Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7495
View
89
Reply

"Basah Kita Wak," - Shah Iskandar 'Belanja' Gambar Seksi, Penuh Komen Lucah

[Copy link]

Author: Cari-Saiful       Show all posts   Read mode

Author
Post time 17-7-2019 01:12 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG




Shah Iskandar baru-baru ini, ada memuat naik beberapa gambar di laman sosialnya. Boleh tahan juga 'belanja' peminat dengan gaya seksi atas katil hotel.


Difahamkan, pelakon ini sekarang sedang bercuti di Seoul Korea.




  



Melihat di ruangan komen, ramai pula wanita 'cair' dengan rupa shah yang kacak! Kata mereka, "tak kisahlah rambut kusut masai pun, tapi tetap seksi dan mengancam!"




  



  



Tak kurang juga, ada pula yang meninggalkan komen berbaur lucah!


Siap ada yang 'basah'! Amboi perempuan sekarang memang jenis berterus-terang, ya?












Sesetengahnya pula menegur tentang aurat dan meminta Shah agar lebih sensitif tentangnya.




  



Anda pula macam mana? Basah? Tergoda? - CARI
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Hauknya taste masing2
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:23 PM | Show all posts
euwwwwwwwwwwwwwwwwwww ape la korang ni x malu melucah?
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Masalahnya tak hensem punn tapi komen budak2 ni ya ampun. Tak tahu malu ke
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Teruknya komen...
X malu ke komen cmtu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Euwww.. Dua2 hauk
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Berkerakkk juahh
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:52 PM | Show all posts
Yang komen pun serupa kak bedah
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Entah2 yg melucah ni pondan disebalik fake akaun IG.

Normal org ponpuan takdek la sangkak sangat nak cakap camtu. Paling2 pun puji hensem hot camtu jek..

By the way lama dulu pernah jumpa Shah iskandar ni kat Damansara perdana. Dia drive viva. Okla tak sombong
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Tp aku suka tgk dia.. ensem manis melayu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
muhtahh hijauuu makkkk celah mana seksinyaahhh!!
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 01:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Siapa yg amik gambar dia masa berendam dlm tab tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:11 PM | Show all posts
kesian pompuan gitu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:11 PM | Show all posts
yang tukang komen pun...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Set2 pondan n gayah botem lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:19 PM From the mobile phone | Show all posts
tgk gaya heshe ni mcm biawak hidup jah
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:20 PM | Show all posts
tak tergoda langsung
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Dasatnya komen komen..
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Tgk mcm tu pn blh basah
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 02:34 PM | Show all posts
tak rasa segan ke komen mcm tuu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.111650s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list