Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
1234Next
Return to list New
6370
View
77
Reply

Comel Gebunya! Ramai Geram Dengan Anak Abam Bocey Sepanjang Majlis Akikah

[Copy link]

Author: bawangkecik       Show all posts   Read mode

Author
Post time 25-6-2019 10:21 AM | Show all posts |Read mode
Comel dan gebu! Begitulah komen netizen selepas Abam Bocey mendedahkan wajah si comel yang telah selamat dilahirkan pada 14 Jun lalu.

Pernah mencetuskan kontroversi kerana menerima umpatan netizen mengenai anaknya, Abam kini mengakui tidak menyimpan dendam dan sudah melupakan perkara tersebut.

Baru-baru ini, Abam ataupun nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar dan isteri, Nor Hidayah Mohd Ali telah mengadakan majlis aqiqah untuk anakanda tercinta.


Bayi lelaki yang diberi nama Syed Uthman Hamzah itu ternyata telah berjaya menawan hati netizen dan meraih lebih kurang 90 ribu tanda suka di Instagram Abam. Tahniah diucapkan!



  








Sejurus selepas Abam memuat naik gambar buah hati beliau dan isteri, ramai peminat dan juga rakan artis mengucapkan tahniah dan memuji kecomelan anak beliau.








Semoga membesar dengan sihat...








Comel sangat !






Untuk abam dan isteri, jaga Syed Uthman Hamzah baik-baik ya! - CARI


Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:30 AM | Show all posts
comeynya baby
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Gebu sangat la baby. Geramnya
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:55 AM | Show all posts
comelll tahniah abam n wife!
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Y kt pic tu tsangatlah comel baby nye..kecik molek je..bila duk ngn bapak dia lagi ler...kecik je {:smile
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
comel anaknya.. geram..{:hooray
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:05 AM | Show all posts
masyaallah...comel
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:08 AM | Show all posts
comelnye ank abam..tahniah abam
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:20 AM From the mobile phone | Show all posts
baby memang comell, anak abam pun sgt comell..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:21 AM | Show all posts
Comeynye!!Nak baby boy jugak!! Tahniah abam and wife!
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:29 AM From the mobile phone | Show all posts
rupanya abam ni keturunan syed jugak
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:32 AM | Show all posts
tahniah abam..
alhamdulillah dikurniakan anak yg comel mcm abam dan isteri..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:34 AM | Show all posts
comelll sangat .....gemuk is awesome gitew?
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:37 AM | Show all posts
tahniah abam dan isteri
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:38 AM | Show all posts
comel anaknyaa
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:46 AM | Show all posts
tahniah abam..

semoga anak membesar dgn sihat dan menjadi anak yg soleh..
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Mmg comel sangat.
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:08 PM | Show all posts
tahniah abam . semoga dimurahkan rezeki selalu, amin
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:30 PM | Show all posts
comel anaknya....
Reply

Use magic Report

Post time 25-6-2019 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Comelnyaaa..nama pun sedap je
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.105614s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list