Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
7832
View
226
Reply

isteri jumpa lelaki lain tanpa pengetahuan suami

[Copy link]

Author: copy_paste    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 16-7-2019 03:01 PM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 16-7-2019 01:31 PM
anak dah 2..
dah bincang kalau ada apa2 dia xkan berahsia,dia akan bgtau semua perkara.tiada rahs ...

U kena pantau selalu. I xberani nak main msg dgn lelaki lain. Lbh2 lgsg mngarut. Tp U kena ambil berat la pasal dia. Mungkin dia lonely ke apa.
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-7-2019 03:11 PM | Show all posts
Meiizu replied at 16-7-2019 01:36 PM
tt jgn ikut nasihat yg cerai tu... berbaiklah , rumahtangga boleh diselamatkan lagi

nasib aku ni jenis sporting,boleh tahu perasaan dia walaupun dia xdpt nak explain,
dan aku ni bukan jenis cpt je nak jatuhkan talak.lelaki lain tu mungkin la,
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-7-2019 03:12 PM | Show all posts
RoselIa replied at 16-7-2019 03:01 PM
U kena pantau selalu. I xberani nak main msg dgn lelaki lain. Lbh2 lgsg mngarut. Tp U kena ambil b ...

yg selalu sunyi aku,
kalau x sebab anak2 dah lama aku ajak member g melepak kat luar.

Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2019 03:23 PM | Show all posts
atas dasar kerja selalu je aku g makan2 dan jumpe lelaki lain...ade kekadang berdua je,.... dah mmg keje mcm ni.... xde pulak aku rase bersalah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 16-7-2019 04:28 PM | Show all posts
True-X replied at 16-7-2019 03:23 PM
atas dasar kerja selalu je aku g makan2 dan jumpe lelaki lain...ade kekadang berdua je,.... dah mmg  ...

kalau atas dasar kerja lain,bini aku pun kerja berduaan dengan lelaki,
kalau jenis lelaki cemburu buta mmg mendapat la..
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2019 10:23 PM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 16-7-2019 03:12 PM
yg selalu sunyi aku,
kalau x sebab anak2 dah lama aku ajak member g melepak kat luar.

Knpa u kata u sunyi ?
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2019 07:04 AM | Show all posts

sunyi  sbb xde privcy,
aku nk berborak ngn bini aku pun payah,apatah lagi nak gaduh,

Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 11:17 AM | Show all posts
kalau laki i dl TT, dia suka i msg2 mcmnie dgn laki lain. sampai gaduh2 dan cerai berai la sbb i xnk layan laki lain. well, i doakan dia dapat bini yg suka main belakang mcm yg dia nk. pelik sungguh perangai manusia nie. dugaan alam perkahwinan
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 17-7-2019 12:08 PM | Show all posts
korporat replied at 17-7-2019 11:17 AM
kalau laki i dl TT, dia suka i msg2 mcmnie dgn laki lain. sampai gaduh2 dan cerai berai la sbb i xnk ...

tu lagi teruk,dia x cemburu ke,apa tujuan dia bagi ko layan mesj dengan lelaki lain.
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2019 09:52 PM From the mobile phone | Show all posts
True-X replied at 16-7-2019 03:23 PM
atas dasar kerja selalu je aku g makan2 dan jumpe lelaki lain...ade kekadang berdua je,.... dah mmg  ...

Syurga isteri adalah redho suami...hang pandai pilih laki.....

Reply

Use magic Report

Post time 27-7-2019 11:39 AM | Show all posts
low class bini ko ni. jantan tu ayat dia je dh tau jenis jantan sangap. itu pn nk layan. hahahaah
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 27-7-2019 12:36 PM | Show all posts
jue10 replied at 27-7-2019 11:39 AM
low class bini ko ni. jantan tu ayat dia je dh tau jenis jantan sangap. itu pn nk layan. hahahaah

pedihnye rasa ko ckp mcm tu....
sibbaik mamat tu selekeh....kalau yg ayat tu hensem kaya hebat x terngaga aku nt
Reply

Use magic Report

Post time 29-7-2019 09:12 PM | Show all posts
copy_paste replied at 27-7-2019 12:36 PM
pedihnye rasa ko ckp mcm tu....
sibbaik mamat tu selekeh....kalau yg ayat tu hensem kaya hebat x  ...

Assalammu'alaikum n selamat sejahtera.

