikus mondok
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:22 PM | Show all posts
ni sorang lagi hidup pakai duit bini... dh sendu pun masih berlagak..
lepas ni buat org xnk amik berlakon dh... hal kecik pun nk biadap... call laa terus diam2 settle... masa mitak job diam2 apply bole plak..

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 05:26 PM | Show all posts
rotijohanz replied at 17-7-2019 05:17 PM
ko ingt ko tu gangster kg pisang ke canazzzzzzzzzzzzzzzz?
acah acah gangster tp dpn bini dpn fmly b ...

itu laa pasal... sesuai sgt msuk family mertua mulut xkalah celupar..  terus jd tikus mondok  

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101915s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list