Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
717
View
4
Reply

Suka mancing walau saya perempuan

[Copy link]

Author: noris75       Show all posts   Read mode

Author
Post time 11-7-2019 04:33 PM | Show all posts |Read mode
Saya suka mancing walau saya perempuan...cuma saya tak pandai nak ikat mata kail..tak sempat nak belajar dr arwah abah. Kalau dgn arwah abah dulu rajin ikut dia p lombong, sungai..mancing udang..mancing ikan. Bila dah kawin, laki tak berapa suka mancin..nasib ada anak buah suka mancing..ikut anak buah jela p mancing sungai. Kadang2 ikut geng2 opis pegi phantom bank, pegi kolam. Pg phanton bank best..layan laut...dapat la talang, cencaru, tamban. Penah jugak mancing kat sg linggi yg byk boya tu...tp apa pun tak dapat.
Saya ni ketegori tak leh nampak sungai, laut, kolam..mesti rasa nak mancing je. Selalu ikut anak buah layan sg selangor (kat area unisel tu)..sekali je dia dapat patin. Tangan saya lak tak de ong..byk kali kat situ saya tak penah dapat apa2. Pernah jugak try kat jeti wak sempuh tapi tak dapat apa2.








Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 11-7-2019 06:43 PM | Show all posts
ramai je ppuan yg jadi kaki memancing skrg. yg tk pandai tu, lama2 pandai jgk. pokok pangkalnya, belajor apa yg kita tak tau
Reply

Use magic Report

Post time 12-7-2019 11:22 AM | Show all posts
Kena banyak belajar kak.
Baru bole hasil
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2019 12:43 PM | Show all posts
belajar dekat youtube jer
Reply

Use magic Report

Post time 14-8-2019 11:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Saya pun sama...mak saya pun sama..kalau balik kampung, mesti dia selalu pergi mancing. Beza saya dgan dia, saya pancing x ong,  mak saya selalu dapat ikan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085048s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list