So... harap2 kau pun usahalah didik isteri kau tu.  Jgn dibiar n jgn jd suami dayus.  Ada sorang isteri ni, sampai laa dok main2 kat luar, suaminya tahu dah perangai isteri tu tp sbb syg punya pasal... entahlah kan.  Mungkin dia tukar strategi n tipu suaminya kononnya dia dah insaf, wallahua'lam.  

Dunia akhir zaman ni mcm2.  Kita wajib ambil tahu tindak-tanduk ahli keluarga terdekat kita dan bimbing mereka ke jln yg diredhoi Allah.


Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2019 01:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Baiknya TT ni. Masih mampu berhusnuzon dgan bini dia. Aku pulak yg naik angin mbaca ni yiiihhhh geram betul aku tengok
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2019 02:26 PM | Show all posts
Pada aku, kekasih yang sejati tak akan beri ruang pada orang lain untuk mencuri hati dia. but tiada orang yang sempurna... macam ni la.. , lepas kau confront dia, kalau dia tak stop perangai ni, itu tandanya kau kena angkat kaki. Tapi kalau kau tak kisah, carry on la.
Reply

Use magic Report

Post time 1-8-2019 03:51 PM | Show all posts
Selagi bini ko belum tunjuk & bagi body dia dekat lelaki lain..better maafkan jer & jangan asyik nk ungkit kesalahan dia yang lalu. Kalau nak tau betulkah bini ko dah insaf, apa kata ko menyamar jadi lelaki lain & try ayat bini ko dalam socmed. Kalau dia tak layan maknanya dah betul2 insaf la tu
Reply

Use magic Report

Post time 2-8-2019 07:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku pulak berapi bila baca tt ni boleh bersangka baik walaupun isteri dan melayan orang lain. Tt ni fikirkan anak2 kot. Aku nak bercakap atau mesej dengan lelaki lain atas bukan sebab penting pun tak selesa, macam la dah ada keluarga sempurna boleh melayan lelaki lain. tt duduk dengan mak pak lagi ke?
Reply

Use magic Report

Post time 3-8-2019 06:00 AM From the mobile phone | Show all posts
Biar apa pun yang berlaku, dunia terbelah dua, langit runtuh, air laut melimpah ke darat, gunung meletus, mohon TT jangan kalah dengan mamat bonggok ni, melihat kepada cara dia saya yakin isteri TT bukan mangsa yang pertama, dia dah biasa buat ni dgn bini org lain, modus operanti dia "bini orang" percayalah janda tak akan masuk dlm list dia, tak mencabar bagi dia,

Tugas TT sebagai ketua keluarga tak lain tak bukan pertahankan hak TT sebagai suami, isteri dan anak2 ada hak mutlak TT, ramai saya lihat suami tersungkur kerana gagal menang dengan pengacau begini, orang begini kalau menang dia punya sembang dgn kawan2 dia dari pagi sampai malam, bangga dpt kacau hak org lain,

Ini ujian untuk TT, saya berharap TT jangan putus asa dan bakalan lulus ujian ni, bincang dgn isteri elok2, bertegas dengan dia, beri amaran pada isteri TT, perhatikan respon dia, banyak bersabar, fasa pertama mmg perit sikit,

Kawan makcik saya dulu hampir2 lari dengan orang lain, baru sampai terminal jantan tu nak ajak lari, hubby dia kejar jantan tu sampai dia lari tak cukup tanah, obviously jantan tu bkn nk kawen dgn isteri dia pun, saja menganggu, Alhamdulilah sekarang dorang dah 15 tahun kahwin anak 3,

Abang sulong saya selalu pesan dgn abg2 saya yang lain, hak kau, kau kena gengam kuat, orang kacau gengam lagi kuat jangan longgar, halau org yang kacau, pecah muka dia pun tak apa, itu yang masa ada orang kacau saya abang saya tumbuk budak tu sampai melambong

Semoga dipermudahkan urusan TT
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 6-8-2019 04:19 PM | Show all posts
MissVixen replied at 2-8-2019 07:48 PM
Aku pulak berapi bila baca tt ni boleh bersangka baik walaupun isteri dan melayan orang lain. Tt ni  ...

bersangka baik ajela,bg peluang demi anak2 yg tengah nak membesar...lgpun adik dia ipar mmg bergantung kat bini aku....


Reply

Use magic Report

Post time 6-8-2019 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
copy_paste replied at 6-8-2019 04:19 PM
bersangka baik ajela,bg peluang demi anak2 yg tengah nak membesar...lgpun adik dia ipar mmg bergan ...

Semoga ini kali pertama dan terakhir tt.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.082326s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list